Skoči na vsebino

problem s prvo haubo....yes Fiat...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ima kdo kako idejo kako odpreti prednjo haubo, ?e gre zajla.....

e2836647a4dee44e076da3853479c451.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja nekak takole bo treba ja, s tem da sem jaz brez kabla

 

tole je sistem ki je od spodaj viden - dostopen znotraj rde?ega kvadrata, ?e ne pridem do kljukice bom moral rezati po zelenem...placa ni ni?...z neko zajlo bom probal do kljukice priti...

post-2637-0-96538200-1474484015_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale video mogo?e malo bolj poka?e

 

 

nisi napisal za katerega Fiata gre.

33112_1.png

Napisano

Boss to je za vse fiate, ker nimas kaj odpirat havbe, ker je fiat znan, da se ne kvari :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj ves katerega mam. Ampak tile majo vsi se del kabla, jaz pa lovim kljukico ki je zakrita...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa tako, ko pri Fiatu tako redko odpira? pokrov motorja, da ti mehanizem zarjavi in potem odtrga? zajlo...

 

Mogo?e ti bo la?je, ?e odvije? tiste tri vijake, s katerimi je pritrjen mehanizem. In ko odpre? pokrov, mehanizem obvisi na pokrovu, pa bo? imel lepo dostopno.

Napisano

To je pa tako, ko pri Fiatu tako redko odpira? pokrov motorja, da ti mehanizem zarjavi in potem odtrga? zajlo...

 

Mogo?e ti bo la?je, ?e odvije? tiste tri vijake, s katerimi je pritrjen mehanizem. In ko odpre? pokrov, mehanizem obvisi na pokrovu, pa bo? imel lepo dostopno.

za??iteno z dodatno plo??o preko, to je samo notranji del

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na koncu je ?lo tako da sem snel vzmet na kontra strani in zbil ven zati? preko kovinske palce, ampak ne brez rahle kolateralne ?kode na odbija?u, zgleda da se je tudi patent zataknil in posledi?no zajla, ker je ?la na hard.

ampak glede na to da je najavljena za make up pozimi se ni za sekirat, trenutno mal ?rnega spraya.... :)

 

Sem razmi?ljal da bi dal rally style klipsno, ampak spet sem vse takoj najdel za 30?....zajla, mehanizem na spodnjem delu in zati?e za na haubo...original...

 

Hvala vsem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e pa kdo kje kdaj naleti na tole, tudi odpadu naj sporo?i

 

Alfa%20Romeo%20Guilia%20Spider%201600%20

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

?e pa kdo kje kdaj naleti na tole, tudi odpadu naj sporo?i

 

Alfa%20Romeo%20Guilia%20Spider%201600%20

 

 

Sem ze mislil, da Jures not sedi :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem ze mislil, da Jures not sedi :) ... 

I wish...Alfa Romeo Giulia Spider - produkcija l. 54.....?e se jo danes najde tako je od 50.000? naprej....

 

Alfa-Romeo-Giulietta-Spider-729x486-471f

http://gastonandreymotorsports.com/alfa-romeo-sales-review-from-2014-monterey-by-gaston-andrey-motorsports/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.