Skoči na vsebino

nakup mazde3


kukky

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, kupujem nov avto in mi je vsec mazda3. Pa me zanima, ce je vredno pocakati do prenovljene, ki bo predstavljena jeseni in ce ima ta avto kaksne pomankljivosti? imel bi pa motor cd150 in opremo takumi ali revolition.

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno koliko se ti mudi... ?e se ti ne mudi, bi jaz po?akal na facelift.

Pomanjklivosti sicer nekaj je, tako kot pri vsakem avtomobilu, sedaj je pa od posameznika odvisno koliko mu kaj pomeni.

Preberi si malo temo Nova Mazda3 in pa pomanjkljivosti novih Mazd, tam je veliko napisanega.

Sam imam G100, challenge, za moj stil vo?nje ?isto ok, oprema to?no to kar potrebujem... Vo?nja v tem avtu je super, porabo imam okoli oz. pod 6l/100 km, ko sem kupoval mi je bil to best buy napram konkurenci. Pomanjklivosti slab lak oz. barva, ?paranje na detajlih, kmalu kak?en ?ri?ek, ki ga na servisu odpravijo ali pa tudi ne...

?e bi ?e enkrat kupoval bi verjetno izbral isto.

 

Lp Peter

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mene recimo najbolj moti kvaliteta barve.. to je neverjetno koliko pikic imam ?e po 20.000km.. toliko jih nisem imel imel prej na vseh avtomobilih skupaj (pa sem jih imel ?e kar nekaj..) pa nimam jih samo po haubi, so vsepovsod.. odbija? spredaj,  na vratih, zadnjih  blatnikih, streho imam hvala bogu v foliji. mi je ?al da nisem dal tudi haube takoj v folijo. Pojma nimam kak?en bo avto recimo po petih letih? brez barve?.. sem imel prej Nissan Note in sem imel pri 60.000km samo tri pikice spredaj, pa je bil vi?ji spredaj.. nikoli ne vozim nikomur v riti, bognedaj kak?nemu tovornjaku, ne vozim po avtocesti, ne vozim po makadamu.. tako da res ne vem, kje je fora. 

 

na drugem mestu je ob?utljivost plastike v notranjosti. bognedaj, da se je dotakne? z nohtom ali ko sesa? avto, da potegne? s cevjo.. takoj se naredi tak?en ris, da ga ni mo?no odstranit.. kvaliteta plastike je razen na armaturki, porazna..

 

pa glasen je avto, se sli?ijo gume preve?. Imam v planu razdret vrata in malo izolacije polo?it, prav tako na  kolotekih v prtlja?niku..

 

druga? sta motor in menjalnik super, poraba nizka, podvozje tudi super, multimedija mi deluje, navigacija tudi. Avto je lep :)

 

se mi zdi, da so ?li pri mazdi v italijanske vode.. Avto lep, kvaliteta pa ?epa..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene ve?ina teh minusov niti ne moti, se mi pa malo butasto zdi, da je Mazda ?parala na dolo?enih detajlih. Npr. avto je dokaj glasen na avtpcesti in nad 100 km/h se zdi kot da so malo odprte ?ipe. Recimo tega sem se navadil, ker se pa? ne vozim veliko po avtocesti, takrat ko pa se pa vseeno prvo preverim, ?e imam res vse ?ipe zaprte :). Za lak mi po pravici povedano dol visi, ?eprav res samo prdne? zraven pa se pozna praska :). Da niso osvetljena stikala za dvig stekel sem se pa? navadil, malo me moti da je avtomatsko samo voznikovo steklo, ampak ok, ko pa? parkrat na leto zapiram sovoznikovega, pa? dr?im tipko.

Doma imamo tudi Audija A3 isti letnik,podobna oprema s par dodatnimi bombon?ki za skoraj 9.000? ve? kot Mazda in moram povedati da je tudi tam kak?en minus (stikala za pomik stekel postavljena preve? nazaj, ?eprav sem "majhen" se pri vstopanu/izstopanju ?e ne pazim zaletim z glavo v stebri?ek,...). Pa ?e to, raje se vsedem in peljem z Mazdo...pa ne vem zakaj...

Pa to ko je Robertos napisal je ?isto res...sploh kvaliteta plastike znotraj...

Samo dejstvo je, da je tudi pri drugih znamkah podobno...vsak ima pluse in minuse, pri meni plusi Mazde prevladajo nad minusi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako je pa s prodajalci in serviserji? ima kdo izkusnje s selmarjem v Celju?

 

jaz sem zelo zadovoljen z mojim servisom v MB. do sedaj ni bilo problemov, tudi dve garancijski menjavi sta potekali, kot morata. Redni servis pa ugoden.. Edino nikoli ne dajo nadomestnega avta, ?e dobro, da delam blizu..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem kupoval sem prvo ?el k Selmarju v Celje, ker mi je bil skoraj najbli?je. Vljudni po telefonu, dogovoril sem se za testno vo?njo, brez da bi kaj rekel so mi ga bili pripravljeni dati za cel dan (preko no?i), izkoristil sem potem samo eno uro. Vsa prijaznost pa se je kon?ala, ko smo pre?li na dobavo in glihanje. Potem je pa bila gospa kar malce zoprna, tako da smo na tej to?ki kar kon?ali, ?eprav me je ?ez par dni spet prijazno poklicala po telefonu. Najbolj korektni, ustre?ljivi, prijazni so bili v Avtoplusu Koper (vse sem se zmenil po mailu in telefonu vklju?no z glihanjem).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa mo je treba pa kaj rihtat se je pa treba matrat pa dol vse puliti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa mo je treba pa kaj rihtat se je pa treba matrat pa dol vse puliti...

 

?? ne razumem :)

a ti bi pocakal na facelift jeseni?

 

jaz ne bi ?akal na facelift, ker imam raje mehansko ro?no zavoro :) pa spremembe niso tako dramati?ne.. ?e bo? ?akal na facelift, bo? po moje imel avto glih ?ez eno leto. Za mene, ki sem bolj neu?akan, tole ni :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz osebno pa bi po?akal na facelift (?e se ti ne mudi), verjetno bo z njim odpravljena tudi kak?na pomanjkljivost (npr. izolacija kabine, kot so to storili pri CX-5, kjer je ?lo tudi nekaj graj v tej smeri) in ne le nekaj dodatne opreme. Elektronska ro?na ne bo povsod in bo odvisna od stopnje opreme. Je pa res, da zna biti pri cd150 serijsko ne glede na opremo. Razen, ?e bi dobil za sedanjo verzijo kako zelo ugodno ponudbo, potem bi bil v dilemi, sicer pa po?akat na prenovo.


2.2 dizel ima sicer servisni interval na 20.000 km oz. 1 leto (kar prej nastopi). Cene servisov so povsem primerljive tudi z evropsko konkurenco, sploh ?e se zna? izpogajat za ceno olja oz. ?e ga prinese? sam. Tu priporo?am Gamo v BTC-ju.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.