Skoči na vsebino

Mazda asistenca - tujina


Priporočeno sporočilo

Kdo pa je prisel do tebe? Italijanski AMZS (ACI ) ali kak zasebnik? Govorili ang, slo ali ita?

 

Sprasujem ker sem lani klical asistenco (ampak amzs) pa lahko primerjava. Nisem imel pripomb razen da smo cakali malo dlje na njih (jbg poletna sezona, nedelja...)

Pokrili so popolnoma vse, tudi nadomestno vozilo oz spanje ki ga potem nismo rabili. A operater je govoril slovensko (baza trst) ceprav smo bili v Imoli.

 

Mam pa tudi izkusnjo na Hrvaskem. Vse bp

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem bil na dopustu v Italiji (Toskana) sem imel blokado ro?ne zavore na zadnjem levem kolesu. V navezi sem bil z asisten?nim centrom na Dunaju (ki skrbi ta del Evrope), slovensko govore?i operaterji.

Avto je zasebnik odpeljal tri ure po klicu (samo italijansko govore?), v roku dveh dni so ga odpeljali 70 km stran, nadomestnega niso pripeljali. Potem sem bil tri dni brez avta, saj nadomestnega nikakor niso znali zagotoviti, 90% ?asa pa niso vedeli kje je moj avto. Ko so se kon?no na?li, so ugotovili, da naj bi dela trajala en teden... kar ni bilo sprejemljivo. Ko sem prijel stvari v svoje roke, sem ga imel v roku 3 ur nazaj, na servisu pa so odblokirali zavoro, da sem lahko nadaljeval pot.

 

Mazda SLO se je ?e odzvala, se opravi?ila in uredila primerno kompenzacijo za incident. Italija jim je trn v peti saj njihovi partnerji delajo zelo izven standardov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala za tvojo "zgodbo". Parv zato, ker sem ?e nekajkrat sli?al kritike o Mazda asistenci (mislim, da je bilo tudi tukaj gor nekaj govora a tem) sem kjub Mazda asistenci ?e vedno ?lan AMZS. Sicer upam, ne bom rabil nobene ampak...

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

V?eraj sem imel sam prvi? izku?njo, ko mi Mazda ni v?gala in to na Hrva?kem. Po sedmih letih je za?el slovo jemati originalni akumulator. Ker v bli?ini ni bilo nobenega z v?igalnimi kabli, sem klical na Mazdo asistenco, kjer so mi pobrali podatke in naro?ili, naj po?akam, da me izvajalec pokli?e nazaj. Vmes pride ?e en sosed, ki je imel kable in smo potem Mazdo o?ivili, danes pa sem ?e naro?il akumulator.

Kar ?elim napisati, po cca 45 min od prvega klica sem klical nazaj na asistenco, da bi preklical intervencijo, pa so se izdali, da ?e vedno urejajo moj primer.

Sicer je to prvi primer v tujini, sem pa do?ivel kar nekaj asisten?nih primerov pri nas, sicer preko zavarovalnic, vendar ve? kot 15 min nisem rabil nikoli ?akat, da je bil izvajalec pri meni, tu pa vpra?anje, koliko ?asa bi trajalo.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred nekaj leti (3 ali 4 se ne spomnim ve? to?no)  sem tudi jaz imel probleme z akumulatorjem na Hrva?kem. Poklical sem Mazdino asistenco in ker po dveh urah in pol ni bilo nobenega sem poklical ?e enkrat. Izgovor je bil, da jim nekaj nagaja fax in da ni odposlalo sporo?ila. ?ez pol ure pa sem kon?no do?akal pomo?. Ker se mi ni preve? mudilo domov se mi takrat ni zdelo kot neki ve?ji problem, sem pa? ?akal v bli?njemu lokalu in se hladil s pivom, zna bit pa problem ?e se ti mudi in ?e ima? nujne opravke...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se vam pokvari avto v italiji je velika verjetnost, da bo operater znal Slovensko...namre? za pomo? v Italiji ( tudi za italijane),"operirajo"

oz pomagajo kar iz Kopra. To?neje iz stavbe po?te Koper. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se vam pokvari avto v italiji je velika verjetnost, da bo operater znal Slovensko...namre? za pomo? v Italiji ( tudi za italijane),"operirajo"

oz pomagajo kar iz Kopra. To?neje iz stavbe po?te Koper. :D

Potrjujem. lanski primer, vendar AMZS asistenca.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potrjujem. lanski primer, vendar AMZS asistenca.

Tudi, ?e pokli?e? italijanski "AMZS" bodo znali slovensko, ?e ugozovijo, da si Slovenec. Moj nekdanji sodelavec dela za njih v KP.

Je pa? cenej?a delovna sila pri nas pa ?e prednost na?ih zaposlenih je ta, da znajo bolj?e govoriti angle?ko kot italijani ( spomnimo se samo na Rossija), pa tudi z vzhodnimi jeziki so bolj na ti kot italijani.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.