Skoči na vsebino

Mazda 6 (2005-2007) - Centralno ne neha "odpirat" :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni Mazda majstri,

 

imam mazdo 6 (1.8TE 2005/10).

 

Problem imem s centralni odklepanjem bolj kot zaklepanjem. Namre? ko odklenem avto ?e kar naprej "klika", kot da ?e odpira naprej.

 

Verjetno je kak?en "stik" nekje oz. ker se ne spoznam na zadeve raje ne kvasim neumnosti kaj bi lahko bilo :)

 

Vglavnem ?e sem v avtu se moram seveda zakleniti v avto, ker ?e ne mi vsa vrata in gepek delajo "klk klk klk" neprestano.

 

Opazil pa sem tudi, da mi ne deluje ve? "dvojni zaklep", torej ?e 1x zaklenem se vse zaklene in tudi lu?i poblinkajo, ?e pa dvakrat (kar ponavadi pomeni zaklep tudi v primeru da mi kdo ?ipo razbije ne more odpret od znotraj vrat) ne naredi ni?.

 

Kaj bi to lahko bilo oz. kako to odpraviti?

 

Hvala za info

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

?al ti pri tvoji te?avi ne morem kaj veliko pomagat. Vem pa da so te ?estke imele kar nekaj te?av s klju?avnicmi, ki so se re?ile z menjavo klju?avnice.

 

Lp

Napisano

Kolega je mel isto te?ave ko je pri Kia ProCeed prehitro izvlekel klju? s klju?avnice in mu je naredilo nekak?en stik in se mu je identi?no dogajalo. 

 

Vem da na servis ne bom vozil v smislu uradni servis, zato me zanima ali so to avtoelektrikarji, ki delajo tako daljinska, alarme, ozvo?enja itd. ali imajo prav svojo "ti pa ti so za zaklepanje in alarme ipd.".

 

Oz poenostavljeno: majstr, ki me ne bo obral do kosti in da je iz LJ in okolice :) Hvala

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

Huh zanimivo. Nisem vedel, da so imele sestke na voljo dvojno zaklepanje. To glede zmiganja vrjetno mislis na smernike?  ? Drgac pa prvic slisim, da bi sestke imele na veliko neke tezave s kljucavnicami... Vrjetno je kaksen stik ali nekaj. Za zacetek lahko peljes k zgajnarju, vendar nevem kaksne ima kaj cene oz. prvo bi bilo sploh fajn vedt kje tici problem in sele nato, koliko stane :)

Napisano

probaj pri ?oferskih vratih odklopiti na klju?avnici mali konektor, poglej tukaj

 

http://www.mazda-si.net/topic/14187-mazda-6-2005-motor%C4%8Dek-centralnega-zaklepanja/

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hvala za predloge! Bom o?itno moral do enega avtoelektrikarja, ker mi ni res ni? jasno, sam pa tudi nimam pojma kako panele ipd dol snemat, tako da raje ne rovarim sam. Bom pa vsekakor omenil mazdamanov predlog komurkoli mi bo to delal.

 

Gre za to, da mi je danes npr 3x to naredilo 1x pa ne...?udna so pota mazdina :D

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.