Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Par vpra?anjc.

 

1. V ?em je trik da mi zjutraj po v?igu avta temperatura hladilne iz recimo polovice kar je normalno, pade na 1/4? Pred tem se avto recimo pol ure ogreva z webastom, zato je ?e pri v?igu recimo na polovici. Nisem pa pred v?igom preveril koliko je dejansko temperatura vode, to bom danes.

 

2. Do slu?be imam cca 13km, ve?inoma po naselju se pravi tretja ali ?etrta 50-60kmh. Ko pridem v  Kranj je temperatura vode (vsaj danes je bilo, zunanja je bila cca -6), 60 stopinj. 

Kazalec je sicer na polovici, ampak preko OBD pa ka?e da je to 60. Vem, da to ni ?ist taprava delovna, ker obi?ajno pride tam do 80 stopinj voda.

Napisano

Toplota vode gre v ogrevanje motorja, olja. Oz se le ta prenasa se na ostale dele - menjalnik itd.

Ko kuris webasto ogrevas samo blok motorja, olje na primer lezi v karterju ko zalavfas pa dejansko olje shladi masino itd

 

Potem pa se termostat odpre pa gre na killer in se voda mesa + mrzel killer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Jures, to je mogo?e res, da olje potem dodatni ?e shladi motor, ta pa posledi?no ?e vodo. Mi je pa ?udno ,da pri prej?nji ?estki tega res ni bilo. Kar je webasto pogrel, je tako tudi ostalo. Tukaj pa pada skoraj za polovico recimo. 

 

Razmi?ljal sem, ?e bi bil mogo?e kej zrak v sistemu?

Napisano

Ja Jures, to je mogo?e res, da olje potem dodatni ?e shladi motor, ta pa posledi?no ?e vodo. Mi je pa ?udno ,da pri prej?nji ?estki tega res ni bilo. Kar je webasto pogrel, je tako tudi ostalo. Tukaj pa pada skoraj za polovico recimo. 

 

Razmi?ljal sem, ?e bi bil mogo?e kej zrak v sistemu?

Mora? vedeti, da je sedaj tudi webasto drugje kot tovarni?ko... :) Na edinem mo?nem mestu v avtu....?e bi bil zrak bi ti manjkala voda, ni pa ne-mo?no, ker ti je pu??alo. malo ga preluftaj, ne ?koduje.

 

?e pa vpliva ?vohnej ma?ina pa ne vem  :ne vem: jaz sem ?e omenil da v avtobusu nenormalno hitro segreje, da sumim elektri?no predgretje v ?obah, da potem sploh nisem nadgrajeval sistema (170KM?), po moje to nima veze

 

Ko sem vozil tvojo se nisem ubadal s tem, opazoval...

 

enkrat v?gi po webastu pa pojdi na autobahn meriti, 50 na uro 13km resno ne more segreti avta...:) Icemanu se je na mestu hladil v makedoniji :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.