Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

baterija je ok. Ima? AGM. Ah so tudi OK.

 

Quotam Simon-a Pelkota

  Citat

 

Za vaso mazdo potrebujete baterijo AGM ni pa potrebno da je original

 

 

Glede porabe si je pa najbol? ro?no prera?unat ker ta mazdin ra?unalnik ka?e mal tko...

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 8. 4. 2018 ob 12:48 je Ignac napisal:

Lani maja sem kupil Mazdo 6, 2014 letnik, CD175 Avtomatik.

 

Ob nakupu avtomobila je bil akomulator slab in ga je pridajalec zamenjal. Od nakupa avtomobila in do danes imam porabo povpre?no 8,56 L/100 km (14.327 km)

 

Glede na to kak?no porabo imate ostali mislim da nekaj ni vredu z mojo 6-tko :huh:

Res da imam v glavnem mestno vo?njo.

 

Zanima me ?e imam sploh pravi akomulator?

 

Probal sem tudi priu?it i-stop sistem, po navodilih iz foruma in se mi na 7. to?ki ustavi, ko avto pri?gem zelena lu?ka 3x utripne in se pri?ge oran?na, ki samo gori in ne ugasne.

 

Hvala za pomo?.

Glede porabe bo kar dr?alo, ?e jo vozi? izklju?no po mestu-pa? konjenica +avtomatski menjalnik prineseta svoje.

Sem jo imel na testiranju in izpod 7 l/100 je nisem spravil in to me?ani cikel.

Po mestu pa je poraba hitro nara??ala.

Razlika med ro?nim in avtomatskim menjalnikom je nekje 1 do 1,5 l/100,kot sem lahko prebral od uporabnikov.

Tudi, ?e gre? na sprintmonitor. de bo? opazil, da avtomatik pridejo na vrsto bolj zadaj.

Pazi, da ne bo? zapackal dpf filtra. Pazi na regeneracije!

 

 

Napisano

Saj regeneracija se izvede tudi v mestu celotna,.. se je zadni? pri meni sam sm dal na flappy pedals pa mal pod obrate ?el, da se je hitrej izvedla

 


image.jpeg

 

Napisano

???

Sem opazil, da se meni regeneracija DPF izvaja pre-pogosto! (se sli?i donenje, ve?ja poraba, izguba mo?i)

Opazil sem, da je nivo olja visok - skoraj do X!

Malce se sli?i turbina!

1x mi je ?e igubil mo?, ni me spustil preko 50kmh, a po ponovnem zagonu je deloval. DPF?

 

Peljal sem ga Mo?niku v Kranj, ker niso ugotovili ni?. Priklopili so ga na tester, vozili smo se naokoli a ni pokazalo ni?. Avto naj bi bil brezhiben...

 

 

Ali je mo?no da imam nevarnost okvare premi?ne gredi, kar je nevarnost modelov 2013 Skyactive ?!

 

Kako to ugotoviti in dokazati servisu?

Kateri servis je to ?e opravljal/ugotavljal in to kupcu v dobro? (avto je v garanciji!)

Napisano

A to je bil kupljen rabljen avto? Pa kako lahko uveljavlja? tovarni?ko garancijo?

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 8. 4. 2018 ob 16:55 je TiEn napisal:

A to je bil kupljen rabljen avto? Pa kako lahko uveljavlja? tovarni?ko garancijo?

Ja rabljen. Na servisu so mi potrdili da ima dokupljeno/podalj?ano tovarni?ko garancijo do 200.000km ali 5 let! Tudi na izpisku digitalne servisne knji?ice pi?e tako - pogoj je, da je vedno bil servisiran na uradnem servisu seveda.

Napisano
  dne 8. 4. 2018 ob 16:43 je DM99 napisal:

???

Sem opazil, da se meni regeneracija DPF izvaja pre-pogosto! (se sli?i donenje, ve?ja poraba, izguba mo?i)

Opazil sem, da je nivo olja visok - skoraj do X!

Malce se sli?i turbina!

1x mi je ?e igubil mo?, ni me spustil preko 50kmh, a po ponovnem zagonu je deloval. DPF?

 

Peljal sem ga Mo?niku v Kranj, ker niso ugotovili ni?. Priklopili so ga na tester, vozili smo se naokoli a ni pokazalo ni?. Avto naj bi bil brezhiben...

 

 

Ali je mo?no da imam nevarnost okvare premi?ne gredi, kar je nevarnost modelov 2013 Skyactive ?!

 

Kako to ugotoviti in dokazati servisu?

Kateri servis je to ?e opravljal/ugotavljal in to kupcu v dobro? (avto je v garanciji!)

Seveda, da se izvaja regeneracija tudi v mestu. In takrat ne sme? ugasniti avta ampak ga nateraj nad 2000 obratov, dokler se ne dokon?a. Vi?ina olja blizu x pomeni, da ob kratkih mestnih vo?njah ugasne? vozilo na pol regeneracije in to je rezultat tega.

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 8. 4. 2018 ob 17:06 je Alex napisal:

Seveda, da se izvaja regeneracija tudi v mestu. In takrat ne sme? ugasniti avta ampak ga nateraj nad 2000 obratov, dokler se ne dokon?a. Vi?ina olja blizu x pomeni, da ob kratkih mestnih vo?njah ugasne? vozilo na pol regeneracije in to je rezultat tega.

 

Lastnik sem samo dober teden dni. Je pa avto stal preden sem ga kupil na parkingu ca. 2 meseca.

 

Predlaga? da preventivno zamenjam olje, ?eprav je bil menjam ?ele pred kratkim (pred 8000km) ?

 

 

p.s.

v avte vgrajujejo vse mo?ne igra?ke, da bi pa dodali eno lu?ko za PDF pa ne :@

Popravljeno od DM99
Napisano
  dne 8. 4. 2018 ob 17:08 je DM99 napisal:

Lastnik sem samo dober teden dni. Je pa avto stal preden sem ga kupil na parkingu ca. 2 meseca.

 

Predlaga? da preventivno zamenjam olje, ?eprav je bil menjam ?ele pred kratkim (pred 8000km) ?

 

 

p.s.

v avte vgrajujejo vse mo?ne igra?ke, da bi pa dodali eno lu?ko za PDF pa ne :@

?e posebej v tem primeru, ?e si lastnik ?ele en teden.?kodit ne more lahko samo koristi motorju. Res da je to olje namenjeno temu, da se me?a diesel z njim a

vseeno. Ni tako poceni. Hkrati bi ga lahko priklopili na ra?unalnik in eventualno nadgradili softwer. V?asih pomaga za dpf, ?e dela prepogosto regeneracije.

 

 

Napisano

Jaz sem servis naredil takoj po nakupu samo da sm gvi?en da je vse OK

 

Glede omi?ne gredi ko si pa spra?eval bi pa momoje motor bilo sli?ati da nepravilno "te?e" oz ?e ob v?igu bi ?udno zaropotalo. Ma? pa na forumu sezname vklju?no z VIN-om katere so bile problemati?ne mazde.

 

lp Tilen

 


image.jpeg

 

Napisano

I-eloop ne deluje pa zvok motorja oz izpuha rata bol globok.. Ko zaviras se slisi.. Dela pa cirka na 150km in 250k. Seveda varira od nacina voznje.

 


image.jpeg

 

  • 4 let kasneje...
Napisano

Tema iz zgodovine...

I-eloop ne polni... 

Diagnoza akumulator? 

Mazda 6 bencinar 13 letnik... 

Lp 

Napisano (urejeno)

Če je akumulator premalo napolnjen ne deluje, ampakl takrat ne deluje tudi i-stop.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Čeprav takrat tudi rado vrže sporočilo "Battery management system malfunction" in se prižge rdeč trikotnik.

 

Sem ravno danes tako odpeljal mojo mazdo na menjavo akumulatorja :D

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 2. 11. 2022 ob 19:36 je TiEn napisal:

Čeprav takrat tudi rado vrže sporočilo "Battery management system malfunction" in se prižge rdeč trikotnik.

 

Sem ravno danes tako odpeljal mojo mazdo na menjavo akumulatorja :D

Razširi  


To obvestilo javi pri novejsih modelih… Njegov je se toliko,star, da pomoje nima tega…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 5. 11. 2022 ob 6:48 je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

Razširi  

Vidiš kako hitro si rešil, zdej pa gas naprej.

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.