Skoči na vsebino

Cena rednega letnega servisa M6 - 8.leto bencinar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bli?a se mi redni letni servis na M6 (11/2008), bencinar, prevo?enih 62.900 km, zavore, diski ?e prvi, mislim da sve?ke tudi, zaenkrat ni? problemov s tem. Zanima me kak?na je bila va?a cena na uradnih servisih, brisalci ?e menjani, olje bo njihovo.

Napisano

Imam 2009 letnik, isto bencinar in sem na poobla??enem dal malo pod 200?. Prevo?enih je bilo pa 100 000km. Kar se mi zdi super ugodno, bi mogu na ra?un pogledat, kaj vse so delali, So mi pa olje dali bolj ugodno, kukr ga sam dobim na netu. Tako,da ti priporo?am,da pokli?e? v ACosmos v BTC in se malo pozanima?.

Napisano

Bom kar tole temo uporabil.

A kdo ve, ali je pri 120 000km potreben kak ve?ji poseg pri servisu, al je bolj kot ne reden servis (olje, filtri in drobnarije? ). Gre se za bencinski motor 2,0??

Napisano

Pri Avto Pelko d.o.o. bi naneslo cca. 100 ? cekinov, sicer pa ti ne more ?kodovat, ?e ga vpra?a?, ker ?e ne druzga bo dodatna informacija, ki bo seveda brezpla?na.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene je prislo okoli 300eur, moram na racun pogledat pa javim kaj je bilo menjano. Od oka; redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...

 

 

Pri Avto Pelko d.o.o. bi naneslo cca. 100 ? cekinov, sicer pa ti ne more ?kodovat, ?e ga vpra?a?, ker ?e ne druzga bo dodatna informacija, ki bo seveda brezpla?na.  :prstgor:


Je pa res da je moja mazda precej starejsa :D

Napisano

Mene je prislo okoli 300eur, moram na racun pogledat pa javim kaj je bilo menjano. Od oka; redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...

 

 

Je pa res da je moja mazda precej starejsa :D

V tvojem primeru bom reku, da "hudi?" o?itno ti?i v detajlih oz. drobnarijah, ker ta je dale? od cene klasi?nega rednega servisa bencinca pri mojstru Pelku.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V tvojem primeru bom reku, da "hudi?" o?itno ti?i v detajlih oz. drobnarijah, ker ta je dale? od cene klasi?nega rednega servisa bencinca pri mojstru Pelku.  :zvizga:

redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Servis: 100-120e, svecke recmo da 60e, ploscice cca. 50e plus se neke drobnarije in delo pa je hitr 300e. :)

Napisano

Servis: 100e, svecke recmo da 60e, ploscice cca. 50e plus se neke drobnarije in delo pa je hitr 300e. :)

Tako je ker v osmem letu ni samo redni servis, vpra?anje kdaj je bilo nazadnje menjano: zavorno olje, zavore, hladilna teko?ina, kabinski filter....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bli?a se mi redni letni servis na M6 (11/2008), bencinar, prevo?enih 62.900 km, zavore, diski ?e prvi, mislim da sve?ke tudi, zaenkrat ni? problemov s tem. Zanima me kak?na je bila va?a cena na uradnih servisih, brisalci ?e menjani, olje bo njihovo.

 

Servis (poobla??eni serviser) opravljen, kon?na cena 302,00 ?, zamenjano: olje, oljni filter, zavorna teko?ina, 1 pozicijska ?arnica, klima filter, delo. Sicer malo presene?en (negativno) nad vi?ino zneska, ampak sem se sedaj ?e sprijaznil. 

Napisano

Simona sem dans povprasal na koliko let on priporoca menjavo posameznih tekocin v vozilih, ko je tule te sorte debata :)

 

Hladilno in zavorno tekocino na 4 leta

 

Rocni menjalnik oz.njegovo olje na 120.000km :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz jo na dve leti na prvem avtu (50.000km letno) in na 4-5 let na drugem avtu (max 10.000 letno)

 

Kot je razvidno iz moje teme pa vsakemu rabljenemu pri nakupu to dvoje obvezno zamenjam preden pelem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sepravi po domace povedano naj bi se hladilna, zavorna tekocina in olje v menjalniku menjalo priblizno enkrat na 4leta oz. 100k km :). Pa se olje v menjalnilku menja ali se samo dolije ?

Napisano

Menja, ker ce ti nikjer ne spusca, npr.kak semering, nimas kam za dolivat :)

 

Me pa zanima koliko smo v resnici redoljubni kar se teh priporocil.

 

Npr.po 5ih letih od menjave hladilne, bi nas vecina najbrz le pred zimo preverila do koliko minusa drzi in gasa :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo moj redni servis  pri takrat 8-9 let stari mazdi

klik, klik

 

leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur

 

letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu

vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...) 

 

hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??

Napisano

Evo moj redni servis  pri takrat 8-9 let stari mazdi

klik, klik

 

leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur

 

letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu

vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...) 

 

hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??

A ne ve?,da je bil 2015 vrhunski letnik hladilnih teko?in? :P

Napisano

Hladilna tekocin@ predvidevam da je razlika v kolicini in temu primerna posledicno tudi v ceni :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hladilna tekocin@ predvidevam da je razlika v kolicini in temu primerna posledicno tudi v ceni :)

Mozno, 2014 je dal pol litra, za 2015 pa nevem. Kaksno kapaciteto pa ima m6?

Napisano

Evo moj redni servis  pri takrat 8-9 let stari mazdi

klik, klik

 

leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur

 

letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu

vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...) 

 

hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??

 

To si delal na poobla??enem?

Napisano

ce bi delal na pooblascenem, bi dal samo za diske in ploscice kot za vse skupaj tuki :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pele je kr fer glede cen, sicer mi je roko za bv menjal ampak mu oprostim:) ce mi bo hitro pravilno diagnosticiral tole tresenje v prostem teku mu dam pa se za pir zraven  :vesel: po izpiskih sodec pa ima z racunom celo cenejse ure kot brez?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.