Skoči na vsebino

i-Stop, Start&Stop,...


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

Se enkrat ce drzis zavoro dalj casa. Vcasih moras ce motas iz ene v drugo stran itd

 

Odvisno je, kako mocno pritisnes zavoro... Sem pa bral, da je ravno pri VAG-u to problem, ker imajo nekateri to nastavljeno prevec obcutljivo... Kot sem ze napisal... mi se nikoli ni ugasnil v taksnih primerih, ko tega ne bi pricakoval ... Tudi ce vidim, da se bo semafor vsak cas odprl... pac ne pritisnem zavore do konca ... in se iStop ne aktivira ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Odvisno je, kako mocno pritisnes zavoro... Sem pa bral, da je ravno pri VAG-u to problem, ker imajo nekateri to nastavljeno prevec obcutljivo... Kot sem ze napisal... mi se nikoli ni ugasnil v taksnih primerih, ko tega ne bi pricakoval ... Tudi ce vidim, da se bo semafor vsak cas odprl... pac ne pritisnem zavore do konca ... in se iStop ne aktivira ...

 

 

 

 

Mam feeling da je 'pri nas' casovno. In obenwm ko si hotel da prime auto hold je tudi ss. Zato se je lahko med parkiranjem ugasnil.

Auto hold je pa odlicna zadeva da ne kurcamo samo. Avto sam stoji brez da tisis bremzo v D. Pol pa samo gas.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, auto-hold je nekaj kar na moji trojki pogre?am (nova ga ima a ne?).

 

 

Razen porabe :P

To pa ne vem. Je pa nekaj novih trojk tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

- Po izklopu SS-a se mi je poraba pove?ala za 0.00%.

- V eni od tem tukaj smo ?e ugotavljali da po spritmonitorju prmerljivi dizlci M6 in pasata zmoreta v dlako enako porabo.

- V tej temi ugotavljamo da pri Mazdi SS precej manjkrat ugasne ma?ino kot pri vag. 

?e pove?emo zgornja dejstva, pri Gas auto je prihranek s SS 0,0 pri Mazdi pa manj kot 0,0

 

Mazdi je potrebno dati vse priznanje za izjemno marketin?ko potezo ko je vgradila ?tevec, koliko ?asa je avto ugasnjen. pa? da imajo ljudje ob?utek kako var?ujejo (podobno kot ko gledajo koliko merkatorjevih pik ?e imajo). Na forumih je potem hvale o urah stanja. :rolleyes:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

auto hold imajo vse trojke od 2013..

Ti verjetno mislis hill holder oz. samodejno rocno zavoro... tukaj pa je govora o ato hold funkciji pri avtomatskih menjalnikih, da ni treba pred semaforjem drzati pritisnjeno zavoro ali dajati v N...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdi je potrebno dati vse priznanje za izjemno marketin?ko potezo ko je vgradila ?tevec, koliko ?asa je avto ugasnjen. pa? da imajo ljudje ob?utek kako var?ujejo (podobno kot ko gledajo koliko merkatorjevih pik ?e imajo). Na forumih je potem hvale o urah stanja. :rolleyes:

Precej resnice je v tej izjavi :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pa S/S ?isto OK, niti ne opazim kdaj ugasne motor in kdaj ga za?ene. V treh letih in pol imam ?e preko 50 ur delovannja S/S. ?e motor ni dovolj segret, se S/S ne bo aktiviral, ravno tako, ?e je pregret. Tudi, ?e deluje klima na polno, se motor ne bo ustavil. Akumulator imam ?e vedno prvi, pa imam precej kratkih vo?enj in avto lahko tudi po cel teden stoji... Res pa je verjetno v veliko pomo? iELOOP oz. kondenzator in on napaja el. porabnike med stanjem S/S.

 

Pri bencinarjih je tole pri Mazdi kar dobro narejeno saj se pri S/S uporablja zaganja? samo za mali del?ek sekunde. Motor se ustavi pravilno v taktu in nato samo kresne sve?ko, ki zavergla motor, zaganja? pomaga le toliko, da je teko?i start brez stresanja motorja in posledi?no avtomobila.

 

Ampak vseeno mi je 50 ur v treh letih in pol blazno nizek rezultat. Pri dieslih je poraba brez dodatnih porabnikov cca 0,5l/h pri bencinarjih pa okoli 0,7l/h. Se pravi si teoreti?no prihranil na gorivu v 3,5 letih cca 45? ali 13?/leto oziroma dober evro na mesec. To zame ni prihranek, ki bi sploh bil omembe vreden in ?e vedno trdim, da je vsaj pri nas le marketin?ki trik in ?e ena zadeva ve?, ki se lahko pokvari.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

- Po izklopu SS-a se mi je poraba pove?ala za 0.00%.

- V eni od tem tukaj smo ?e ugotavljali da po spritmonitorju prmerljivi dizlci M6 in pasata zmoreta v dlako enako porabo.

- V tej temi ugotavljamo da pri Mazdi SS precej manjkrat ugasne ma?ino kot pri vag. 

?e pove?emo zgornja dejstva, pri Gas auto je prihranek s SS 0,0 pri Mazdi pa manj kot 0,0

 

Mazdi je potrebno dati vse priznanje za izjemno marketin?ko potezo ko je vgradila ?tevec, koliko ?asa je avto ugasnjen. pa? da imajo ljudje ob?utek kako var?ujejo (podobno kot ko gledajo koliko merkatorjevih pik ?e imajo). Na forumih je potem hvale o urah stanja. :rolleyes:

 

Jaz nimam pojma s kje ti te bedarije potegnil ("precej manjkrat" - a to si potegnil s tega da se nam avto ne uga?a pri obra?anju?!) in kaj to?no ima primerjava med Mazdo 6 in Passatom veze v pogovoru o Mazdi 3. Mislim wtf, a to vam pri VAG pla?ajo da karcenogene smrdljivce ogla?ujete po drugih forumih?

Pri bencinarjih je tole pri Mazdi kar dobro narejeno saj se pri S/S uporablja zaganja? samo za mali del?ek sekunde. Motor se ustavi pravilno v taktu in nato samo kresne sve?ko, ki zavergla motor, zaganja? pomaga le toliko, da je teko?i start brez stresanja motorja in posledi?no avtomobila.

 

Ampak vseeno mi je 50 ur v treh letih in pol blazno nizek rezultat. Pri dieslih je poraba brez dodatnih porabnikov cca 0,5l/h pri bencinarjih pa okoli 0,7l/h. Se pravi si teoreti?no prihranil na gorivu v 3,5 letih cca 45? ali 13?/leto oziroma dober evro na mesec. To zame ni prihranek, ki bi sploh bil omembe vreden in ?e vedno trdim, da je vsaj pri nas le marketin?ki trik in ?e ena zadeva ve?, ki se lahko pokvari.

 

Nekako iste zaklju?ke sem potegnil tudi jaz - nekega pametne prednosti stvari ni, me pa ne moti dost da bi se preve? ukvarjal z njo. V bistvu mene bolj zanima zakaj vsi proizvajalci to ponujajo (celo privzeto) glede na to da v praksi prinese tako malo plusa oz. prihranka in v resnici doda kar nekaj kompleksnosti na ma?ino. Mislim to so firme ki ti grejo dan shitty 200MHz kontroler za headunit da pri?parajo 4 EUR/avto, potem pa not tla?ijo SS... why?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti verjetno mislis hill holder oz. samodejno rocno zavoro... tukaj pa je govora o ato hold funkciji pri avtomatskih menjalnikih, da ni treba pred semaforjem drzati pritisnjeno zavoro ali dajati v N...

 

Tako je - hill hold se na ravnini ne vklopi in mora? dr?ati bremzo dokler je menjalnik v D. ?e ma? auto-hold/elektronsko zavoro pritisne? tipko namesto tega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam se 4 objave do 1000?. Fak kako so eni obcutljivi ce kaj reces proti plehu ki ga vozijo.

Dejansko pa vsi ugotavljamo da je to ena velika traparija ne glede na znamko.

 

Zakaj SS? Zakaj auto to in ono? Enostavno je to trend ki ga sami kot kupci podpirmo, ker se nam zdi fjn da mamo avto poln opreme, a na koncu polovico opreme sploh ne rabimo. Pa seveda cenik avta lahko raste....

Drugo je pa tehnoloska tekma....da imamo potem reklame 'sedaj tudi z inovativno tehnologijo....'

 

Ajde se en placan prispevek. SS je izumil VW v polotu leta 1983. Za to jim nisem hvalezen.

 

Drugace pa pleh je pleh. Vedno bolj precenjen.

Tako je - hill hold se na ravnini ne vklopi in mora? dr?ati bremzo dokler je menjalnik v D. ?e ma? auto-hold/elektronsko zavoro pritisne? tipko namesto tega.

Ne rabis pritiskati tipke vsakic. Kot receno samo bremzo drzis 1s. To pomeni da se ustavis in spustis bremzo, potem pa samogas.

 

Sistem pa dodatno upravlja se rocno. Ce das v P in ugasnes sam zategne rocno in obratno jo sprosti ko vzges in das v D ter gas. Nobenih tipk.

 

Obenem je tudi hill holder normalno s tem da lahko ko cakas imas ze nogo nad gasom ni treba tisat do speljevnja bremzo.

 

Tipka je samo za on/off sistema ostalo dela avtomatika.

 

Ta sistem je res prirocen.je pa vezan na varnostni pas. Ce nisi pripet ne bo delalo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 in kaj to?no ima primerjava med Mazdo 6 in Passatom veze v pogovoru o Mazdi 3. Mislim wtf, a to vam pri VAG pla?ajo da karcenogene smrdljivce ogla?ujete po drugih forumih?

 

 

Sam res prav opa?am, da je treba ?isto v vsak forum in pogovor privle?i VAG grupo. Nimam ni? proti njej, sam kle v SLO je to kot kak?na religa.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry ce po izkusnjah s 7-mi mazdami, 2-mi suzukiji, 2-mi nissani in 9-ih seatih napisem nepristransko mnenje. Pa vcasih se spomnim se na sluzbene pezoje.

 

Od mazde sem imel bencinarje: v6, atmosferci in turbak. Od dizlov pa 2.0 in 2.2

 

Ce pa mislis da je to Vag religija si pa malo mimo usekal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam se 4 objave do 1000?. Fak kako so eni obcutljivi ce kaj reces proti plehu ki ga vozijo.

Dejansko pa vsi ugotavljamo da je to ena velika traparija ne glede na znamko.

Zakaj SS? Zakaj auto to in ono? Enostavno je to trend ki ga sami kot kupci podpirmo, ker se nam zdi fjn da mamo avto poln opreme, a na koncu polovico opreme sploh ne rabimo. Pa seveda cenik avta lahko raste....

Drugo je pa tehnoloska tekma....da imamo potem reklame 'sedaj tudi z inovativno tehnologijo....'

Ajde se en placan prispevek. SS je izumil VW v polotu leta 1983. Za to jim nisem hvalezen.

Drugace pa pleh je pleh. Vedno bolj precenjen.

Ne rabis pritiskati tipke vsakic. Kot receno samo bremzo drzis 1s. To pomeni da se ustavis in spustis bremzo, potem pa samogas.

Sistem pa dodatno upravlja se rocno. Ce das v P in ugasnes sam zategne rocno in obratno jo sprosti ko vzges in das v D ter gas. Nobenih tipk.

Obenem je tudi hill holder normalno s tem da lahko ko cakas imas ze nogo nad gasom ni treba tisat do speljevnja bremzo.

Tipka je samo za on/off sistema ostalo dela avtomatika.

Ta sistem je res prirocen.je pa vezan na varnostni pas. Ce nisi pripet ne bo delalo :)

Sicer res nima veze z Mazdo 3... ampak ko je ze ravno debata...;)

 

Ravno na drugem forumu berem, da speljevanje zaradi te "auto hold" funkcije ni tako gladko... in da avto z DSG pocuka, ce je vkljucena ta funkcija...

 

In jaz nisem nikjer napisal, da je SS ali i-Stop bedarija.... meni je vsec... pa takrat, ko avto miruje, tudi ne onesnazuje okolja... OK... enimoravijo, da pri zagonu to potem vse nadoknadi...

 

Je pa tako, da vecina teh funkcij je bolj zaradi ekologije, kot zaradi nizje porabe... Poraba je precej nizja kot pred leti... ampak je zaradi teh sistemov potem nekako izenacena.. imam sedaj tretjo dizelsko sestico... in vedno sem imel porabo okoli 7 litrov... prva je bila 120 KS 2.0 brez DPF... druga je bila 140 KS 2.0 z DPF... sedanja pa je 175 KS 2.2 z DPF in avtomatskim menjalnikom...

 

Ups... spet nima vpzveze s trojko... bom kasneje probal del debate, ki se ne tice, premaknit v novo temo... ce se bo dalo... in ce ni prevec povezanih sporocil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da se dogaja. Ne recem, meni ne trese res pa da speljujem normalno :). Bi pa znalo to biti stvar vztrajnika verjetno

 

Ej dost okol vaga. :)

Sem samo preletel a se mi zdi da je samo en omenil ta problem?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tema je "za?la" na SS zaradi tega ker je nekdo spra?eval o izklopu le tega na Mazdi 3. Dvomim da mazda temperaturo kdaj ni varno izklapljat ma?ine meri na osi turbine in ?e samo zaradi tega nebi imel SS-a.

 

?e bi vsa sredstva vlo?ena v ta ?ude?ni in vsepovsot na veliki zvon obe?ani SS proizvajalec raje vlo?il v druge na?ine zni?anja porabe,npr v nadaljno zni?evanje te?e, bi bil prihranek goriva ve?ji, vozne lastnosti bolj?e, pa ?e pokvariti se nabi mogel. Ampak kako naj povpre?en uporabnik avta to prepozna, ?e ni sposoben prepoznati da na svetu obstajajo ?e druge znamke avtov poleg tiste ki jo vozi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ups... spet nima vpzveze s trojko... bom kasneje probal del debate, ki se ne tice, premaknit v novo temo... ce se bo dalo... in ce ni prevec povezanih sporocil...

 

Evo... sem sporocila, ki niso bila direktno povezana z Mazdo 3 prestavil v drugo temo :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Btw, na M3R forumu je nekdo naredil listo ASBuild parametrov - med drugim je vmes tudi "iStop" izklop: http://mazda3revolution.com/forums/2014-2017-mazda-3-skyactiv-audio-electronics/169393-change-configuration-explore-different-functions-asbuilt.html

 

Ker fantje hekajo te stvari brez da bi vedeli to?en mapping parametrov so v?asih kak?ni stranski u?inki :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malce sem brskal po netu za takoimenovanimi super kondenzatorji. To so kondenzatorji z veliko gostoto shranjene energije, uporabljajo pa se (tudi) pri rekuperaciji energije pri zaviranju pri avtomobilih. Velika gostota pomeni ?e vedno cca do 10x manj energije na volumen kot pri akumulatorjih.

Zanimiv je podatek, da je ?ivljenjska doba teh superkondenzatorjev 10 do 15 let pri sobni temperaturi, pri temperaturi 65?C pa 10x manj.

 

To seveda niso podatki konkretno za mazdin kondenzator za rekuperacijo, vseeno pa da misliti, da ima stvar nek omejen rok trajanja. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.seat.com/car-terms/r/regeneration-process.html

 

To v bistvu pomeni marketinski napis ecomotive na prtljaznih vratih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures a se spomni? kolk je vse to skupaj pomagalo, k sva delala poraba test? Tvoja nekdanja Mazda 6 II in Mazda 6 III (obe diesel). Bilo je veliko vo?nje gor pa dol po hrib?kih in ovinkih pa se je na koncu izkazalo, da je poraba pri obeh do decilitra enaka. Torej vse take zadeve imajo izredno majhen ali skoraj nikakr?ni u?inek so pa res odli?en marketin?ki trik oziroma so predvsem naravnane na prilagajanje testu, kjer se meri poraba. Se pravi v vsaki druga?ni vozni situaciji je poraba popolnoma druga?na. Ta uradni test pa ima tolk lukenj kot ?vicarski sir.

 

V 2,5 km simulacije vo?nje po mestu ima kar 12 ustavljanj avtomobila, kjer avto stoji cca ?etrtino testa. Zato S/S sistem, da se ne tro?i gorivo in pa seveda uporaba kondenzatorja, ki se napolni v postopku zaviranja in v ?asu stanja futra elektri?ne porabnike. Na tem testu to dejansko pomaga ampak ob normalni vo?nji so razlike skoraj nikakr?ne in skrajni ?as je, da se teste spremeni in po mo?nosti za?ne izvajati v realni situaciji na cesti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉
    • Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
    • No, takole je - po 18 dneh sem končno dobil papirje, da lahko menjam sprednji odbijač in masko. Zaznamek je tudi na "poglej pokrov motorja", ker je očitno masko malce nabilo na pokrov in je nad eno lučjo malce manj prostora kot na drugi strani. Me zanima če bo kdo kaj popravil to, ali bodo spet palamudili in se delali norca kot Carglass s kitajskim steklom takrat.   Odbijač sem nekako potisnil nazaj na te čepe, tako da ne štrli več ven in ni videti da bi kaj bilo poškodovano. Vozil sem se pa seveda brez tablice 18 dni, pa še se bom kak dan, preden ličar naroči dele. Nosilec tablice, Mazda znakec, srebrn "lip" verjetno tudi dobim zraven, kajne? Ker na cenilnem listku imam označeno samo odbijač, maska in preveri pokrov motorja. Tudi en senzor mi je razbilo spodaj pri tablici, ne vem kateri je. Ampak v avtu ni nobene lučke.   Ubistvu sedaj ko gledam, niti ni tako hudo za videt. Z 90 km/h direktno v sredino avta...          Odbitne imam 1%, torej plačati bom moral 203,9 €.
    • Mazde 6 sploh nimajo te postavke, se pač vidi da ni poanta v tem, da gledaš te povprečne hitrosti ampak da jo tiščiš 
    • A se zajebavaš     Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.