Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 6gh 2008 bencin 2.0 147km, 290000km od tega zadnjih 50000km predelano na plin. Na avtu se je pojavilo cukanje, ki je najbolj izrazito pri pospe?evanju med 2500-3500rpm, pri pospe?evanju s polnim gasom avto ne cuka. Avto cuka ne glede ali vozim na bencin ali plin. Zamenjal sem sve?ke in MAF senzor, vendar ni razlike, avto z odklopljenim MAF senzorjem deluje normalno v rezervnem programu. Kaj mi ?e predlagate naj pogledam, ventile in cin ?pulo sem nekako izlo?il. Sumim ?e lambdo, MAP senzor in te?ave z vakumom. Danes, ko je bilo -10c avto prvi kilometer ni cukal.

Napisano

Te?ava s kabli ni verjetna, ker ima vsak cilinder svojo cin ?pulo, tuti dvommi, da je kaj na v?gigu, ker ko je ra?unalnik v safe modu dela vse normalno. Nekako najbolj logi?no mi je da je te?ava nekje na zra?nem delu.

Napisano

verjetno ti kje slabo tesni pa vle?e zrak notri mimo MAF senzorja in pride do prerevne me?anice potem pa cuka. ?e je dovolj mraz, ko je motor v re?imu, da mu ra?unalnik dodaja ve? goriva, kot tudi v limp modu pa ga preve? znaka dejansko ne moti, saj je goriva dovolj in ne cuka.

33112_1.png

Napisano

Vacuum leak je to verjetno, nekje ti vlece fovs zrak, kaka pocena cevka ali pa ti steka PSV ventil za vakum.

 

Preglej dobro vse cevke - te male crne ki skrbijo za vakum

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e dvigne? obrate ti mora short trim pasti proti nuli ?e je vakum problem. Dvigni obrate na 2500 in dr?i kake pol minute, minuto

Napisano

To?no, padat zacne po cca 20s pri konstatnih obratih.

Kje na netu bi dobil kako shemo vakum sistema, da ne bom z break clenarjem ?pricu vse povprek.

Napisano

Zacni kar pri ventilu za vacum. Una crna skatlica na ketero gredo cevke ce res ni nikjer luknje ali razpik. Glavna cev za zrak je cela?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e pogleda? na yt za mazda 6 vacuum leak, bo? na?el najbolj obi?ajna mesta. Druga?e pa lahko tud z vodo i??e?, ne rabi? brake clenerja.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.