Skoči na vsebino

Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja meni so tudi dol v kopru dejali v?eraj da je lifetime(je ?el ta k rihta termine prav mehanike vpra?at pred mano) sam razmi?ljam ?e bi imel avto ve? let da pri 200k naredim menjavo olja(avtomatski menjalnik) in verige

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ej..ta oseba je Damjan.?.poznam ?e ve? let.zelo se potrudi za stranko.Avto plus Mazda kp..lp

Napisano

Tako je :D Damjan je bil ja.

Damjan je zakon... ?e je kdo po?ten potem je to on.Vedno se maksimalno potrudi.

 

 

Napisano

On je preveril mi vse vpoklice polek enega za katerega sem dobil po?to so mi po?timali ?e 3 druge,.. razen amortizerjev za kofano niso imeli in je tkoj naro?il ter pokli?e tkoj ko pridejo.. ?e se ne bi potrudil pogledat v bazo ?e vedel ne bi da so.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ali je res potrebno ?e pri taki kilometrini naredit "generalko" vozila?

 

Veriga, vztrajnik, sklopka, amortizerji, kon?niki, katalizator, dpf filter, AGR ventil, turbina, vse 4 ?obe po mo?nosti...

 

To bi potem bilo okoli 5.000 EUR vlo?ka, da bo potem nadaljnjih 200.000+ km vse ok.

Napisano

S tako generalko podvoji? ?ivljenjsko dobo avta in si naslednjih 200k relativno brez skrbi. Vlo?ek je sicer blizu preostali vrednosti takega avta pri 250k, ampak ?e od avta nisi odvisen in si lahko privo??i? dodatne obiske servisa, zaupa? serviserju, potem se ra?unica nekako izide. Ve?ini se ne, zato gredo taki avti v veliki meri v V Evropo, Rusijo, Afriko.

  • Jest je spremenil naslov v Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A boš homologiral spremembo na vozilu ali raje manjšo lopato kar na dosegu roke v kabini, za primer če kdo vpraša glede spremembe?
    • Em, glej, sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl, ki češ zdej s tem povedat: "... ... so ustaši trenutno okupirajo ... ..."      Prvi Ustaši so se borili proti "Turkom" in s tem pravzaprav omejevali njihove napade tudi na naše prednike.   Drugi Ustaši pa so se v času druge svetovne vojne borili proti komunistom. In ker vsi dobro vemo, da zgodovino pišejo zmagovalci, so Ustaši označeni kot kolaboranti in sovražniki, Komunisti pa kot odrešitelji naroda.   Naj te nekaj vprašam: Na območju Slovenije sta nemški in italijanski okupator med vojno pobil okoli 31.700 Slovencev. Rdeča armada je povzročila nekaj več kot 5.000 slovenskih žrtev.  Protirevolucionarni tabor, v katerem so zajete vaške straže, četniki in vse tri veje domobranstva, so med vojno zakrivili smrt 4.400 Slovencev. Zavezniške vojaške enote so predvsem v bombardiranjih pustile skoraj 1.900 žrtev v Sloveniji.  Ustaši so med Slovenskim narodom povzročili 800 smrti v Sloveniji. Partizansko-revolucionarni tabor (komunisti) je povzročil več kot 24.000 žrtev – med vojno in po njej. Zdaj mi pa ti povej, kdo je bil večji sovražnik Slovenskega naroda?
    • Ni treba izbrat ne ene ne druge. Samo pri "eni" se ni nihče oglasil, pri "drugi" je pa takoj vse narobe...    Saj sem pričakoval tako reakcijo in to prav od tebe. Počasi postaja že dolgočasno...
    • Nekaj ne bo v redu s tem avtom. Dizel, pa skoraj 300Kkm. Po moje so števec navili naprej in ima v resnici dvakrat manj kilometrov. Nateg. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.