Skoči na vsebino

Te?ave kvalitete odmi?nih gredi pri 2.2 D Skyactive agregatih


Priporočeno sporočilo

Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo to dela izredno pogosto na 150-200 km. In kraj?e kot so relacije pri nizkih obratih pogostej?e so.

Na forumih se nekateri prito?ujejo, da se izvaja regeneracija na vsakih 80 km.

In potem se zabije vse skupaj-prisilna regeneracija-parkrat tako in je potreben nov dpf filter ali pa mehansko ?i??enje-se?ig saj.

in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?

pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.

Ja, poraba se pove?a. Vsakokrat vbrizga pribl. 0.5 dcl dizla in ?e ne naredi regeneracije do konca mora? zamenjati olje nekje vsakih 10000 km, ker se nivo olja povi?a.Lahko pa to re?i? tako, da ga vozi? po "mu?ki" na obratih in se regeneracija izvaja normalno.

in ob vsem tem, bos se vedno kupil dizla?

pa saj delas malo kilometrov...raje vzami 2.0 ali 2.5?

Saj bi ga mogo?e a ker ne bom vzel novega in benzinark ni iz druge roke bom pa? reskiral in vzel dizla.

In kot sem ?e omenil, ?e se bo kaj dosti bunla bo ?la na "lepotni popravek" .

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kakom pa izgleda tale regeneracija o kateri je govora tukaj ?

Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.

Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.

Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.

?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.

S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.

?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:

1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.

2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.

3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.

?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.

Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.

Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.

?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.

S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.

?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:

1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.

2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.

3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.

?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.

Ce se ne motim,takrat tudi naraste temperatura motorja? Vsaj tako je na sluzbenih kombijih in bratovi jetti...

 

Povem,ker marsikdo ne opazi spremenjenega zvoka motorja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha hvala za obrazlo?itev. Jaz itak delam relacijo vipava _ nova gorica po avtocesti.

Ampak to je samo 25km ACja....preden se ti avto segreje vse zalavfa, moras kar paziti bos ravno na cilju lahko v poteku...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri meni se regeneracije izvajajo obi?ajno med 250 in 280 prevozenih km in kot po pravilu vedno, ko prispem na cilj...::))

....se pa na?eloma regeneracije izvedejo precej hitro, v cca nekaj minutah, ?e posebej ?e nekoliko dvigne? obrate proti 3.000rpm...

...so pa tile DPF-i in povezane regeneracije.... ter ostali v prej?njih postih na?teti problemi....kar velik problem sodobnih dizlov...

...najbr? bodo v prihodnjih letih bencinarji, ki postajajo vedno bolj u?inkoviti, kar hitro izrinili dizle....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj ni va?no kak?no relacijo dela?. Glavno je, da taktar ne prekinja? regeneracije.

Po mestu po?asi, na nizkih obratih... edino, ?e vozi? kot moj tast v drugi in tretji maximalno na 2500+obratov.On nima nikoli problemov z dpf. Pa po 5x na dan pali in ugasne avto. Pa vsakokrat prevozi 1km.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Pozdravljeni,

 

ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.

 

Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.

 

?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.

 

?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!

 

Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.

 

Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.

 

fc1d222056c9dcd6d929705ad56f928f.jpg

 

Upam, da se vsaj nekomur pomagal.

 

Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.

 

Lp, ?iga

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Pozdravljeni,

pred 10 dnevi, nam je "zletel" motor v na?i Mazdi CX5 kupljeni septembra 2013. Vsi se sprenevedajo, ne vedo zakaj in ho?ejo 13000? za popravilo in nov motor, ker je totalka in 5 mesecev iz garancije. Spisek delov za zamenjavo pa je natan?no tak, kot je opisano zgoraj. Ima prevo?enih 117000km, je redno vzdr?evana, vsi servisi in odli?no ohranjena.

Ima kdo kak nasvet, kam naj se obrnemo, kaj lahko naredimo??

lp

Polona

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je razlog, da je motor zani?? Je bila odmi?na gred menjana (vpoklic)?

 

?e je bil avto vedno, torej vsako leto oz. vsakih 20.000 Kilometrov narejen na uradnem servisu, bi skoraj zagotovo morala zadeva iti skozi s kulanco (s soudele?bo seveda, saj je garancija mimo). ?e je prvi servis rekel, da no?ejo sli?ati o tem, se obrnite na kak drug servis.

 

Alternativa 2: vpra?ati na servisu v Avstriji ali Italiji, ?e Mazda v Sloveniji ne bo imela posluha.

 

Alternativa 3: drug rabljen motor z garancijo, z delom vred bi morali priti na ca. 3.000 EUR. Npr: https://www.ebay.de/itm/Komplette-Motor-Mazda-6-CX-5-GJ-KE-MOTOR-SH01-SHY1-2012-2014-2-2D-110-129kW/113356014893?fits=Model%3ACX-5%7CMake%3AMazda&epid=1355648075&hash=item1a648b852d:g:1MUAAOSwHt1b0L40:rk:3:pf:1&frcectupt=true

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj predlog je, da ?e je "kriva" slaba kvaliteta odmi?ne gredi(kar je servisom znano in bi morali to re?iti v garanciji), podaj te?avo na VIP(pravna pomo? strankam) in verjamem, da ti bodo pomagali.

Meni so vedno, ko je bilo kaj spornega. Samo v?laniti se mora? in ima? zastonj pomo?.Druga opcija je varstvo potro?nikov.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ?e je bila odmi?na menjana, verjetno iz te moke ne bo kruha. ?e pa ni bila menjana kljub temu, je bil lastnik avta o vpoklicu obve??en, spet neugodno.

Sicer ni bilo vpoklica a so ponavadi to re?ili ob rednem servisu. Dvomim, da so na tej zamenjali. Ponavadi so spotoma zamenjali ?e turbino.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Definitivno vpra?aj za drugo mnenje, v Avstriji in Italiji, ker na? uvoznik MMS d.o.o. misli, da je ob konstrukcijski napaki dovolj, ?e stranki pri ?kodi 5000? ponudi 20% popust.

 

Druga?e pa v vpra?ajte pri Avto Jazbina - Zagreb, tam imajo vse rabljene dele, za vse modele mazd, ki jih i??ete.

 

Jaz sem tam kupil menjalnik za Mazdo 6, ker v Sloveniji ?e niso videli podobnega primera, da bi ?la glava na differencialu.

 

A v Avstriji mi je sodelavec takoj povedal, da so mu re?ili vse skupaj na kulanco in to brezpla?no, pri enaki kombinaciji, dizel 150KM in ro?ni menjalnik.

 

Ampak ?al sem za to izvedel mesec dni prepozno.

 

Dr?im pesti, da boste ugodno vse skupaj re?ili.

 

Lp,

 

?iga

 

 

Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Sloveniji niso videli nobenega primera? Saj je znano, da je mnogo ro?nih menjalnikov shodilo pri 2.2 dizlih, vsaj pri 2013-2015 (tuji forumi, avti so bili precej novi z nekaj 10.000 prevo?nimi kilometri). O?itno na slovenskih servisih niso ?e ni?esar videli in je vse prvi?. Res pa je, da se teh avtov pri nas proda malo, ve?inoma je vse uvoz....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nvm no meni je to malo ?alabajzersko od Mazde, se grejo kao neke inovativnosti (skyactivex), a zaserjejo pa ?e z osnovnimi preizku?enimi menjalniki ki so bili pri starih Mazdah neuni?ljivi.

Pri klasi?nem ro?nem menjalniku ni neke tople vode odkrivat, ?e so pravi materiali delujejo leta in leta brez problemov.

Se mi zdi da so za?eli ?parat na materialih in posledi?no odpovedujejo stvari ki so na?eloma buletprof.

Mene take stvari odbijajo od nakupa novej?e Mazde.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda var?ujejo na vseh koncih in krajih, ampak je pri vseh proizvajalcih tako. Tudi recimo sedaj ?e prej?nji audi A6 ima nekaj tako o?itnih ?lamparij in te?av, da me je odvrnil od nakupa, pa je to avto, ki stane nov za vsaj dve mazdi 6, z veliko dodatne opreme lahko tri ali ve?. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.