Jump to content

Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+


pele
 Share

Recommended Posts

Ravnokar gledam na avto.net novo mazdo 6 2013 letnik, motor 2.2. dizel 150 konjev ima 197.600 in je motor ?el. Razlog: vozilo ima okvaro vbrizgavanja in glava motorja. motor deluje, vendar ropota..

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11501986&display=Mazda%20Mazda6%20Wagon%20CD150%20Challenge%20Avt.

 

Se kaj ve kako vzdr?ljivi so slede?i motorji? Vem da so turbine bolj vpra?ljive in so jih na Cosmosu v BTC ?e zamenjali 20, kar ni tako malo, glede na to da je motor pri?el v Slovenijo 3 leta nazaj in da se Mazd s tem motorjem ne proda toliko kot VW... 

 

Sem ?el gledan na nem?ko stran mobile.de in je trenutna najvi?ja kilometrina 231.000 km. Upam da motor vseeno zdr?i kaj ve?. :)  

Link to comment
Share on other sites

In kako ves, da je bil servisiranonkot je treba, da je imel predposano olje itd itd?

 

Z enim primerom ne mores delati slona

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Link to comment
Share on other sites

Ni edini primer, preberi ?e kak?ne tuje forume, kak?ni so ?e vsi problemi poleg turbin. 

 

Druga?e je motor super, lepo odziven odli?no pospe?uje, samo ne vem kako je z ?ivljenjsko dobo motorja, da vem kdaj prodat. :) 

 

In September 2016, Mazda recalled 130,000 vehicles in Japan over a defect that could lead to diesel engine failure. ;) 

Link to comment
Share on other sites

No no daj drugic daj cel clanek, gre za vozila izkljucno na Japonskem, pa nima veze z motorjem ampak z izpusnimi plini (software in upravljanje motorja

 

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-09-01/mazda-recalls-japan-diesel-models-after-846-consumer-complaints

 

Po VW so postali vsi pazljivi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Link to comment
Share on other sites

...

Sem ?el gledan na nem?ko stran mobile.de in je trenutna najvi?ja kilometrina 231.000 km. Upam da motor vseeno zdr?i kaj ve?. :)  

 

Avtomobili so na trgu 4 leta, torej je delal preko 55.000 km letno. Malo je M6 tretje generacije, ki bi imele ve? kilometrov - pa ne zaradi (ne)vzdr?ljivosti motorja.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Link to comment
Share on other sites

Vsi Mazdini dizela?i so trpe?ni in zanesljivi motorji.

 

Da pa se razumemo: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne spravlja seno. A moram biti bolj natan?en?

ha ha...se posebej prva serija 6-ke a ne :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Link to comment
Share on other sites

Moja 6ka 2011, dizel 2.2 ?e malo ji manjka do 200.000 tiso? in ni sledu, da ima ?e toliko za sabo.

 

Samo tvoja se ni SkyActive ... :) 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top  916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi, en od njiju ni uporabil pravega materiala (ali napa?no obdelal povr?ino), prihajalo je do prekomerne obrabe. Preden se je te?ava ugotovila, je prihajalo do zama?itve oljnega filtra - pri?gala se je lu?ka za prenizek tlak olja.

Kolikor mi je g. Majes pojasnil, Mazda servis ob rednem servisu od?ita padec tlaka preko filtra olja in ?e je previsok, zamenjajo odmi?ne gredi - vse v garanciji, seveda. Te?ava se pojavi dokaj hitro in je pri servisu na 40.000 ali 60.000 km ?e zaznana. Avto ima garancijo 5 let oz. 150.000 km - ?e se kolikor toliko vozi...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

?e en primer novega dizla, kako je ?el motor: 

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11895504&display=Mazda%20Mazda6%20CD175%20Revolution%20Avt.

 

SLO VOZILO OD 1. LASTNIKA.VO?EN NA DALJ?E RELACIJE, IMA 232000 KM. NA 187000 ZAMENJAN MOTOR NA POOBLA??ENEM SERVISU, ZNANA TUDI VSA OSTALA ZGODOVINA VOZILA, MOTOR ?E V TOVARNI?KI GARANCIJI.

Link to comment
Share on other sites

Ne vem no,na italijanskem forumu je tudi ful nezadovoljstva z temi novimi dizli,tudi tisti,ki vozijo samo relacije imajo nekateri probleme z DPF.

Pogleda? pod probleme in je 20 ?lankov o dizel problemih in 1 ?lanek pod benzinarji in ?e ta se nana?a na tresenje avta.

Tako,da mene tej novi skyactiv dizel motorji ne prepri?ajo.

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

?e en primer novega dizla, kako je ?el motor: 

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11895504&display=Mazda%20Mazda6%20CD175%20Revolution%20Avt.

 

SLO VOZILO OD 1. LASTNIKA.VO?EN NA DALJ?E RELACIJE, IMA 232000 KM. NA 187000 ZAMENJAN MOTOR NA POOBLA??ENEM SERVISU, ZNANA TUDI VSA OSTALA ZGODOVINA VOZILA, MOTOR ?E V TOVARNI?KI GARANCIJI.

 

 

To je bila verjetno menjana odmicna gred in ne kar cel motor :) ... 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top  916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem druga?e zelo zadovoljen z motorjem, leto vle?e in se pozna da je biturbo. Imam da res 85.000 in vse ok dela. Samo se bojim, da ne bo spustil du?o pri 200.000 ali manj, kajti teh primerov ni tako malo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kako se kaj obnesejo tile 2.2 dizel Skyactive mlin?ki z veliko kilometrino? Sedaj je ?e nekaj let, odkar so na trgu in nekatera vozila imajo tudi ?ez 250.000 km.

 

So znani/predvideni kak?ni problemi pri taki kilometrini? Se res menja veriga pri 250.000 km? Na servisu pravijo, da ni predvidena menjava.

Link to comment
Share on other sites

Ej...stari lp

Mislim da so tej motorji zdaj ok

kaj je blo so porihtali..med garancijo Mazde.lahko pa vpra?am kolega ki dela na mazdi kp..lp

Link to comment
Share on other sites

?e pozna? koga, ki ima ta motor pa ve? kot 200.000 km, naj ti malo pove, kako mu laufa ma?ina. Pa kako je z verigo pri tej ma?ini - se jo menja ali ni potrebe?

 

Zadnji? sem eno 3ko letnik 2014 poslu?al, ima nekje 170.000 km pa se je ma?ina malo "?udno" sli?ala (kot neenakomerno delovanje). Avto se sicer ?e ni segrel, bil je hladen pa na mestu, morda je tudi to razlog?

 

Ko sem jaz imel ?e mojo 3ko z enakim motorjem, tega ?udnga zvoka ni bilo (vsaj spomnim se ne). Je pa res, da sem imel veliko manj km prevo?enih (okoli 90.000 km).

 

Te?ave z odmi?nimi gredmi: ?e so bile odpravljene na uradnem servisu, se ne morejo ponoviti? Recimo zaradi ostalih nepravilno delujo?ih zadev, da bi se ta te?ava ponovila.

Link to comment
Share on other sites

Da. Do takrat se jo ve?inoma ?e sli?i.

 

To je mi?ljeno za verigo, da se po 200.000 km ?e sli?i?

 

?e je temu tako, kako to, da na uradnem servisu nimajo predvidene menjave verige? Pa ja ho?e? najbolj?e svojemu avtu.

 

?e en zelo znani privatnik mi je povedal, da je potrebno zamenjati verigo pri 250.000.

Link to comment
Share on other sites

  • Jest changed the title to Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.