Skoči na vsebino

323C BA Tesnilka zra?ne lopute


Priporočeno sporočilo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pir ne kozarc.... 😁
    • Zakaj? a zato, ker Mazda ne razume, da je relativno nišna znamka in ima svoj ne prav velik krog kupcev, ki namesto, da bi jih obdržala se prav trudi, da bi se jih kar precej znebila.   Pa zakaj SUV-i? Zato, da se zmanjšuje stroške projektiranja. SUV-a v določeni velikosti maš lahko samo enega. Ne rabiš delat SUV limuzino, SUV karavan in SUV HB. Pri 6-ki je to bil problem, ko so imeli v prvih dveh generacijah 6-ko s tremi različnimi ritkami. Kupci smo bili veseli nad izbiro, Mazda nad stroški proizvodnje pač ne. Ko so uvajali CX-5, so ga dejansko kot menjavo Mazde 6 HB, ki je za moje pojme najbolj posrečena oblika v navezavi z uporabnostjo.   CX-5 je tako enostavno kanibalizirala lasten model, ker del te prodaje, ko ni bilo 6 HB je šel k CX-5. In procenti 6-ke so padali. Medtem, ko so pri Mazdi naredili 2. gen CX-5 so 6-ko več ali manj držali le s FL-ji. Se pravi generacijo so menjali tako, da so FL-ju rekli nova generacija. To se v prodaji ne počne in , ko po 10-ih letih ne zamenjaš generacije določenega modela je logično, da številke v prodaji padajo tako globoko, da pri Mazdi rečejo: "ej, ste videli, da ne gre in da je prihodnost v dražjih SUV-ih". Kako prikladen izgovor.   Se pravi ne daš na trg nove generacije, omejuješ prodajo in število različic. In ja seveda, na koncu smo kupci krivi za take odločitve. Bolano do nezavesti.   res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu.
    • 50 jurjev? 🤣 za CX-5... haha keri lokvanji   pa seveda je zvestoba do groba... zato ker se jo boš težko znebil za normalen denar.
    • Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.   Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔
    • Si vzel nove tam. So jih morali vzet.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.