Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne-ne-ja :)

A vseeno vr?i u? za rji na pragove in pod blatnike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2.0d motor in vse velja enako kot za podobne v 6kah. Ima dpf. Vse 5ke ne glede na letnik ga imajo. Na 120 tkm bi moral biti narejen veliki servis in upaj da so podlo?ke menjane. Rja ni velik problem, ?e posebej ?e je avto primorskega porekla.

lp

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

2.0d motor in vse velja enako kot za podobne v 6kah. Ima dpf. Vse 5ke ne glede na letnik ga imajo. Na 120 tkm bi moral biti narejen veliki servis in upaj da so podlo?ke menjane. Rja ni velik problem, ?e posebej ?e je avto primorskega porekla.

lp

 

Sicer je ?e nekaj ?asa, ti pa lahko povem, da imam enak avto, Mazda5, l. 2008, pozimi vedno na obmo?ju  snega, ledu, temperatur do -25 in seveda soli na cesti, pa ni nobenih te?av z rjo...

Napisano

o?itno si redki sre?ne?...naj tako ostane. Moja mazda 5 ko jo dvigne?  je kar lepo  obdarjena s plemenito rjo   :)  seveda ?e bi prej?ni lastnik to lepo za??itil z bodykitom in sredstvi  ki so zato narejeni bi bilo povsem druga?e.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ja to ?e... ampak a to dejansko rjavi v globino ali ima? samo povr?insko rjo?

33112_1.png

Napisano

ubistvu je tako.

 

na enem od B stebri?ku je pod nalepko en velik ocvirk cca 1.5 cm  in ?akam kdaj  bo  nalepka po?ila(mam namen to sam razkopat) potem sprednja sovoznikova vrata spodaj  rjavo namehurjeno....nekaj malega tudi voznikova. Ko avto dvigne? ....sama ?asija je boga in rjava  z notranje strani pod pragi in koloteki  je rjava (trenutno gre za povr?insko ) upam ker ko se bom spravil na bru?enje in pranje podvozja pred za??ito za zimski ?as bom ve? vedel povedati. Ima pa avto  z mojimi dodanimi 38.000 km prej kot v enem letu  200.000km.

 

?e pa primerjam mojo biv?o mazdo 6  ki je prav tako imela 200.000km pa niti pike ..... res pa da je bila lepo za??itena. 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kolikor vem, Mazda 5 nima ?asije... To je privilegij B-serije. In tudi, ?e je ?asija rejnata, ni take hude panike, ker je ?asija iz precej debelej?ega ?eleza kot karoserija in ne prerjavi tako hitro.

 

Ko pa si ?e omenil bru?enje: nekajkrat so mi ?e ponujali nekak?ne teko?ine, ki naj bi jih samo nasprejal po povr?ini in bi samo o?istilo rjo. Pa neke barve, ki jih lahko kar ?ez rejnato ?elezo barva? in vse lepo za??iti. Sicer je bilo to v kontekstu obnove ?elezne ograje na zunanjem stopni??u, ampak ?elezo je ?elezo, pa ?e je privito na stopnice ali na kolesa. Kako se pa te za??ite obnesejo?

Napisano

barvanje direktno na rjo  s temi barvami je  hitra re?itev  za eno leto. potem pa ponovi vajo. (vsaj pri meni doma na ograji je bilo tako ) :)  Najbolje je zbrusit - o?istit do lepega   temelj, in pa  potem barva po ?elji.

Se pa zadeva super obnese  v primeru da  ni vpliva vremenskih razmer.....:)  haha

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Da ne odpiram nove teme ; a ima kdo izku?nje z menjavo zvo?nikov v Mazdi 5? Ka?ni pa?ejo not in ali dejansko kaj spremeni? samo z menjavo zvo?nikov ali je to premalo da bi dobil koliko toliko spodoben zvok?

 

 

hvala

Napisano

Jaz sem jih menjal. Ampak zdaj si me pa dobil....ne spomnim se a so celo ovalni...daj mal mojo temo poglej za nazaj. Mislim pa da so....in rabis adapterje ce zelis dati okrogle.

 

V vsakem primeru moras dati dol tapeto. To je enostavno, pa pazi na dezno zascito. Se tudi ravno ne spomnim ampak mislim da je na orig zvocniku del ohisja.

 

Sicer pa google slike, jutub...

 

Zvok bo boljsi ker original so tisti papirnati...zadaj je pa srednja zalost pa tezje menjati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja jaz se zadaj nisem ubadal. Pa ze tako al rako mas samo luknje za mini zvocnike. Zato sem sal v kufer woofer...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

evo nova te?ava ; Mazdica pu??a nekje na prtlja?nih vratih, sumim da tam kje je steklo nalepljeno na vrata. Kdo kak?no idejo kako to opraviti (razen lomljenja stekla seveda ;-) )????

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.