Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ker mi veriga ob v?igu vedno bolj ropota se odlo?am za semnjavo celega seta. Sem ?e vpra?al pri GMT in se baje ne da dobit.

Sem pa na?el na ebayu slede?e: http://www.ebay.de/itm/MAZDA-3-6-CX-7-2-3L-MPS-DiSi-TURBO-Steuerkettensatz-VVT-L3K9-L3KG-L3-VDT-L3YH-/252258859959?_trksid=p2141725.m3641.l6368

 

Zmoti me le letnik vozila. Moj je letnik 2008 in ima 191kW. Po seznamu so te mazde od letnika 2009 naprej.

 

Sem pa sli?al, da bi na uradnem servisu bil set okoli 900?.

 

Ima kdo kak nasvet?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker mi veriga ob v?igu vedno bolj ropota se odlo?am za semnjavo celega seta. Sem ?e vpra?al pri GMT in se baje ne da dobit.

Sem pa na?el na ebayu slede?e: http://www.ebay.de/itm/MAZDA-3-6-CX-7-2-3L-MPS-DiSi-TURBO-Steuerkettensatz-VVT-L3K9-L3KG-L3-VDT-L3YH-/252258859959?_trksid=p2141725.m3641.l6368

 

Zmoti me le letnik vozila. Moj je letnik 2008 in ima 191kW. Po seznamu so te mazde od letnika 2009 naprej.

 

Sem pa sli?al, da bi na uradnem servisu bil set okoli 900?.

 

Ima kdo kak nasvet?

http://www.amazon.com/Genuine-Mazda-L3K9-12-201A-Timing-Chain/dp/B00G0OUBV8

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri ameri?kih pazite, ker oni imajo v glavnem AT. ?e pa koda ustreza pol pa ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso verigarji kokr brez menjave in vzdr?evanja verige zdaj pa je tu govora o menjavi. Ker tud v salonih kupcom to flancajo namre?...

CX 7 je imel konstrukcijsko napako okoli verige in aktuatorja in so dolo?ene dele kar nekajkrat modificirali, v ZDA pa so tudi padale skupinske to?be.

Ker mi veriga ob v?igu vedno bolj ropota se odlo?am za semnjavo celega seta. Sem ?e vpra?al pri GMT in se baje ne da dobit.

Sem pa na?el na ebayu slede?e: http://www.ebay.de/itm/MAZDA-3-6-CX-7-2-3L-MPS-DiSi-TURBO-Steuerkettensatz-VVT-L3K9-L3KG-L3-VDT-L3YH-/252258859959?_trksid=p2141725.m3641.l6368

 

Zmoti me le letnik vozila. Moj je letnik 2008 in ima 191kW. Po seznamu so te mazde od letnika 2009 naprej.

 

Sem pa sli?al, da bi na uradnem servisu bil set okoli 900?.

 

Ima kdo kak nasvet?

To je vse fake. Pri nas samo veriga ko?ta 800?-zato te usmerjam na USA amazon,kjer bo? dal toliko za komplet z carino vred.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem naro?il iz ebaya naveden komplet. Vse je v kompletu, ne samo veriga. Cena zelo ugodna in pa?e tudi vse. Sedaj ni? ve? ne ropora ob zagonu. Po mojih podatkih je veliko mazd ?e menjala verige, ki so se raztegnile.

Za primerjavo; imam ?e citroena c-crosser 2.4 benz+plin. Avto ima ve? kot 240000 km in se ne sli?i ne veriga, ne napenjalec potem pa eni pravijo francoz:). Vsak avto ima nekaj napak, nekateri ve?, nekateri manj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem naro?il iz ebaya naveden komplet. Vse je v kompletu, ne samo veriga. Cena zelo ugodna in pa?e tudi vse. Sedaj ni? ve? ne ropora ob zagonu. Po mojih podatkih je veliko mazd ?e menjala verige, ki so se raztegnile.

Za primerjavo; imam ?e citroena c-crosser 2.4 benz+plin. Avto ima ve? kot 240000 km in se ne sli?i ne veriga, ne napenjalec potem pa eni pravijo francoz:). Vsak avto ima nekaj napak, nekateri ve?, nekateri manj...

Motor 2.4 je japonski. Cel avto je Japonski, razen variante z dizlom, te imajo citroenove motorje. Zaradi tega je udobje na zadnji klopi kot na lojterskem vozu. Pri citroenih ni te?ava niti "plasti?ni" jermen. Ta se menja 240.000 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.