Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Ob polni obremenitvi. Torej naložen ko mula:D

Tako sem jst enkrat peljal.

20170123_163511.jpg

WC papir? 😋

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

WC papir? 😋

V trdi obliki:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

Ko gumo gumisti dajo na feltno jo napumpajo 3,5-4 bare, da "poči" in lepo sede na feltno. In potem "spraznejo" na 2,3...2,4...

 

 

Napisano

Mene praša (tam k lokalcu vozim) kolk mi nafila. Rečem 2,6 pa je mir.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno:prstgor:

Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.

To je bolj osebna izbira. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.

To je bolj osebna izbira. 

Tisto od tovarne je najboljši približek idealni, seveda pa potem prilagodiš tlak na vrsto gume. 

Tovarna naredi ogromno km in testov v vožnji, da potem predpišejo idealen tlak.... :prstgor:

Napisano

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

Napisano
pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

To je to... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prijatelji ni pravi prijatelj, ampak je `prijatelj'😂
    • Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.   Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.
    • Jaz bi si želel, da bi vsi navajali realno ceno. Tko pa prodajalec avtomatsko pričakuje cenkarje in navija ceno, kupci so si pa tudi že zapekli v glavo, da nikoli ni zadnja cena. In potem smo kjer smo. 
    • Vedno več nas je, ki vozimo te odlične  x motorje. 💪 Je pa šel na preizkus ene cx5 (dino mašina) in je bil totalno razočaran.  Tako z motorjem, avtomatskim menjalnikom, obliko, lego na cesti...  Pravi, da je x motor pravi balzam z ročnim menjalnikom. Edino barvo bo izbral belo, ker je imel vse Mazde do sedaj bele. Za svojo mazdo 6, 150 konjičev,letnik 2020, 70000 km, se je dogovoril s kupcem za 20K€. Po moje poštena cena. 
    • Če mene vprašaš, za tak avto je zelo malo kupcev, in če se morda kakšen najde, ko vidi 12.000 €, oglasa niti ne prebere. Sam bi izpustil številko ali pa navedel realno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.