Skoči na vsebino

Uporabnost ?portnih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morem priznat da sem se spet po?teno nasmejal...

 

Vredno ogleda....

 

 

Movie

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Priam ima tut ?porten avto. :hohoho:

Mah, ?e ima? ke? za tak avto parkira? kjer ?e? in nikakor ne v obi?ajni gara?ni hi?i. (mater imajo ozka vrata - alo pa so avti ?iroki). :bravo:

Bi pa vseeno imel unga ta oran?nega. :P

Napisano

pa ni to za po parizu jebemti... :)

 

kekeci ... tile od Top Gear :)

 

to gre na nirburgring :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pa ni to za po parizu jebemti... :)

 

kekeci ... tile od Top Gear :)

 

to gre na nirburgring :)

 

 

Kekeciii.... :hohoho::lol::hohoho:

Feel free....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Glede tega film?ka: to je le izsek iz prispevka v katerem so imeli "dirko" med temi tremi avtomobili kdo prej pride iz Anglije do najvi?jega mosta v Franciji. ?e koga zanima je to tale serija Top Gear - [07x03] - 2005.27.11.

Napisano

Glede na naslov teme, bi se loh reklo, da uporabnost spu??enih al nasploh nizkih avtov ?e najbol pride do izraza pozimi (kadar je sneg pa?)! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zanimivo vpra?anje je uporabnost zni?anih avtomobilov...

 

+ lep?i izgled (sicer koker za koga)

+ bolj?a lega (ni nujno, ?e je avto pretrd cesta pa preve? valovita)

+ manj?i zra?ni upor

 

- manj udoben

- vo?nja ?ez le?e?e policaje je v?asih kot avantura camel trophy

- situacije kot tista na film?ku

- pri parkiranju je potrebno paziti na vsak robnik, da ne re?em, da ga na plo?nik skoraj ne more? spravit

- 10-15 cm snega je nepremostljiv problem

- zni?an pa zimske gume in jeklena plati??a - bruh kako grdo

- skoraj nemogo?a vo?nja izven ceste

- prenizko sedenje (slab?a preglednost nad cesto in slepenje lu?i nasproti voze?ih)

- za dober izgled morajo biti ve?ja plati??a (posledi?no dra?je gume)

- verjetno najve?ji minus od vseh je v primeru trka saj zni?an avto dobesedno zleze pod vi?jega

 

ne vem no meni se zdi da je tukaj veliko ve? minusov kot plusov in ?e tisti plusi, ki so so bolj mla?ni.

Moje mnenje je, da je zni?an avto bolj showcar kot pa vsakodnevno uporaben - ?e se motim naj me kdo demantira

33112_1.png

Napisano

pojma nima? :P:D :D

 

je pa dejstvo, da ?e ?e zni?a? avto, se mora? s temi problemi, ki si jih na?tel, pa? sprijazniti.

 

;)

 

jaz mojega avta ve? ne dam na original vzmeti :P

post-11-1135497294_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pojma nima? :P:D :D

 

je pa dejstvo, da ?e ?e zni?a? avto, se mora? s temi problemi, ki si jih na?tel, pa? sprijazniti.

 

;)

 

jaz mojega avta ve? ne dam na original vzmeti :P

 

 

Ja mx-3 je ?ele ko je zni?ana podobna avtu ker druga?e je kot traktor, oz izgleda normalno.

 

Moja je zdaj tudi rahlo ni?ja (hvala bratoma Ti?)

Napisano

Se kar zelo strinjam z Bossom, ?eprav je pa dostkrat estetika tista ki prevlada oz. (kvazi) sportiva scena. To je tko ko srce, ho?e glava pa ne in na koncu srce zmaga! :D

 

Sicer pa pri minusih si se mi zdi ?e pozabu da je tut neki stro?ka z dobrimi fedri, material, delo, homolomo scena pa ?e kak?no tr?anje oz. ?e kej se najde! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.