Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zgleda, da je ?el blok motorja pri na?i manj?i mazdi stari okoli 12 let.

Popravljali je ne bomo.

 

Kak?en nasvet kako naj prodamo ta avto tako, da dobimo ?im ve? denarja za njo?

Napisano

Odvisno od prostora in ?asa, druga?e pa se lahko pokli?e koga ki odkupuje stara vozila in jih sam naprej po delih prodaja. Na ?alost ponavadi ne ponudijo veliko..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jup, ?e je ?as, prostor, volja, se po delih ?e mogo?e proda kaj. ?e ne pa za foro dajte na avto.net in ?akajte na ?vercerje, ki bi kupili in sestavili za silo pa naprej prodali. Ali pa sami po delih prodajali. V glavnem takoj ni za na dinos, tam bo verjetno najmanj?i "donos"

Kateri model je bil in kaj/zakaj je sploh ?lo?

Napisano

Kateri model je bil in kaj/zakaj je sploh ?lo?

 

 

Sumimo na po?en/kriv blok motorja, ker je motorno olje pri?lo v hladilno teko?ino. Zdaj po nekaj dneh mirovanja pa niti v?gati ve? no?e - ne da kontakta, lu?i pa delajo, el.stekla ne delajo, radio ne dela, 4-smerokazi ne delajo, centralno zaklepanje dela.... zelo "?udno" je vse skupaj.

 

Sem odklopil iz akumulatorja in priklopil drug akumulator, pa isto ne dela. Prav tako sem ga pustil ve? ur odklopljenega (za primer, ?e se je ra?unalniku kaj zme?alo). 

Napisano

Vzemi sve?ke ven ?e je bencinar in ga potem probaj zaverglat. Mogo?e ima? vodo v cilindru in je hidravli?no blokiran. ?e je voda v olju je lahko tudi preplozano tesnilo glave.

Napisano

Seveda pa tudi preveri varovalke zakaj ni elektrike.

 

Dizel je.

 

Voda v cilindru? Kako preverim to?

 

Varovalke sem pregledal in ugotovil zakaj so lu?i delale, radio in ostale stvari pa ne. To sem re?il.

?e vedno pa ostaja problem zakaj dam lahko kontakt, ko obrnem klju? se pa ni? ne zgodi. Samo en manj?i klik se sli?i pri sopotniku v armaturi.

 

Preveril sem tudi maso in zamenjal akumulator, pa je isti rezultat. Kontakt dobim, vse dela, obrne pa ne.

 

Rad bi ga vsaj zalaufal toliko, da ga zapeljem do bli?njega mehanika.

Napisano

Pri dizlu bo to te?je preverit. Lahko je hidravli?no blokiran tudi zaradi pu??anja ?obe in je cilinder poln goriva.

 

Definitivno za na avtovleko da ne bo ve? ?kode. mogo?e se da ?e "poceni" re?it.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Takšne bi pasale na rdečo CX-30, a @Alex ?  
    • Na 6-ki imam momo feltne. 
    • To je preozek vzorec, da bi govorili o kvarljivosti. Če pogledamo širšo sliko, je Mazda med najbolj zanesljivimi, če jo redno servisiraš. Prejšnjo Mazdo 3 sem vozil 10 let brez ene težave. Zdajšnja CX-30 nima še 2 leti, do zdaj vse B.P. (toktok)
    • Sam sem na Cliotu imel 6 let RC24 15" v antracitni barvi. Moram reči, da so felge tega proizvajalca zelo kvalitetne glede na ceno. Ko sem avto prodal je bil lak na njih kot nov, pa sem se pogosto vozil po makadamu in občasno po "jagrskih" cestah. Všeč so mi tudi platišča od Autec. Edino, kar me moti na večini aftermarket proizvajalcev je, da ne morejo dobiti enega pametnega oblikovalca za pokrovčke. Felga zgleda carsko, pokrovčki pa kot da so iz Wish.com. Edina proizvajalca, ki imata za moj okus lepe pokrovčke sta Momo in OZ. 
    • Papir prenese vse. Bog ve, zakaj so pokvarljivi... Zato ker so nemški avti oh in sploh, da bi potencialne kupce mazd prestrašili in odvrnili od nakupa in jim ponudili nemške avte... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.