Skoči na vsebino

Nova Mazda CX-5 (2017)


Odisej

Priporočeno sporočilo

A nimajo tako vec ali manj vsi avtomatski menjalniki? :) ... Sicer pa... zakaj bi dajal v nacin M, ce imas avtomatski menjalnik mi res ni jasno :) ... 

tako je, edinkrat ko sam saltam je ko aktivni tempomat na primer od cestninske 50km/h gre nazaj na 130 in ga 'torira' na polno....takrat sam prej saltnem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene je zmotilo v tem clanku to, da trdijo, da nima touchscreena ;)

 

4835502D-24EC-41AF-B48A-B6199FA02415.jpeg

 

Ocitno so to poskusali le med voznjo, ko je touchscreen iz varnostnih razlogov res blokiran... drugace pa ta trditev ne drzi... ;)

 

To, da je to SUV za na avtocesto pa mi ni jasno, kaj so s tem mislili... ;)

Saj z mehkobo ni jic narobe...:) vsaj za nasa leta....se posebej na Jeprci :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj z mehkobo ni jic narobe... :) vsaj za nasa leta....se posebej na Jeprci :)

 

To je pa res, da je za spoznanje bolj mehka, kot recimo moja sestica ... ampak se vedno dovolj trda, da nimas obcutka, da avto "plava"... So pa precej naredili na zvocni izolaciji (debelejsa stekla, izloativni materiali,...).

 

Sicer prejsnjo CX-5 nisem kaj dosti vozil... enkrat sem imel predprodukcijsko na kratki testni voznji >> http://www.mazda-si.net/topic/8409-mazda-cx-5/?p=239077 ... in enkrat kasneje cez vikend preden sem se potem odlocil za sestico :) ... >> http://www.mazda-si.net/topic/8409-mazda-cx-5/?p=255742

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Danes v sluzbi vozil aktualno Cx5 in me je navdusil menjalnik, ki je bil v osnovi avtomatski, ampak ga das na M ter potem z - in + prestavljas. Fajn zadeva :)

 

Ni treba dajati v M, da prestavlja? z obvolanskimi ro?icami.

Preden sem jih imel, sem bil mnenja, da je povsem nepotreben "okrasek", a pridejo zelo prav, ko je treba zavirati z motorjem npr. pred semaforjem.

?e bolj prav pridejo na serpentinah, ko lahko ?e pred ovinkom spusti? v primerno ni?jo prestavo in takoj normalno pospe?i? iz ovinka. Brez tega avtomatika ?ele pri dodajanju plina zazna, da gre v klanec in prestavi navzdol.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni treba dajati v M, da prestavlja? z obvolanskimi ro?icami.

Preden sem jih imel, sem bil mnenja, da je povsem nepotreben "okrasek", a pridejo zelo prav, ko je treba zavirati z motorjem npr. pred semaforjem.

?e bolj prav pridejo na serpentinah, ko lahko ?e pred ovinkom spusti? v primerno ni?jo prestavo in takoj normalno pospe?i? iz ovinka. Brez tega avtomatika ?ele pri dodajanju plina zazna, da gre v klanec in prestavi navzdol.

Je treba.... ker CX-5 nima obvolanskih rocic... in ce hoces saltat rocno, moras salthebel najprej orestavit v M... ;)

 

Na sestici sem jih redko uporabljal... motor zelo slabo zavira, ce saltas v nizjo... sploh po klancu navzdol... recimo iz Katarine potem hitro zacne tulit ;) ... jaz ponavadi dam tempomat na ustrezno hitrost, pa sam z nizjo orestavo in zavorami vzdrzuje hitrost...

 

Sem vcasih uporabljal rocni nacin z obvolanskimi rocicami le, ko sem pospeseval, recimo pri prehitevanju na AC... ampak kot sem ze napisal... zelo redko.. Zato jih sedaj pri CX-5 niti ne pogresam prav dosti...

 

 

Pri nekaterih avtih pa moras najprej dat v M in sele potem lahko uproabljas obvolanske rocice... Nevem sicer pri katerih avtih je tako... enkrat je bila debata glede tega...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nima senzorja za nagib? To je v Alhambri prekleto dobro sam delal s pomocjo tega. Res nisi rabil t.i. F1 ro?ic

Po drugi strani jih pa rabim dati v M v citroenu ko iz cestninske spet vklopis tempomat iz 60 na 130. Tle gre pa v podenj do 130 kot ce bi dal gas do konca :). Zato sam prestavljam se pred 5000 rpm :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nima senzorja za nagib? To je v Alhambri prekleto dobro sam delal s pomocjo tega. Res nisi rabil t.i. F1 ro?ic

Po drugi strani jih pa rabim dati v M v citroenu ko iz cestninske spet vklopis tempomat iz 60 na 130. Tle gre pa v podenj do 130 kot ce bi dal gas do konca :). Zato sam prestavljam se pred 5000 rpm :)

Tipi?no za francoze ki ne znajo meh?ine za tempomat naredit. Isto sr... je pri renoldu. Poleg tega, da pozna samo ful gas ima ?e eno "krasno lastnost" - ko pri 140 na avtocesti mal pribremza? in zmanj?a? na 130 potem pa stisne? gumb, da bi pospe?il nazaj na 140 (hitrost ki jo ima v spominu), tempomat najprej gas na off da gre do ene 115, potem pa ful gas, da gre skor do 150 :vskalo:  nato pa po?asi nazaj na prvotno hitrost 140. Ve?inoma so otroci v avtu, zato preklinam potiho. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tipi?no za francoze ki ne znajo meh?ine za tempomat naredit. Isto sr... je pri renoldu. Poleg tega, da pozna samo ful gas ima ?e eno "krasno lastnost" - ko pri 140 na avtocesti mal pribremza? in zmanj?a? na 130 potem pa stisne? gumb, da bi pospe?il nazaj na 140 (hitrost ki jo ima v spominu), tempomat najprej gas na off da gre do ene 115, potem pa ful gas, da gre skor do 150 :vskalo:  nato pa po?asi nazaj na prvotno hitrost 140. Ve?inoma so otroci v avtu, zato preklinam potiho. 

no tega ne dela, verjetno pa govori? o pol avtomatskem - robotskem, ki ga je tud cithoen prej imel, tu je tempomat odziven (radarski), na gor celo preve? ?porten...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim o od moje najdra?je meganetu 1,5 dci z menjalnikom na roke in brez radarskega tempomata, zato pa s shity softverom za tempomat. Pa ne smem ga preve? ?infat, je po nepokvarljivosti vseeno dale? najbolj zanesljiv avto kar smo jih imeli pri hi?i.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je zaspanost prilagajanja na nastavljeno hitrost kar glavni minus CX5 zaenkrat. Poleg po defoltu vklopljene "EKO pogruntav??ine" i-Stop.

Moti me ?e, da ne morem s sede?a vrat prtla?nika odpret dokler je motor vklopljen. Pa? nekoga spusti? ven pred vrati hi?e/trgovine,... in mu odpre? prtla?nik, da pobere ven... nato pa parkira?. Se da to izklopiti?

 

Prilagajanje nastavljeni hitrosti v spominu oz. ?e nastavi? s tipkama je nastavljeno kratkomalo preve? zaspano.  Sicer v splo?nem uporabno a pospe?uje in zavira (ko seveda ni ovire na radarju) preve? "nedelsko". Folk je kar mal ?iv?en za ritjo, ko se ne dotakne? gasa in gre? po kri???u iz recimo omejitve 70 nazaj na 90 ali iz 50 na 70 "s tempomatom". Zadeva resda ni temu namenjena ampak uporabno (no precej tudi za lenobo podpirat) pa je. Manjka funkcija za potrditev nastavitve hitrosti tisti prebrani iz navigacije oz. iz kamere - znaka.

 

Se da to odzivnost kaj nastavit ali je zadeva zacementirana tako globoko, da ni niti (neuradnega) dostopa oz. se ne sme tikati zaradi xxxyz razloga?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prtljaznik lahko odpres... le v P moras dat... to je bilo enako ze pri moji prejsnji sestici... da nisi mogel odpret prtljaznika, ce menjalnik ni bil v P in rocna zategnjena, ce je motor laufal...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je zaspanost prilagajanja na nastavljeno hitrost kar glavni minus CX5 zaenkrat. Poleg po defoltu vklopljene "EKO pogruntav??ine" i-Stop.

Moti me ?e, da ne morem s sede?a vrat prtla?nika odpret dokler je motor vklopljen. Pa? nekoga spusti? ven pred vrati hi?e/trgovine,... in mu odpre? prtla?nik, da pobere ven... nato pa parkira?. Se da to izklopiti?

 

Prilagajanje nastavljeni hitrosti v spominu oz. ?e nastavi? s tipkama je nastavljeno kratkomalo preve? zaspano.  Sicer v splo?nem uporabno a pospe?uje in zavira (ko seveda ni ovire na radarju) preve? "nedelsko". Folk je kar mal ?iv?en za ritjo, ko se ne dotakne? gasa in gre? po kri???u iz recimo omejitve 70 nazaj na 90 ali iz 50 na 70 "s tempomatom". Zadeva resda ni temu namenjena ampak uporabno (no precej tudi za lenobo podpirat) pa je. Manjka funkcija za potrditev nastavitve hitrosti tisti prebrani iz navigacije oz. iz kamere - znaka.

 

Se da to odzivnost kaj nastavit ali je zadeva zacementirana tako globoko, da ni niti (neuradnega) dostopa oz. se ne sme tikati zaradi xxxyz razloga?

 

i-Stop pri M6 s samodejnim menjalnikom meni sploh ni mote?. ?e s pritiskom na zavoro lahko natan?no kontroliram kdaj se bo vklju?il.

Samodejno pospe?evanje z radarskim tempomatom je res ni ostro, ampak se da vedno pomagati s pritiskom na stopalko za plin.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

I-Stop mi je v 70% mote?. Zadeva je uporabna edino na semaforju, ?e ne pripelje? nanj manj kot 10 sek pred zeleno.  Vse ostalo je v ve?ini situacij kar nekaj. Se rine? v "kavbojskem" slabo preglednem kri?i??u in stop. Dodatna sekunda je kar sitna v?asih. Sploh zaradi ob?utka. Verjetno se bom navadil zadevo izklapljat isto?asno s pritiskom start gumba. ?koda da ni stikalo na isti strani.

 

Kar se prtla?nika ti?e pa bi mi bilo logi?no in uporabno, da ga odpira, ko se vozilo premika manj kot recimo 10 km/h ali 7 kot je nastavljen Touch. Touch postavljen visoko in gumbi na sredinski konzoli mi je zelo v?e?na re?itev. Dol med volan sploh ni treba gledat. Potrebne informacije so na HUD, ki je skoraj na isti vi?ini kot LCD. 

 

Sopotniku uspe vse ?tiri smernike vklopit, ko ?ari po srednji ra?i za vstop zraka. To stikalo bi tudi lahko bilo nekje bolj pod volanom. 

 

Suma sumarum pa sem vse bolj sem prepri?an, da sem na?el optimum znotraj tistega kar sem iskal. Je pa prakti?no pri vsakem tehni?nem izdelku manj ali ve? fi?rov, ki uporabniku niso ravno optimalni.  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moramo se zavedati, da naredijo avte, da bodo ve?ini v redu. ?e bi vsakemu prirejali, kar mu najbolj pa?e, bi bilo tiso? izvedb. Tako, da vsakdo najde kaj,kar bi spremenil.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je res ve?ini OK privzeto voklopljen "I-stop" oz. kakorkoli zadevo imenujejo pri posameznih znamkah in dnevne lu?i le spredaj? Zadnje pa se vklopijo ko,...?.

Sem ?e nekajkrat plesal s kombijem po avtocesti, ker je bil spredaj avto brez lu?i. Hitrost sicer nikoli ve? kot 50, ker druga?e bi se slabo kon?alo. Je pa lilo kot bi se oblak utrgal in kako zrnje ledu vmes. Vozilo spredaj seveda brez vklopljenih zadnjih lu?i, ?eprav so bili vsi pogoji tudi za uporabo meglenke.

 

Moti me, da je premalo stvari nastavljivih. Prakti?no vse gre prek ra?unalnika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, tu ma pa citroen (verjetno PSA skupina) en plus. Luci prizge v dezju, in sicer sem pogruntal da niso vezane na senzornza dez ampak se vklopijo na tretji bris brisalcev. Ce v soncnem dnevu vzgem brisalce se prizgejo luci. Ne prizgejo se pa na primer ce sam brises sipo s potegom rocice.

 

Pri VAGu sem to nastavil sam z VCSD softwareom, pri mazdi in se kaki grupi seveda pa baje to ni mozno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Cestitke!

 

2.5 benz ima zanimivo slabse zmogljivosti, kot predhodnica z malenkost sibkejsim 2.5 motorjem. Ze 0-100 je traja debelo sekundo dlje (8.0 vs 9.2). 100-200 ni merljivo, ker ne gre 200, @Symon :)

 

Problem teh platisc je, da izgledajo manjsa, kot so v resnici, opticno kot bi bila 17 col in izgledajo premajhna za tak avto, krivo je berjetno to, da so neposreceno pobarvana. Kako sele izgledajo 17 col na slabse opremljenih... Za premajhne cevi pa so resitev nekaj 40 EUR nastavki z vecjim fi. Lahko tudi z akrapovic napisom by aliexpress.

 

6ke turbo zal ne bo v evropo. Skoda, ker bi bil to zame sanjski avto, vsaj med tistimi, ki bi si jih se lahko privoscil seveda. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Sem pred nakupom CX 5 Revolution (Top). Sem pa v dilemi ali izbrati verzijo z ro?nim ali avtomatskim menjalnikom. Do sedaj sem vedno imel ro?ne menjalnike, edino enkrat sem testno peljal z avtomatiko. Kak?ne so va?e izku?nje glede avtomatskih menjalnikov? Predvsem okrog vzdr?ljivosti, mo?nih okvar, porabe goriva,.... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pred nakupom CX 5 Revolution (Top). Sem pa v dilemi ali izbrati verzijo z ro?nim ali avtomatskim menjalnikom. Do sedaj sem vedno imel ro?ne menjalnike, edino enkrat sem testno peljal z avtomatiko. Kak?ne so va?e izku?nje glede avtomatskih menjalnikov? Predvsem okrog vzdr?ljivosti, mo?nih okvar, porabe goriva,.... 

 

 

Jaz sem imel prej sestico (2013) z avtomatskim menjalnikom in sedaj CX-5 tudi... in sem zelo zadovoljen... Sicer je poraba menda nekaj visja... ampak to me niti ne moti tako zelo... Sedaj z G194 imam v dobre pol leta porabo okoli 8,5l/100 km ... prej z dizelsko sestico (D175) sem imel pa v cca. petih letih povprecno porabo okoli 7,5 l/100 km ... V obeh primerih imam model z najvisjim paketom opreme ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znebi se kva?ke. Ne bo ti ?al dodatnih ? in nekaj ve?je porabe!   

Nenazadnje je avtomatik z radarskim tempomatom ?ista poezija.

 

Ve?inoma se cijazim lokalno od vasi do vasi, od semaforja do semaforja ve?inoma z vklopljenim radarjem. Le malokrat je fura 50+ km kar seveda vklju?uje tudi avtocesto. Poraba po BC 7,7l /100km. Koliko la?e ?e nisem ra?unal.

 

Vsak dodaten sklop seveda prinese mo?nost okvar. Ampak, ?e bi na to gledali bi ?e vedno vozili P126 in katrce in jih  "?raufali" v doma?i gara?i. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je klasi?na avtomatika in ne dualclutch DSG ali kaj podobnega. Zato so izgube ve?je in ?e si pripravljen reskirat liter ve? pri uporabi je to to. ?e pa si ekolo?ki var?ne? potem pa se raje dr?i ro?nega menjalnika.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.