Skoči na vsebino

i-Stop, Start&Stop,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem vpra?al na poobla??enu pa so rekli da ne znajo. :)

Meni so rekli da ne smejo, sem pa spra?eval na uradnem servisu za svojega ?kodilaka. No potem sem na?el nekoga nepoobla??enega ki je smel izklopit.

 

Start/stop je ena dale? najbolj neumnih stvari kar so jih v zadnjih letih pogruntali v avtomobilski industriji.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

imam tudi izklopljen SS stalno.....tudi VAG

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ?tekam, kaj ma izkapljanje S/S v VAG kantah veze z Mazdo 3? O.o

Da se, to je poanta. Mrau?k m?k in jaz sva to naredila, na Mazdi se tega ne da.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, vse trojke od 2014 naprej v Revolution Top izvedbi imajo radarski tempomat. Do 2017 facelifta pa nimajo aktivnega dr?anja pasu (torej dobi? samo opozorilo ne bo pa se volan premaknil).

 

?e gleda? rabljeno poglej logo naprej - ?e je "flat" ?katlica s samo narisanim logotom ima radar. ?e logo izstopa potem ga nima.

 

All hail the mighty naziwagens! :notworth:   (Ne vem kako to OPju sicer pomaga.)

najin ni noben naci  :harhar:, pomaga pa znatno akuju.....?e posebej ?e ima? el drsna vrata, el prtlj. el to in ono....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.

 

Ze menjal. Nato pa izklopil

 

Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.

Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.

 

Ze menjal. Nato pa izklopil

 

Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.

Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....

 

Ja, na avtomatiku je precej bolj pogosto. Je pa na Mazdi tako re?eno da se SS vklopi samo ko ?ez polovico pohodi? zavoro, tako da lahko kontrolira? kdaj se ti v kri?i??u/pri obra?anju ugasne.

Napisano

Isto in vezano tudi na auto hold da ni treba tisat bremzo ko stojis. Sam se ni treba ubadat vec s tem :) veliko lazje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni samo aku tisti ki "ploska" SS-u tudi za ?tarter je to blazno blagodejno 

Ker mazde niso kante verjetno zamol?ijo ta podatek, da ?e pri ve? kot 30 do 40sekundah mirovanja sistem prihrani ve? energije, kot jo porabi za ponoven zagon. Hudi? je v tem, da je pri meni 95% ustavitev motorja trajala manj ?asa.

 

Torej start / stop je ena fina re? ki ne samo da kvari dolo?ene dela avta, tudi porabo zvi?uje. Ampak va?no je da imajo tr?niki eno re? da mahajo z njo naokol, ljudje pa nasedajo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kot sem rekel - Mazda ne uporablja ?tarterja ali akumulatorja za ponoven zagon ma?ine.

Ravno si prepisal zakone fizike. Iz kje p svecka dobi energijo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa aku mora furati klimo, luci itd....brez skrbi da je obremenjen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa aku mora furati klimo, luci itd....brez skrbi da je obremenjen

Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.

33112_1.png

Napisano

Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.

Ze menjal. Nato pa izklopil

Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.

Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....

To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je pa S/S ?isto OK, niti ne opazim kdaj ugasne motor in kdaj ga za?ene. V treh letih in pol imam ?e preko 50 ur delovannja S/S. ?e motor ni dovolj segret, se S/S ne bo aktiviral, ravno tako, ?e je pregret. Tudi, ?e deluje klima na polno, se motor ne bo ustavil. Akumulator imam ?e vedno prvi, pa imam precej kratkih vo?enj in avto lahko tudi po cel teden stoji... Res pa je verjetno v veliko pomo? iELOOP oz. kondenzator in on napaja el. porabnike med stanjem S/S.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

A motor se pa pri dizlu zaganja z alternatorjem? Kak?na steklenica od kondenzatorja pa je to, da napaja vse porabnike med stanjem motorja na koncu pa ?e za?ene motor?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tak?na:

post-1144-0-79202100-1492154115_thumb.jpg

 

Sicer pa, dizel? Kak?en dizel? Govora je o avtih... :ph34r:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

To je pa ocitno ena stvar, ki je pri VAGu ne znajo narediti... pri Mazdi se mi to nikoli ne zgodi, da bi ugasnil med parkirnim manevriranjem... ;)

Se enkrat ce drzis zavoro dalj casa. Vcasih moras ce motas iz ene v drugo stran itd

Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.

Dejansko agregat oz kompreor ne. Mislil sem pa na te zadeve ja. Plus muzika itd.

Lahko pa n vagu sm nastimas dve vrednosti kdaj se SS ne vkljucuje/vkljucuje

 

Zunanja temp (vezano predvsem na hlajenje)

Vrednost napetosti akuja. Tovarnisko je 10 a ce das na 12 se skorjda ne vklopi

 

Ampak jaz sem dal na off

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem vedel da sem nekaj pozabil. Najbolj blagodejno pa SS deluje na turbino ko le to pregreto ustavi. 

 

Mazde nimajo turbine ;)

Napisano

Mazde nimajo turbine ;)

Ti si v bencin svetu. Tam je vse 'bolje'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.