Skoči na vsebino

Sonda ?tevca za olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da olje precej dobro "dr?i" temperaturo....ker itak precej hitro kro?i...tako da sondo kar v karter postavi....mislim da je la?je.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hotel sem povedat sam to da je useeno ?e jo da? v glavo motorja al pa karter.... The tempereture is the same..... :whatever:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Ena za navsezgodaj zutraj!!!

 

 

Za?ravfi tipal kar namest ene sve?ke!! :hohoho::hohoho::hohoho: ?

 

Dobr da ?e mal sanjam!!

 

Dobrojutro in LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Probaj jo za?raufat namesto lambda sonde :hohoho:

 

Ne resno, najbolje da jo za?raufa? v ?ep za ispust olja, ?e najbolj primerna to?ka za merjenje temparature olja.

IPB Image
Napisano

Ej kake ideje :D , ?e dobr, da ti kdo ni predlagal, da jo kar na ojnico od bata prtrdi? pa ti bo ?e hitrost bata merila.

 

 

V glavnem bi pa se strinajal z Dinovim predlogom.

33112_1.png

Napisano

Boss....ve? da sem tudi na to pomislil..... :hohoho::hohoho: Sam nekje sem mel ob?utek da bo? ti to predlagal namesto mene..... :bravo:

 

 

Boss.press

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Marko pofotkaj malo kako zgleda da bomo imeli ob?utek kaj dela?... pol lahko pa ?e v DIY objavi?... mogo?e si ?e kdo kaj takega omisli..

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

nevm jst jo nebi dal namest izpusta za olje, k to ve?krat ?ravfa? pa lahko po?koduje? sondo, pa kabli so pol tn ?ist na tleh...

 

jst bi jo dal kam na blok motorja.

 

LP

Napisano

Kaj pa za pritisk olja? A obstaja kak?en senzor, ki bi bil za oboje v eni luknji? Ker stvar sploh ni tako neumna pa tut mene tako informativno zanima.

Marko: Potem pa en DIY za tele ?tevce naredi, ki jih ima? v avtu. :bravo: Komaj ?akam, da vidim tole, ko bo? kon?al. Pptem ?e air/fuel pa pritisk turbine :jezicek: pa bo? imel kompletne podatke.

Napisano

apcih: ta sonda sploh ni tako ob?utljiva, pa v karterju je vedno obtok olja, pa kolikor vem pri vseh mazdah je ?ep za olje z zadnje strani karterja in ne na dnu.

 

Symon: za pritisk olja, se pa da na enako mesto, kot je ?e obstje?e stikalo pritiska olja. Jaz sem pri meni naredil na to mesto cev, na drugi konec cevi pa montiral razdelilec katerega dobi? zraven ?tevca, ter na tega zmontiral original stikalo za pritisk olja (rde?a lu?ka v armaturki), indikator pritiska olja (za ?tevec) in sonda za temp. olja (?tevec), kar pa ni najbolj?a re?itev, saj tam na koncu cevi ni pretoka olja in nisem prepri?an, da ka?e dejansko temperaturo, saj je cev dolga kak?nih 30cm, bli?je pa ne gre, ker enostavno ni dovolj prostorja za vse skupaj.

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.