Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in me zanima va?e mnenje. Imam mazdo cx5 2.2 dizel in sicer skoraj eno leto prevo?enih ima 156.000 km. pred tem sem imel accorda 2.2.

danes zjutraj ko sem se peljal v slu?bo so se mi postopoma za?ele pri?igati vse lu?ke (najprej city brake, potem bremze, in potem se je ugasnil radio ter za?util sem trenje v servo volanu). zapeljal sem na stran in ugasnil avto. 

ko sem ga poskusil nazaj pri?gati avto ni pri?gal (?eprav vse lu?ke in radio so se pri?gali kot da avto te?e).

 

zanima me ali je mo?no da je to alternator ali kdo ima idejo kaj ?e bi lahko bilo? trenutno je avto na servisu in se kar bojim diagnostike in vi?ine ra?una :)

 

hvala za va?a mnenja

Napisano

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis?

Napisano

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis

 

 

ne toliko trenje kolikor je v bistvu postal samo nekoliko trd. vendar me ?udi da potem avto ni ve? pri?gal ampak vsi sistemi so pa delovali kakor da je avto pri?gan.

avto sem dal kar na cosmos saj sem mislil najprej da je alternator in sem ga hotel peljati kar h kogov?ku ampak ni bil ziher, za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev)

Napisano

BTC ali celov?ka? 

 

Ok, upam da je te?ava samo v akumulatorju.

 

 

V BTC. tako so mi predlagali kot najbolj?o re?itev. ja jaz tudi upam na samo Akumulator :)

Napisano

... za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev) ...

 

Zakaj pa to ne bi bila najboljsa odlocitev... Moje izkusnje z njimi so pozitivne ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko je zaradi elektrike ker je elektricen servio. Prej je alternator, ker med voznjo ta zagotavlja strom. Razen ce je baterija tolk v k...da sesuva vse skupaj.

 

Drugace preveri kleme, ce so ciste in dosti pritrjene, imel v cx7 lucko akuja samo zaradi tega. Tukaj je tako mocan tok da rabi dober stik (povrsino)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

res je tudi to da se mi je v tem mesecu kar pri?igala lu?ka akumulatorja in da start stop ni deloval. tako da vseeno kar upam na akumulator.

Napisano

Aha, ?eprav lu?ka za akumulator pomoje bolj cilja na alternator. No, kmalu bo? izvedel kako in kaj najbr?.

Napisano

Skoraj zagotovo akumulator ali alternator, glede na lu?ko verjetno alternator. Dr?imo pesti, sporo?i kako bo? zrihtal!

Napisano

sedaj sem se pogovarjal s servisom, tako da naj bi bila te?ava v jermenu alternatorja... kar najbr? pomeni da je za zamenjati alternator... ampak ?akam serviserja da me ?e pokli?e, ali kdo ve koliko cca bi me to moralo ko?tati?

Napisano

Potem bolj verjetno sklopka alternatorja... a je kaj zacvililo pred tem oziroma a se je pojavila lu?ka?

33112_1.png

Napisano

Tole je zagotovo alternator. Ce bi bil akumulator se avto nebi ugasnil med voznjo, saj ga alternator fila. Poleg tega ti je pa se lucka gorela. Alternator se da tudi obnoviti preden ti zaracunajo 1 milijon za nov alternator. Je pa zanimivo, da je alternator shodu pri par let staremu avtomobilu in 160k prevozenih.

Napisano

Vse je mo?no, da crkne. Sem si v Forscanu nastavil, da mi prikazuje napetost in tok na alternatorju. Sicer ne vem, ?e je merodajno oz. realno ma zanimivo, kako visoke tokove prikazuje...  

Napisano

Tudi jaz dam glas za alternator.

 

Sam sem ga dal obnoviti,tako na xsari , kot na mx5ki. Cena okoli 200eur

Napisano

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

Napisano

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

In kolk so racunal,ce ni skrivnost?

Napisano

Ne vem ?e, ampak zaenkrat bo popravilo alt. 100-150 EUR + DDV, jermen 70EUR in ?e delo posebej... za akumulator bi bilo pa ?e  250+DDV.... ?e pa se alternatorja ne bi dalo popraviti je cena novega 645eur + ddv

Napisano

Oboje prikazuje.

Kateri PID pa je? Gledam pa zgleda nimam tega. Samo napetost.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bo pa najbolj sigurno  :bravo:

 

Sicer pa pri slu?benem Berlingotu mi je alternator zagorel pri cca. 180000 km. 

To se je zgodilo med vo?njo in sem se prav malo usral. Dim vse do kabine.... Sem ?e mislil, da bo vse zagorelo. Nasre?o je samo navitje skurlo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.