Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Menjati moram vse diske in ploscice. Kje v evropi bi dobil najceneje ATE?? sicer se sam bolj nagibam k kaki cenejsi firmu ampak je Pele rekel, da priporoca omenjene. Kaksne so vase izkusnje?imam pa mazdo 1. generacije

Napisano

Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih. <_<

 

Mazda6, 2014; meni je za?elo tresti pri ca. 50-60.000; sem izposloval, da so menjali diske pri 80.000 - plo??ice sem moral pla?ati sam (prinesel sem svoje). Ko je za?elo tresti pri 120.000 sem ugotovil, da z original diski ne bo ni?, kupil ATE na ebay.de in od tedaj imam mir (176.000km)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tudi jaz priporocam ATE. Sem jih imel na prvi generaciji (diske in ploscice) in nimam pripomb. Avto ima sedaj 310k km in nikoli ni nic treslo :)

 

Sprednji diski - 62?

https://www.autodoc.si/ate/957527

 

Sprednje plo??ice - 32?

 

https://www.autodoc.si/ate/955973

 

Zadnji diski - 80?

 

https://www.autodoc.si/ate/956889

 

Zadnje ploscice - 30?

 

https://www.autodoc.si/ate/955956

 

Glede na to da bos menjal zavore bo potrebno prezraciti se vse stiri zavore in doliti zavorno olje. Ni boljse situacije, kot je pa ta da potem zamenjas se komplet zavorno olje. 1L imas vrh glave pride pa cca. 10?
https://www.euroton.si/avtodeli/ate-zavorna-tekocina-dot-4-sl-1-l-p-36092.aspx

 


 

Napisano

Hvala za linke scream :jupiii:

Koliko pa Pele se vzame za menjavo?? Samo material pride cca 220eur+1.5h dela je 260eur

Ce pri njemu vzamem je cena 280eur kar je skoraj isto  :D sem mislil da bom vec prisparal ce sam narocim :D

sicer mi je zadnje diske menjal 4 leta nazaj (naredil sem cca 70k km)

 

ali so trw, nipparts, texar oz kaj podobnega kaj ugodnejsi??

Napisano

So ugodnejsi ni pa sedaj neke velike razlike v ceni :). Jest sem tri tedne nazaj za kolega (mazda 6 1.8 prva generacija) narocil zadnje diske in ploscice (brembo) in zaenkrat vse dela v nulo in nic ne trese. So bile pa brembo cenejse od ATE. Brembo, TRW, ATE, FERODO, ZIMMERMAN s tem znamkam nimas kaj falit. Jest osebno bi vzel ATE ali pa FERODO :). Pele ti vrjetno zrihta samo material za 280e ali je v to ceno vsteto tudi delo?

Napisano

Ej..Pelko ti bo dobro in ugadno zrihtal zavore...ko sem imel Mazdo 5 mi je dal Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ive TEXSTAR..tudi dobra kombinacija..lp

Napisano

Pele mi je rekel za vse skupaj z delom 280eur.

 

V ozjem izboru imam ate komplet 205eur, zimmerman komplet 160eur in brembo komplet za 150eur. Ali je sploh smiseln komplet ali so sprejemljive tudi kombinacije ploscic in diskov razlicnih proizvajalcev??

 

Glede na ceno mi je najbolj vsec kombinacija spredaj zimmerman diski+ate ploscice ali brembo komplet (90eur), zadaj pa brembo+nipparts (57eur), ki je baje dobra kombinacija (mogoce celo enako spredaj za 70eur). Raje bi imel mehkejse ploscice da mi prevec ne unicujejo diskov.

 

kaksna je razlika med temi brembo diski glede na razliko v ceni??

Napisano

Ce isces najcenejso opcijo in vredu kvaliteto, potem vzemi komplet brembo pa mir. Jest osebno nebi nic balinal z drugo firmo ploscic, da bos nakoncu prisparal 10e.

Napisano

Coated diski so pra?no za??iteni-pofarbani in imajo uvrtano luknjico do minimalne debeline diska da jih ne rabi merit z mikrometrom

torej so premazani boljsi in cenejsi, se bolje zame  :jupiii: kako pa je s trdoto brembo ploscic? 

Napisano

Hvala vsem za pomo?, sem vzel kar brembo diske in texar plo??ice, vse skupaj s po?tnino za 160eur iz nem?ije:) kokretno ceneje, kot pri nas kjer sem dobil ponudbe okoli 300eur...

 

?e imamo kak?en sticky lahko uploadam dokument s cenami in linki za razli?ne komplete za mazdo 6, ker sem na hitro naredil research :vesel:

 

katero zavorno olje bi bilo potem ok za moj komplet in koliko ga vzamem?

Napisano

Ej...dobra kombinacija ...Brembo diski in TEXTAR zavorne plo??ice

Imel na mazdi 5...lp

Napisano

Slisi se hitro, ampak v praksi se potem takoj zavlece. Treba stare diske dol tolct, pesto lepo pobrust, celjusti nazaj sestavt, batek namazati in nazaj potisniti, zavore prezract... Na prvi generaciji sem zadnjic samo zadnje diske in ploscice menjal pa je bilo takoj 2h dela... Sem stal zraven in gledal.

Napisano

2 ure je tovarni?ki normativ,3 ure je normalna brzina z kak?no kavico vmes-?e bi vzel diske in plo??ice na servisu bi ti sigurno ra?unal 1,5 ure. Zdaj samo dr?i fige da bo vse normalno delalo

Napisano

Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material :D najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha

Napisano

Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material :D najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha

Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.

Napisano

pa zakaj ti kolega ne menja

na dopustu je, meni se pa malo mudi

Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.

zalostno da se to dogaja :vskalo:  a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah :vesel:

Napisano

Na koncu bo? pri?el na isto ceno kot ti je dal Pelko v ?tartu,?e ti bo nekdo ra?unal 3 ure po 30 eur+ddv in bog nedaj da se kaj zakomplicira si ga naj....

Napisano

na dopustu je, meni se pa malo mudi

zalostno da se to dogaja :vskalo:  a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah :vesel:

 

Jaz lahko naredim na fus ce te zanima.

Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.

panoramska.jpg
Napisano

Jaz lahko naredim na fus ce te zanima.

Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.

Res je, dobro zrihta!

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.