Skoči na vsebino

Kupiti Mazdo 3?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

po slikah sode? in opisu opreme .. razen, ?e sem se zmotil in je pri spodnji sliki, sport mode, tisti gumb zgoraj. Je pa ?udno, da bi bil drugje pozicioniran, saj sta avtomobila isti letnik.

 

Em, a je ista ma?ina? G120ke in dizli sigurno nimajo Sport gumbeka. ?e se prav spomnim ga imajo samo 2.0 165HP in 2.5L ma?ine v ZDA.

 

Druga?e kaj stvar naredi je da za?ne avto "vle?i" prestave da je bolj ?porten ob?utek. Meni osebno je stvar precej nesmiselna, ker itak vse Mazde pazijo na to kako pritisne? plin in bodo za?ele ?portno menjavati ?e hitro pohodi? gas.

Napisano

Pa? mobile.de, podatki tam vpisani ... amm a je mo?no da dizel avtomatiki nimajo te opcije? @Jest ti ima? sport mode na svoji 6ki?

 

 

Na moji sestici ga nimam... na CX-5, ki jo kupujem, pa je (zadnja slika) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

CX-5, ki je dizel?

 

Ne...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ok, potem smo verjetno pri?li stvari do dna ... bencinarji avtomatiki imajo sport mode gumbek, za prehitevanja in vklju?evanja na avtocesto.  Medtem, ko dizli tega nimajo, verjetno zato, ker imajo ?e sami po sebi dosti navora in dovolj hitro pospe?ijo.

Napisano

Tega dejansko nikoli ne rabis, v treh letih v Alhambri nikoli nisem dal v S.....v temu sedaj nikoli...ce mas ze res potrebo po svojem saltanju mas +/-

Mogoce za vleko prikolice.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok, potem smo verjetno pri?li stvari do dna ... bencinarji avtomatiki imajo sport mode gumbek, za prehitevanja in vklju?evanja na avtocesto. Medtem, ko dizli tega nimajo, verjetno zato, ker imajo ?e sami po sebi dosti navora in dovolj hitro pospe?ijo.

Ocitno res... tukaj so imeli na testu CD175 CX-5 >> https://www.zurnal24.si/avto/testi/mazda-cx-5-test-299530 in na slikah se ne vidi te tipke...

 

7ca19a5449df4256249d.jpeg

 

Je pa res tako, kot je Jures napisal... da tega niti ne ravis, saj se avto sam prilagaja... ce bolj hitro pohodis pedal, bo tudi hitreje saltal v nizjo prestavo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej je logicno, da dizli ne rabijo tega gumba, ker se vrtijo bolj ali manj na obmocju najvecjega navora

Bencinar pa z gumbom S potem drzi vrtljaje blizje navoru/moci

Kickdown je nekaj drugega (vedno je tista sekunda dokler ne vrze v nizjo prestavo in potem leti, z gumbom S pa si "ready to go" brez unega zaostanka

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kickdown je nekaj drugega (vedno je tista sekunda dokler ne vrze v nizjo prestavo in potem leti, z gumbom S pa si "ready to go" brez unega zaostanka

 

Prav nobene sekunde zaostanka ni. ?e hitro pritisne? plin (tudi ?e ne do kickdowna) bo menjalnik menjal bistveno pozneje (pri rde?em polju) kot ?e pritisne? plin po?asi.

 

Kako si ti predstavlja? da bi "S" bil kako druga?e "ready to go"?

Napisano

Ej...Jest pol bo mazdurina CX5 benzinarka...2.5 motor? Lp

Napisano

Aja sej res v mazdah majo od F1 menjalnik

...

 

Od F1 menjalniki tega ne po?nejo, tako da se poleg nerazumevanja sport na?ina moti? ?e okoli tega ;P

Napisano

Potem pa je o?itno razli?no od trga do trga, slovenske (vklju?no z mojo) tega nimajo.

?e malo sem pobrskal, zgleda da je od 2017 naprej.

Napisano

Sej je logicno, da dizli ne rabijo tega gumba, ker se vrtijo bolj ali manj na obmocju najvecjega navora

Bencinar pa z gumbom S potem drzi vrtljaje blizje navoru/moci

Kickdown je nekaj drugega (vedno je tista sekunda dokler ne vrze v nizjo prestavo in potem leti, z gumbom S pa si "ready to go" brez unega zaostanka

Kickdown je se nekaj drugega... to je, e pedal pohodis do konca, dokler ne cutis ?klika?... takrat salta takoj navdol... vcasih tudi za dve brzini... ob normalni voznji pa racunalnik prilagaja prestavljanje glede na to, kako vozimo...

Ej...Jest pol bo mazdurina CX5 benzinarka...2.5 motor? Lp

Ja... saj sem ze napisal v uni temi o CX-5 ... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

I??em razloge proti dizela?ki razli?ici, katere je na?lo ?e veliko od vas saj se pri nas prodaja skoraj izklju?no bencinar.

Zatorej na vam postavljam vpra?anje;

 

"Zakaj ne Mazde 3 Dizel?"

 

 

p.s. naredim ~ 18 kkm letno +-2kkm.

Napisano

I??em razloge proti dizela?ki razli?ici, katere je na?lo ?e veliko od vas saj se pri nas prodaja skoraj izklju?no bencinar.

Zatorej na vam postavljam vpra?anje;

 

"Zakaj ne Mazde 3 Dizel?"

 

 

p.s. naredim ~ 18 kkm letno +-2kkm.

Ker po moje dela? premalo km/leto, ker je vzdr?evanje dra?je, ker ni? kaj dosti ne porabi manj tanka kot bencinarji, ker grdo klepa ma?ina ?e posebej ko je mrzlo in te?je v?ge, ker se po?asi ukinjajo dizli oz jih ve? ne bo, ker je avto dra?ji od bencinarja itd.....to so razlogi zakaj jst nebi vzel dizla v tvojem primeru. Sam delam cca 25k kilometrov na leto in se nisem odlo?il za dizla, odlo?itev je tvoja...ne bo? kiksnil z nobeno varianto tko da odlo?i se kakor sam ?eli?:)

Y.O.L.O. 

Napisano

to je povpre?no 50km na dan.....ne rabi? ga.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

I??em razloge proti dizela?ki razli?ici, katere je na?lo ?e veliko od vas saj se pri nas prodaja skoraj izklju?no bencinar.

Zatorej na vam postavljam vpra?anje;

 

"Zakaj ne Mazde 3 Dizel?"

 

 

p.s. naredim ~ 18 kkm letno +-2kkm.

Ko sem pred letom dni gledal trojko, mi je prodajalec na interclassu rekel, da baje niti ni tako var?na kot bi pri?akoval in da mi priporo?a bencin 120G.

Napisano

Ko sem pred letom dni gledal trojko, mi je prodajalec na interclassu rekel, da baje niti ni tako var?na kot bi pri?akoval in da mi priporo?a bencin 120G.

 Imam M3 G120 od decembra 2013. V teh kilometrih povpre?na poraba 6,1l/100km. Imam kar precej primestne vo?nje. Pozimi je topla v 3 munutah. Mislim da v M3 ni potrebe po dizlu (ki je kar precej dra?ji + dra?ji servis....).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.