Skoči na vsebino

Mazda 3 (2005) - lu?ka za ma?ino


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Dogaja se, da se vsako jutro pri Mazdi 3 (2005, bencinar 1.4) pri?ge rumena lu?ka za ma?ino in avto nima mo?i (v drugi prestavi pritisne? gas do konca, pa gre v hrib kot "po jajcih"). Ponavadi lu?ka ugasne v popoldanskem ?asu in niti ne vemo, kaj se zgodi v ma?ini, da se ugasne.

 

Ali ima kdo podobne izku?nje/znanje o tem, kaj bi lahko bilo na tem? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....lp tle je lahko veliko stvari,,,,najbolj?e da pokli?e na?ega mzda?kega Mojstra dr.simon Pelko

Medvode...gsm 041 667 335.bo dal tester,lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S katerega konca pa si. Najprej priklop na tester pa se bo kaj vedlo vec kaj se dogaja?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Velenje. Bom pelal na uraden servis, da prklopijo na ra?unalnik, ni druge. :)

 

vidim, da si blizu mene, prleti 1x do mene pa boma prklopla na ra?unalnik, ?e kej poka?e :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isti problemi na mazdi 3, letnik 2008, cca 170000 km, avto precej dobro ohranjen. Lambdna sonda zamenjana, dobljena pri Stahl Gruberju. Pa ena res dobra ne kak?na xy. In evo lu?ka za motor danes zjutri spet gori, majku ji. Pred menjavo lambdne sonde, kak?ne 3 tedne nazaj, sem v tank nalil od Liqui Molly, tank cleaner za bencin pa je bil en teden mir, potem se je pa lu?ka zopet na random za?ela pri?igat in uga?at. Na testerju naj ne bi pisalo ni? takega oz. ni? konkretnega samo, da je napaka. Je majstr zamenju lamdno sondo in pobrisu napake pa rekel naj jo mau sti?im. Danes ga prec pokli?em to itak. Dela pa motor ?ist lepo, ne cuka, zvok je v redu, pospe?ke ma recimo da normalne, mestna vo?nja ma pa kar porabe, kar se mi pa za ta letnik ne zdi nenavadno.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Pokli?em tudi Pelko Simona, ali kar na uradni servis(btc, ker mi je najbli?je) da mi bodo to?neje povedali?

 

Prosim za mnenja/izku?nje.

 

Hvala. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Raje uradni servis, ker je Pelko tok zaseden, da se ti najbrz ne bo zmozen javit na gsm :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Raje uradni servis, ker je Pelko tok zaseden, da se ti najbrz ne bo zmozen javit na gsm :)

Zadnji? ko sem bil pri LakTomu sem gledal ?ez ograjo in mislil, kako lahko to vse popedena - pravo?asno in uspe?no....mislim da bi rabil ?e 2 dvigala in serviserje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtoelektrika Alex iz Velenja, zraven Eurospina vam na podlagi lastnih izkusenj tudi PRIPOROCAM in tam dela nas prijatelj Zazo s foruma; Aljaz Znidarsic! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isti problemi na mazdi 3, letnik 2008, cca 170000 km, avto precej dobro ohranjen. Lambdna sonda zamenjana, dobljena pri Stahl Gruberju. Pa ena res dobra ne kak?na xy. In evo lu?ka za motor danes zjutri spet gori, majku ji. Pred menjavo lambdne sonde, kak?ne 3 tedne nazaj, sem v tank nalil od Liqui Molly, tank cleaner za bencin pa je bil en teden mir, potem se je pa lu?ka zopet na random za?ela pri?igat in uga?at. Na testerju naj ne bi pisalo ni? takega oz. ni? konkretnega samo, da je napaka. Je majstr zamenju lamdno sondo in pobrisu napake pa rekel naj jo mau sti?im. Danes ga prec pokli?em to itak. Dela pa motor ?ist lepo, ne cuka, zvok je v redu, pospe?ke ma recimo da normalne, mestna vo?nja ma pa kar porabe, kar se mi pa za ta letnik ne zdi nenavadno.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Pokli?em tudi Pelko Simona, ali kar na uradni servis(btc, ker mi je najbli?je) da mi bodo to?neje povedali?

 

Prosim za mnenja/izku?nje.

 

Hvala. 

?e ti dela normalno je sigurno senzor klenkanja-bi pa ga moralo pokazat na testerju

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.