Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

z mazdo sem sel na poskusni tehnicni in ne naredi plinov. Mastr tm je reku, da je lambda ok. namontiral sem tudi katalizator, ki ga prej ni imela. Sedaj neki berem, da je moznost napake na kaksnem senzorju in sumim, da avto misli, da je hladen, ko je v resnici dobro ogret in mi zaliva mal vec bencina. Sem pregledal in opazim, da ko navijem avto na obrate pride ven crn dim.

Je imel kdo take izkusnje ali pa pozna motor, kaj naj prvo pogledam ter zrihtam.

 

Lp,

Martin

Napisano

To je men pred leti nardil na Mx5 pa je bil nek senzor v zvezi s termostatom se mi zdi in sem dobival preve? bencina konstantno.

So mi pa tut sve?ke pregledoval takrat pa me spra?eval kolk oktanski bencin tankam, bojda v?asih ni dobro previsokega :ne vem:

 

sem pa na?el nekaj na to temo:

 

your car is running rich. a faulty coolant temp sensor can cause the ecu to never reach closed loop mode. when you start your car, it runs on default injector maps until the engine warms up. this is called open loop mode. when the car warms up (which is measured by the coolant temp sensor), the ecu reads all of the sensors and controls the spark and fuel on the fly. this is closed loop mode.

my car did this right after my swap and it drove me crazy trying to fix it. i was getting a check engine light for a coolant temp sensor, so i replaced it and it didn't help shit. i checked the wiring from the ecu to the sensor plug, and it was within spec. that shit took me about a year to fix. eventually i just added an extra ground to the plug and the check engine light went away. i'm not sure if this is exactly what's going on with your car, but it's possible.

also, have you reset your ecu since you plugged up the coolant temp sensor? unplug the battery cable for a minute or so, that should work.

it's possible your MAF or MAP sensor could be messed up or not connected properly. that's also happened to me and caused a ton of black smoke/ no check engine light.

Napisano

Evo ?e zmer pizdarije:D

 

Po problemih z emisijami se je zamenal katalizator, lambda sonda ter ta senzor za temp vode. To sicer ni zadeve popravlo sem se pa igral in nastavil AFM (air flow meter) ki ga pri novejsih mx5 zamenja maf senzor. ?e prejsni lastnik je nastavil, da avto dela prebogato mesanico, tako, da se je dalo na original. Vmes sem ?e odstranil vse do sesalnega kolektorja in konkretno spucal vse te plasticne cevi. Sedaj ko je avto stal 1 dan je zacel tect na 1500 rpm v prostem teku.

Nastavit sem probal ventil za prosti tek vendar ne pomaga nic. A je imel ze kdo izkusnje s tem? Cevi so prav nazaj dane in motor naceloma ne dobiva "fou?" zraka iz drugje kot cez zracni filter. Z multimetrom sem preveril sondo, senzor za toploto, senzor za prosti tek ter pregledal ventil za obhodni zrak ko je motor mrzel in vse funkcionera kokr bi moglo.

 

?e se komu kaj sanja sem vesel vsake informacije.

 

LP

Napisano

Ce si se igel z AF je potem to posledica ocitno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preveri ?e predv?ig, pri NA seriji se je ?e na roko obra?alo stopinje timinga in ponavad se je premaknilo na 14?, da je bilo pri ni?jih obratih malo ve? navora, kar je tud spremenil izgorevanje in pline. I??i pod timing advance setting.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Lambde ne mores preverit z voltmetrom, bos rabil osciloskop. Voltmeter ti prikazuje neko srednjo vrednost v voltih, ki ti samo pokaze da nekaj dela, ni pa dovolj podatkov ker voltmetri so narejeni za max 100Hercov, kar je definitivno premajhen frekven?mi razpon. Osciloskop ti bo pokazal kaj tocno dela lambda in kaj se dogaja z avtom. V redu bo tud zepni osciloskop.

Napisano

z AFMjem sem zmanjsal gorivo in funkcionira pravilno. CO se je zmanjsal in sem tudi nardil tehnicnega vendar mam se zmeraj "idle" na 1100-1200. sem ze nekaj bral o zamikanju vziga bom probal. Trenutno je na 10 kot je serijsko. Bom nekje zvohal osciloskop ce se da. hvala za mnenja sporocim kaj bo naprej

avto se drugace po nastavitvah tega pelje odlicno je lepo zvezen nikjer nima kake lukne ali karkoli tudi kadit je nehal na obratih.

Napisano

Avto Pelko doo bo pravi naslov za odpravit tezavo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.