Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo cx 7,ki je v?asih tudi po 1 mesec ne uporabljam. Letos se mi je ?e 2x zgodilo,da mi ja AMZS moral v?igati avto. Aku. je star 2 leti. Vozilo je v gara?i. Zanima me koliko km moram prevoziti,da se ta vsaj pribli?no napolni. Mesto,avtocesta?

Hvala za odgovore.

Napisano

Verjetno je na tej to?ki bistveno bolj smiselno da akumulator polni? z namenskim polnilcem, ker je vpra?anje ?e ga bo alternator sam zmogel.

Napisano

Verjetno je na tej to?ki bistveno bolj smiselno da akumulator polni? z namenskim polnilcem, ker je vpra?anje ?e ga bo alternator sam zmogel.

Saj danes mi je v?gal po 3 tednih,samo bolj na ?krge. Prevozil sem cca 25 kilometrov,ali je to kaj ali ni?.

Napisano

Saj danes mi je v?gal po 3 tednih,samo bolj na ?krge. Prevozil sem cca 25 kilometrov,ali je to kaj ali ni?.

 

 

Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...) 

 

Najbolje ga je priklopit cez noc na ponilec... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...) 

 

Najbolje ga je priklopit cez noc na ponilec... 

Ja,saj to sem naredil,samo klinc ko nih?e od sosedov nima polnilca,tisti ki ga ima pa je na morju.

Napisano

Ja,saj to sem naredil,samo klinc ko nih?e od sosedov nima polnilca,tisti ki ga ima pa je na morju.

 

Jaz ima CTEK tamocnega (CTEK MXS 25 za Start&Stop akumulatorje)... Ce bos prisel do okolice Medvod, ga lahko posodim ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz ima CTEK tamocnega (CTEK MXS 25 za Start&Stop akumulatorje)... Ce bos prisel do okolice Medvod, ga lahko posodim ... 

Joj hvala,toda zjutraj moram na ?tajersko in ga ne bi imel kdaj vrniti-se bom ?el raje ene par krogov okoli Lj. peljat.

Napisano

Ja no.vsak 1 dan polni + dan za rezervo

 

Nasa pa 5 pa mava vsaj 2 polnilec...pa se avtoservis ma en :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Doma imam 3 pa nisem mehanik. Enga lahko prodam. Cijena - prava sitnica (prosto po siru Oliverju)

Se zmeniva na zasebcu... ?eprav ne vem kaj je to,prej sem imel Kio Sorento,tko bolj za okras in je vedno kresnila tudi po enem mesecu,pa je bil akumulator star ene 7 let Bosch silver se mi zdi. A Mazda pa kar na suho nekaj ?re ali kako.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.