Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjoo

 

Eno vprasanje na mazdi se mi je prizgala lucka za motor. Priklopim na racunalnik pokaze lambda sonda. Resetiramo in po cca 100km se prizge nazaj. Trenutno mazdo vozi moj oce ki ima pa veliko kratkih razdalj cca 30km na teden. Pa se to nikoli vec kot 110 km/h jaz sem bil z njo parkrat v ljubljani in jo dobro prepihal. Zanima me ali je resitev samo menjava lambde sonde (350?) ali je mogoce se kaksna druga moznost.

 

Hvala za odgovore1cd5cf56b3e539aa74651817c109e78a.jpg

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.

33112_1.png

Napisano

Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.

Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel :)

 

"Lepote" LPG-ja  :ph34r:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi kar lep cas gorela... 60kkm sigurno pa ni nikoli metalo v "safe mode". Po menjavi avto malenkost bolj vlece  :)

Napisano

No za enkrat res ne mece se v "safe mode" kadi pa na momente za crknit belo. Tehnicni se bliza pa doma mal straha da spet nebi naredil zaradi izpusnih ko tok kadi pa lucka svet

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

?e kadi belo lahko pu??a hladilna teko?ina in nima veze z lambdo. Mogo?e se je lu?ka prizgala tudi zaradi tega.

Bel dim bi lahko bil tudi zaradi prekratkih relacij, ker se lahko zelo veliko kondensa nabere in ko ga stisne? za?ne to ven metat.

bi bilo treba preverit z ra?unalnikom, ker ni ravno poceni kos za menjavo.

Se prizge lucka za prvo ali za drugo sondo? Ce se za drugo, potem je lahko tudi nedelujoc katalizator in ne lambda.

Napisano

Bom se v nedeljo priklopil na tester pa pogledal. Ker sem jutri cel dan v sluzbi pa sporocim kaj in kako za enkrat pa hvala za vse odgovore

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Meni se je eno leto nabralo toliko kondensa v avspuhu da sem mislil da mi je kdo vodo not nato?il. Sem imel pa tisti teden ultra kratke relacije-500m po kampu. Od ?otora do marine. Se je kar fejst pokadilo belo ko sem ?el domov in ga stisnil na avtocesti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.