Skoči na vsebino

Mazda 6 sprednji diski

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mozno da te heca zavorni cilinder

Pelko bo znal popraviti. ATE je tudi zelo dobra firma za diske in ploscice

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mozno da te heca zavorni cilinder

Pelko bo znal popraviti. ATE je tudi zelo dobra firma za diske in ploscice

 

Ocitno bo res treba do medvod na obisk, sam prek Ljubelja bo mal kriza :D 

Napisano

Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.

 

Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.

 

Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.

Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.

?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :(

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,

ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.

 

 

Napisano

Ej....itak imajo zdaj nove MAZDE..zavore porihtane,,,z mehkimi zvornimi,plo??icami,,,,seveda se tudi prej obrabijo,,,in treba prej zamenjat.posledi?no,,imam vse feltne,,umazane od zavor.tudi zaviranje je ok.lp

Napisano

Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.

?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-

Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,

ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.

 

 

Zavorna celjust je ze zamenjana, ker nisem uspel priklicati gospoda Pelkota, sem moral tu na servis..kjer pa se seveda ne igrajo z obnavljanjem, ampak menjajo celo celjust...strosek z delom 300 ? :/

 

Zdej pa zadnja leva zavora ne prime kot bi morala ( tako je pokazal test zavor), verjetno  je sla tudi zavorna ploscica, upam pa da je vsaj disk prezivel ( obrabljen niti ni), ker je bil po zgornjem robu poln rdecega praha, rdec kot cigel :S 

Napisano

Kva 300e za eno celjust ??? Jest sm dau 150e (s postnino vred) na ebayu za obe... pa se dandanes delata odlicno pa mineva ze tretje leto od tega.

Napisano

Kva 300e za eno celjust ??? Jest sm dau 150e (s postnino vred) na ebayu za obe... pa se dandanes delata odlicno pa mineva ze tretje leto od tega.

 

Tudi jaz.Ampak,?e se ti mudi ne more? ?akat po?te dva tedna.

 

 

Napisano

V najslabsem primeru v radomljah obnavljajo cilindre za 50e pa se strihnejo ti ga na zeljeno barvo (se isti dan ga dobis). Je pa res da jim ga mores odmontiranega pripeljati, kar pa pelkotu oz. mehaniku vzame 15 min. Imas pa opcijo tudi na zavornem servisu rudnik kjer pa samo avto pripeljes pa ti ga obnovijo -70e na cilinder oz. celjust.

Napisano

Zal se mi je mudilo, ker do srede ne uspem zaradi dela, v cetrtek pa ze picim na pot, pa ni blo za riskirat :S 

 

 

Ja original celjust 214 ? v celovcu na Mazda servisu, v lj na A-cosmos 250 ? ista celjust. 

 

Bom drugic vsekakor  narocil z neta ce ne bo casovne stiske, kot je bila zdaj :S 


Ej....itak imajo zdaj nove MAZDE..zavore porihtane,,,z mehkimi zvornimi,plo??icami,,,,seveda se tudi prej obrabijo,,,in treba prej zamenjat.posledi?no,,imam vse feltne,,umazane od zavor.tudi zaviranje je ok.lp

 

Tudi jaz imam zelo umazana platisca zaradi mehkih ploscic, ampak vseeno mislim da bo z casom treba zamenjati tudi zadnje ploscice, upam pa da diske ne! 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zivjo imam eno prosnjo, a mi lahko kdo da kak link iz ebay za sprednje diske in ploscice za mazdo 6 GH 140KM 2008 letnik, ker sam se ne znajdem. Pa da je koker tok neka kvaliteta. Hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

Zivjo imam eno prosnjo, a mi lahko kdo da kak link iz ebay za sprednje diske in ploscice za mazdo 6 GH 140KM 2008 letnik, ker sam se ne znajdem. Pa da je koker tok neka kvaliteta. Hvala

Ej....lp jaz sem na moji prej?nji mazdi.5.montreal zavorne diske BREMBO,in zavorne plo??ice Textar,meni je delovalo ok.z.plo??ice morajo bit mehke...lahko za nasvet vpra?a? pelkota,lp

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Iceman, tebi ponovno ali ?e zmeraj trese ta hudi? od zavor?  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

O jebemu, pa to je zgleda ful tezko odpravit pri 1.in 2.generaciji 6ke! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ekola, menjal sem diske in ploscice oboje ATE in po priblizno 1000km se ze spet cuti tresenje. Js bi reku da ni sans odpravit tole tresenje.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Men se je tud tole zgodilo z ATE ampak se je potem po nekaj 1000km uredilo samo od sebe in je zdej spet OK.

33112_1.png

Napisano

Naredi reklamacijo. Posljes nazaj v nemcijo na sedez firme in napises razlog reklamacije poleg tega pa prilozis dokazilo o strokovni vgradnji. Ce je res kaj narobe z materialom je reklamacija uspesna in ti vrnejo denar + denar in delo za nove diske katere si moral menjati, ker si jim ATE poslal. Razlog za tresenje naj bi bil kao ta da je napaka v materialu samem, nestrokovna vgradnja ali stekanje celjusti itd. Vsaj tako so meni rekli vsi prodajalci avto delov :). Jest bom v kratkem menjal komplet diske in ploscice spredi im zadi ravno z ATE, ker pelko pravi da so kao top of the top in me je prov mal strah da mi nebo kej treslo. Do sedaj mi se ni, nikoli pa imam 275k km prevozenih :)

Napisano

Nima veze z novo robo. Ti mas ze to prene?eno na roke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ekola, menjal sem diske in ploscice oboje ATE in po priblizno 1000km se ze spet cuti tresenje. Js bi reku da ni sans odpravit tole tresenje.

Ej...kot je Boss napisal morejo se ?e malo udelat,,,,pol bo? pa videl kako je ...kako so gume so ok in preveri tlak .jaz sem vedno dal gor Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ice Textar,

vpra?aj mojstra Pelkota,ali Ajvarja,,,,za nasvet.lp

Napisano

Kaj imam preneseno ?

Dozdajsnje vibracije so deformirale ze nekatere ostale dele vozila, kar je nazalost zelo verjetna zadeva. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aja kao da so vibracije ze prisle na roke in tudi ce da nove diske gor bo se vedno prislo do vibracij ?

ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.