Skoči na vsebino

Ali ima kdo za prodat famozni IMV ventil?


Priporočeno sporočilo

Sosed ima IMV kombi, star, neregistriran, mislim, da tudi nevozen. Lahko ga vpra?amo, ?e ima ventil, daj tiste rjavine gotovo ne bo ve? vozil.

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sosed ima IMV kombi, star, neregistriran, mislim, da tudi nevozen. Lahko ga vpra?amo, ?e ima ventil, daj tiste rjavine gotovo ne bo ve? vozil.

?zmeden? Ha,ha, dobra.Mi je kar polep?alo popoldne. :bravo:

 

Simona Pelka vprasej 041 667 335

Hvala. :bravo: Sem ga ?e kontaktiral in bom nabavli to zadev?no verjetno kar pri njemu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ventil je ?e pri meni doma.

Expresno. Res bi rad pohvalil Pelkota za prijaznost in hitro dostavo. :jupiii:

Ej...super zdaj pa gassss...montirat,DR.Pelko je res hiter ,,,pravi mojster lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da kar tukaj vpra?am,?e je pri menjavi tega ventila bit na kaj posebej pozoren ali je varijanta odvija?i oba imbusa,vzami ven starega,novega noter in za?raufaj nazaj?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da kar tukaj vpra?am,?e je pri menjavi tega ventila bit na kaj posebej pozoren ali je varijanta odvija?i oba imbusa,vzami ven starega,novega noter in za?raufaj nazaj?

Na gumicu,(brtvu) moras pripazit da legne tocno na mjesto da se ne osteti.Znaci ona veca brtva,kad skines stari moze ostat zaljepljena na pumpu a ako padne pazi kad vracas nazad da legne tocno na mjesto!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na gumicu,(brtvu) moras pripazit da legne tocno na mjesto da se ne osteti.Znaci ona veca brtva,kad skines stari moze ostat zaljepljena na pumpu a ako padne pazi kad vracas nazad da legne tocno na mjesto!

aha, hvala za info. Sej ob nakupu novega ventila dobi? novo gumico (o-ring) tako, da ni problem.

Sem kontaktiral tudi dr. Pelkota in je rekel, da ni nobenega problema-odvija?i? dva inbusa (tudi te dobi? nove zdraven ventila), ga vzame? ven, da? nov O-ring na mesto ,nov ventil noter in privija?i? oba inbusa. 5 min. dela, ?e gre vse po maslu. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No, danes sem imel ?as in sem si vzel 5 min.,da zamenjam ventil.My ass. :angry2:

Vzamem imbus klju? 5 (od usag) in za?nem ?raufati.

Ta prvi se je dolgo upiral, no s pomo?jo podalj?ane cevke je popustil. No, pri drugem vijaku je pa za?el cirkus.

Bil je zape?en, pritisnem, da mi je skoraj roka otrpnila in...po?i imbus. ?zmeden? WTF?

Ni?, vzamem drugega (od bete) in zopet pritisnem.In je popustil...inbus klju?. Tudi po?il. :aaaaa:

Res.da sem ju uporabil na dalj?em delu ,kjer imata zo?an del, da je mogo?e ?raufati pod kotom pa vseeno.

Rezultat? Dva po?ena imbus klu?a in star ventil ?e vedno na svojem mestu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.