Skoči na vsebino

Butasti zakoni ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Skoraj neverjetna zgodba, kopirana iz FBja ... Je to res ali pravljica?

 

Moj prijatelj ima star moped (Tomos "Laura" - do 25 km/h)letnik 1969, katerega je kupil preko Bolhe.

Ker se je spremenil zakon in ga je potrebno po novem registrirati, se je po telefonu pozanimal kako je v zvezi s pridobivanjem lastni?tva, ker seveda star moped nima ve? papirjev. Na drugi strani ?ice je dobil odgovor, da to sploh ni problem, ?e nima papirjev in, da za pridobitev lastni?tva (za kasnej?o registracijo) potrebuje le dve pri?i.

 

Do sem vse lepo in prav.

Prijatelj organizira sre?anje dveh starih frendov in nama pove za kaj gre, seveda prijatelja takoj privoliva v "pri?anje".

Popoldan vsi veseli, da se spet sre?amo po dolgem ?asu, gremo na tehni?ne preglede - Avto Krka.

Tam se vse vle?e ?e pri pregledu motorja popisa (gospod, ki ga je pregledoval za tehni?ni pregled, je celo moral vpra?ati lastnika ali je moped rumen ali oran?en(glej sliko:-)).

 

skitched-20170405-133005.jpg

 

OK, pustimo podrobnosti.

Ko je svoj pregled opravil, je bilo na njegovi strani to, da vse podatke o mopeduvnese v "sistem", mi trije mu?ketirji, pa naj gremo v pisarno kjer bomo uredili "papirne zadeve".Dama za pultom nas prijazno povpra?a kdo je na vrsti, no in kolega -?e ne uradni lastnik "Laure" pristopi k okencu in ji obrazlo?i zadevo in ?eljo.

 

Sedaj pa dialog:

Dama: "Kateri letnik je moped?"

 

Prijatelj: "1969"

 

D: "Vi pa ste?"

 

P: "1958" (z drugim kolegom prasnema v gromozanski smeh, saj sva mislila, da ga spra?uje po imenu in priimku)

 

D. pogleda proti meni: "Pa vi?"

Jaz: "Kaj jaz?"

 

D:"Kateri letnik ste?"

Jaz (v smehu in s paso?em - uradnim dokumentom v rokah): "Sem misli, da me boste vpra?ali po imenu in priimku. - 1961".

 

D. pogleda proti drugemu kolegu - pri?i: "Pa vi?"

Kolega (v smehu): "1959"

(Torej trije - ?e skoraj metuzalemi).

 

D: "Samo malo..." in gre v drug prostor po informacije na telefon.

 

SEDAJ PA SLEDI

 

D: "Gospod vi niste dovolj stari, da bi bili lastnik" in v isti sapi: "...pri?e pa morajo biti 15 let starej?e od lastnika!"

Vsi trije nejeverno, frapirano, za?udeno in ne vem ?e kako naj ?e opi?em druge ob?utke: "Kaaaj??????????????!!!!!"

Jaz v smehu: "Gospa, ali lahko to po?asi ?e enkrat ponovite?"

Med tem so postali pozorni vsi ostali ?akajo?i v ?akalnici.

No gospa obrazlo?i nov zakonik:

"Tisti, ki si ?eli pridobiti lastninsko pravico nad vozilom, ki nima "papirjev" mora:

-biti 18 let starej?i od vozila,

-pri?i morata biti 15 let starej?i od njega"

 

D.: Saj ni problema, pripeljite kak?nega starega gospoda pa bomo na njega pisali potem pa se samo naredi prepis"

V tem primeru mora biti kolega star 66 let. Midva (pri?i) pa 81 let.

 

Mislim, da ne potrebujem pisati kak?no je postalo v ?akalnici. Od smeha, zgra?anja, nejevere ipd....

Potem pa razprava v ?akalnici.

A naj grem v dom upokojencev po enega ateja ali kak....?

Glede na mo?ko umrljivost 81 letnika ?e te?ko najde?, torej morata biti kak?ni dve omiki za pri?i.

No zdaj pa vzemimo drug primer.

Na sejmu starodobnikov ?elimkupiti vozilo oldtimer starodobnik predvojni motor Sachs Wanderer letnik 1930, ki pa (po 87 letih nima ve? dokumentov)

Jaz kot bodo?i lastnik, bi torej moral biti star 105 let.

Moji pri?i pa 120 let.

Pa dajte mi povedat kateri idiot v parlamentu si je to sploh izmislil in kateri idioti so to izglasovali in potrdili.

Pa to ?e ni vse.

Ko smo razo?arani zapustili kraj dogajanja, kjer je kolega kljub vsemu, da ni? ni uredil, moral pla?ati 18 EUR, ker so mu moped pregledali in vnseli v "sistem"in se z nejevero napotili razglabljati k "Sabini" ?emu smo ravnokar bili pri?e, smo ugotovili ?e druge nebuloze novih zakonov v na?em Bananastanu.

 

Tak primer je Zakon o prepovedi kajenja v avtomobilih v prisotnosti mladoletnih oseb.

Popopolnoma se strinjam s tak?nim zakonom, vendar pa je le-ta enosmeren.

 

Primer ?t.:1

Peljeva se s sinom pubertetnikom, star je 17 let. Seveda jaz ne kadim, mulc pa je za?el in si pri?gal ?ik. Hallllooo!!!

Kako pa to opredeljuje zakon? Jaz ne smem kaditi on pa lahko??? Pa ne mi zdaj moralizirat kak?en o?e da sem, ?e mulcu pustim kaditi... ni point v tem. Point je v enosmernem butastem zakonu.

 

Primer ?t.: 2

Prepoved prodaja plasti?nih vre?k.

Na blagajnah (npr. pri najbolj?em hrva?kem sosedu), kupcem ne smejo dajati brezpla?nih plasti?nih vre?k zaradi predloga zakona.

Na sosednji avtomatski blagajni, kjer ni prodajalk in izdelke skeniramo sami, MORAMO kupljen izdelek postaviti v plasti?no vre?ko na odlagalni polici kot to veleva glas iz aparata!!

 

Halllloooo!

........in ?e bi na?li tak?ne nebuloze

 

Lp,

starodobnik B.iz Bananastana

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sem prebral. Upam da ni res, ker potem ko bom pri mojemu poizku?al pridobiti lastni?tvo, bo ?e pravi podvig dobit pri?e na kup..

Napisano

V zakonu samo pi?e da potrebuje? dokazilo o lastni?tvu vozila. Kako to zgleda pa je verjetno odvisno od tega kje se pogovarja?.

Napisano

?e je mlaj?i od 2004 brez papirjev ne bo ?lo, ?e pa je starej?e pol pa je ta scena s pri?ami - sicer tole kolk mora? biti star jaz ne najdem, ampak je pa dobra zgodbica.

33112_1.png

Napisano

predstavljaj si da ima? motor, jeep, karkoli iz prve svetovne....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole je umotvor nekoga, ki se ne strinja z zakonom, da je potrebno preveriti, ?e tisti mopedi, ki naj bi ?li samo 25 km/h, res gredo samo 25 km/h - pa ?eprav samo za tehni?nega...

 

Kdor je prebral zakon, je lahko ugotovil, da pi?e samo, da je potrebno dokazilo o izvoru in lastni?tvu mopeda. Ker pa so predvideli, da so pri starej?ih papirji lahko izgubljeni, pa dovoljujejo za mopede, izdelane pred 1. majem 2004 registracijo tudi brez dokumentov, ?e lastni?tvo ni sporno.

 

Tako pravi zakon. Kako se ugotovi, ?e lastni?tvo res ni sporno, je pa drugo. To se ponavadi ugotavlja na podlagi izjave lastnika in dveh pri?. Pri mopedu mora biti lastnik star vsaj 15 let, pri?i pa vsaj 18, ker kazensko in pravno odgovarjata v primeru krivega pri?evanja.

 

O?itno je mo?akar v svoji u?aljenosti, ker mora registrirati moped, nekaj spra?eval, pa ni dobro niti poslu?al, vsekakor pa ni razumel in je spesnil eno pravljico, ki naj bi bila resni?na...

 

Imam pet otrok in sem vajen poslu?ati pravljice. O tem, da je ro?a sama sko?ila s police dol, o tem, da se je kljuka na vratih sama razpadla, o tem, da se je kolo samo polomilo in podobno. Saj je kar zabavno in simpati?no, ko ti to razlagata triletnik in petletnik. Ko ti pa pravljice za?ne pripovedovati mo?akar pri tridesetih ali petdesetih, pa ni ve? zabavno, vsekakor pa ni simpati?no...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.