Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

CX-5 ima funkcijo avtomatskega prilagajanja ("sen?enja") dolgih lu?i. Nekako mi ?e ni uspelo usposobiti sistema. V poziciji AUTO vklopim dolge lu?i, a ko nasproti pripelje avto, se ne prilagodijo. 

Imate kak?ne izku?nje s tem? Verjetno delam kaj narobe.

 

lp,

Iztok

Napisano

LED dolge lu?i se prilagajajo samodejno glede na nasproti voze?i promet - v vsakem ?arometu so ?tirje LED bloki, ki se izklapljajo in vklapljajo glede na promet spredaj tako, da je spredaj osvetljena cela okolica, le del kjer je nasproti voze?i avto je zatemnjen - ne spusti celotnega snopa dolgih lu?i kot pri xenonkah npr..

Tako bi moralo delovati, ?e vklopi? dolge v AUTO poziciji, torej dela? vse prav. ?e ne deluje tako > servis in reklamirat.

 

V praksi je videti tako (le predel kjer je avto ni osvetljen z dolgimi ostala okolica pa je in kot se avto premika, tako mu sledi neosvetljeni del):

post-1144-0-87989100-1478169986_thumb.jpg

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Hvala za odgovor.

Problem je v tem, da mora? biti samozavesten, da pusti? dolge lu?i, ko pripelje nasproti avto. Dogaja se mi, da mi potem nasproti voze?i avto "poblenda". Zato sklepam, da re? ne deluje tako, kot bi morala. Se tudi vam to dogaja?

lp, i

Napisano

Jaz imam xenonke in mi celotno osvetlitev dol spusti, ko pride avto nasproti. Deluje tako kot mora. Novih LED ?arometov pa ?e nisem imel mo?nosti testirat...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Saj pa konkretno vidis ko se posamezni modul izklopi, je zelo ocitno.

Jaz nikoli vec avta brez tega :)

 

Obcasno tudi meni kdo poblenda, ampak to samo v primerih ,da pride avto iza ovinka in racunalnik ne uspe pravocasno izklopiti. Drugace deluje odlicno.

 

Ce ti ne bi delalo bi tako prikazalo napako.

Napisano
  dne 3. 11. 2016 ob 9:59 je Iztok Zlatar napisal:

Zdravo,

 

CX-5 ima funkcijo avtomatskega prilagajanja ("sen?enja") dolgih lu?i. Nekako mi ?e ni uspelo usposobiti sistema. V poziciji AUTO vklopim dolge lu?i, a ko nasproti pripelje avto, se ne prilagodijo. 

Imate kak?ne izku?nje s tem? Verjetno delam kaj narobe.

 

lp,

Iztok

 

Ko vklopi? dolge se ti mora na armaturki pri?gati ZELENA lu?ka za lu?i ki ima noter ?rko "A".

 

hqdefault.jpg

 

Modra lu?ka za dolge se potem pr?iga in uga?a skupaj s tem ko sistem pa? pri?iga in uga?a dolge.

 

?e ti sveti SAMO modra lu?ka oz. se nikoli ne ugasne potem sistem ne dela dobro ali pa je ugasnjen. Poglej pod Settings -> Vehicle -> High beam control in preveri ?e je kljukica tam.

 

Pa ja, na Xenonkah / LED lu?eh je preklop ZELO o?iten :)

  • Jest je spremenil naslov v Avtomatsko prilagajanje LED žarometov na CX-5

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ni dober tale antique. Pelinkovec more bit grenk
    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.