Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Vceraj sem opazil, ko po koncani voznji ustavim motor, se vrtljaji ventilatorja hladilnika zmanjsajo na minimalne in ventilator deluje se 4 do 5 minut. Nato se tudi on ustavi. Avto ima slabih 700km. A je to normalno?

Napisano

Ja vroce mu je a ne....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak zjutraj sem spet testiral s 10km penzionisticne voznje in spet je se naslednjih 5 minut hladil. Zunanja temperatura je bila pa 12 stopinj.

Napisano

Ravno s penzionisticno voznjo je bil slabo hlajen, hladilnik rabi zrak...ce ne mora ventilator kompenzirat

Motor se bo vedno segrel na delovno temperaturo, tudi ce se cjazis, le hladil se bo tezje!

 

z avtom ni nic narobe!!! Pa z novim avtom pride poleg tudi ena knjizica v kateri sonstvari razlozene :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bi prej vozil golfa sploh ne bi spra?eval... tudi 5 in ve? minut laufa ventilator po ugasnjenem motorju.

33112_1.png

Napisano

Ucirej cez dan (zunan blo toplo) pa se ventilator ni vzgal. A ima to kaj v vezi z gretjem kabine, ko je motor se hladen? Namrec prodajalec ni tocno znal obrazloziti kako deluje, naj bi pa bilo nekaj v vezi z neko kemicno reakcijo.

Napisano

Ucirej cez dan (zunan blo toplo) pa se ventilator ni vzgal. A ima to kaj v vezi z gretjem kabine, ko je motor se hladen? Namrec prodajalec ni tocno znal obrazloziti kako deluje, naj bi pa bilo nekaj v vezi z neko kemicno reakcijo.

Daj prosim ne se obremenjevat pa pusti avtu naj dela, dokler je cagar tam ko mora biti stvar dela.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ucirej cez dan (zunan blo toplo) pa se ventilator ni vzgal. A ima to kaj v vezi z gretjem kabine, ko je motor se hladen? Namrec prodajalec ni tocno znal obrazloziti kako deluje, naj bi pa bilo nekaj v vezi z neko kemicno reakcijo.

Ma kak?na kemi?na reakcija? :-o

Vklopi? gretje in greje ko je motor dovolj topel.

Hladi ko vklopi? klimo...

Ventilator hladilnika dela pa ko ima motor potrebo ali pa ko lavfa klima.

Brez panike, ti sam vozi in spremljaj cagarje in preverjaj vitalne teko?ine vsakih 500km zdaj na za?etku.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.