Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

z mazdo sem sel na poskusni tehnicni in ne naredi plinov. Mastr tm je reku, da je lambda ok. namontiral sem tudi katalizator, ki ga prej ni imela. Sedaj neki berem, da je moznost napake na kaksnem senzorju in sumim, da avto misli, da je hladen, ko je v resnici dobro ogret in mi zaliva mal vec bencina. Sem pregledal in opazim, da ko navijem avto na obrate pride ven crn dim.

Je imel kdo take izkusnje ali pa pozna motor, kaj naj prvo pogledam ter zrihtam.

 

Lp,

Martin

Napisano

To je men pred leti nardil na Mx5 pa je bil nek senzor v zvezi s termostatom se mi zdi in sem dobival preve? bencina konstantno.

So mi pa tut sve?ke pregledoval takrat pa me spra?eval kolk oktanski bencin tankam, bojda v?asih ni dobro previsokega :ne vem:

 

sem pa na?el nekaj na to temo:

 

your car is running rich. a faulty coolant temp sensor can cause the ecu to never reach closed loop mode. when you start your car, it runs on default injector maps until the engine warms up. this is called open loop mode. when the car warms up (which is measured by the coolant temp sensor), the ecu reads all of the sensors and controls the spark and fuel on the fly. this is closed loop mode.

my car did this right after my swap and it drove me crazy trying to fix it. i was getting a check engine light for a coolant temp sensor, so i replaced it and it didn't help shit. i checked the wiring from the ecu to the sensor plug, and it was within spec. that shit took me about a year to fix. eventually i just added an extra ground to the plug and the check engine light went away. i'm not sure if this is exactly what's going on with your car, but it's possible.

also, have you reset your ecu since you plugged up the coolant temp sensor? unplug the battery cable for a minute or so, that should work.

it's possible your MAF or MAP sensor could be messed up or not connected properly. that's also happened to me and caused a ton of black smoke/ no check engine light.

Napisano

Evo ?e zmer pizdarije:D

 

Po problemih z emisijami se je zamenal katalizator, lambda sonda ter ta senzor za temp vode. To sicer ni zadeve popravlo sem se pa igral in nastavil AFM (air flow meter) ki ga pri novejsih mx5 zamenja maf senzor. ?e prejsni lastnik je nastavil, da avto dela prebogato mesanico, tako, da se je dalo na original. Vmes sem ?e odstranil vse do sesalnega kolektorja in konkretno spucal vse te plasticne cevi. Sedaj ko je avto stal 1 dan je zacel tect na 1500 rpm v prostem teku.

Nastavit sem probal ventil za prosti tek vendar ne pomaga nic. A je imel ze kdo izkusnje s tem? Cevi so prav nazaj dane in motor naceloma ne dobiva "fou?" zraka iz drugje kot cez zracni filter. Z multimetrom sem preveril sondo, senzor za toploto, senzor za prosti tek ter pregledal ventil za obhodni zrak ko je motor mrzel in vse funkcionera kokr bi moglo.

 

?e se komu kaj sanja sem vesel vsake informacije.

 

LP

Napisano

Ce si se igel z AF je potem to posledica ocitno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preveri ?e predv?ig, pri NA seriji se je ?e na roko obra?alo stopinje timinga in ponavad se je premaknilo na 14?, da je bilo pri ni?jih obratih malo ve? navora, kar je tud spremenil izgorevanje in pline. I??i pod timing advance setting.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Lambde ne mores preverit z voltmetrom, bos rabil osciloskop. Voltmeter ti prikazuje neko srednjo vrednost v voltih, ki ti samo pokaze da nekaj dela, ni pa dovolj podatkov ker voltmetri so narejeni za max 100Hercov, kar je definitivno premajhen frekven?mi razpon. Osciloskop ti bo pokazal kaj tocno dela lambda in kaj se dogaja z avtom. V redu bo tud zepni osciloskop.

Napisano

z AFMjem sem zmanjsal gorivo in funkcionira pravilno. CO se je zmanjsal in sem tudi nardil tehnicnega vendar mam se zmeraj "idle" na 1100-1200. sem ze nekaj bral o zamikanju vziga bom probal. Trenutno je na 10 kot je serijsko. Bom nekje zvohal osciloskop ce se da. hvala za mnenja sporocim kaj bo naprej

avto se drugace po nastavitvah tega pelje odlicno je lepo zvezen nikjer nima kake lukne ali karkoli tudi kadit je nehal na obratih.

Napisano

Avto Pelko doo bo pravi naslov za odpravit tezavo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.