Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Zakak pa nočeš imeti pranje žarometov?

Špara na tekočini...... 😁

Napisano
Zakak pa nočeš imeti pranje žarometov?
Ker zdajle pozimi porabim vsak tedn posodo tekocine saj avtomatsko ko splahnem sipe umije ze zaromete. In nalivam to tekocino ko zmesan se pozna 150km dnevno prevozenih. Vsakih par km bi lahko cistil sipe zaradi te umazanine v zimskem casu in bom cez zimo zadevo izklopil + pojavlja se mi pozimi da se mi soba ne zapelje vedno nazaj v odbijac in me skrbi da bi na AC odlomilo vse skupaj.



Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

Špara na tekočini......
Res je malo smesno se slisi sam mam rad ciste sipe zdajle v tem slabwm vremenu pa nalivam tekocino vsake 7 dni hehe

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Zveži si stikalo v kabino, da lahko vklapljaš ali izklapljaš špricanje luči....
Sem razmisljal tudi v tej smeri samo se bom tega raje lotil poleti ob lepem vremenu. Letos sem bil prepozen z to idejo hehe

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
A žaromete opere tudi če imaš luči ugasnjene ali pa imaš prižgane zgolj pozicije?
To pa ne vem ce jih opere ce imam ugasnjene. od kar sem avto nabavil imam na auto zaromete tako da na to vprasanje pa ne poznam odgovora

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 10 minutami je curko napisal:

To pa ne vem ce jih opere ce imam ugasnjene. od kar sem avto nabavil imam na auto zaromete tako da na to vprasanje pa ne poznam odgovora

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

Probaj  dati na pozicijske luči in probaj. Na Mercedesu je tako,da luči pere samo ko ksenon gori :). 

Napisano
Probaj  dati na pozicijske luči in probaj. Na Mercedesu je tako,da luči pere samo ko ksenon gori :)
Zadeva uredu preden speljes. Ampak med voznjo pa je zadeva bolj rizicna

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 18 minutami je curko napisal:

Zadeva uredu preden speljes. Ampak med voznjo pa je zadeva bolj rizicna emoji3.png

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

No,ja.... Pri dnevni svetlobi se mi ne zdi zelo rizično za 15sekund ugasniti zasenčene luči . Je pa res v napsortju z zakonom. 

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Ok.da mal zbudim temo iz spanca :D 
Šel sem na tehnični,kjer sva s kolegom hotela nastaviti snop luči. Gor,dol vse lepo in prav,ko pa sva hotela nastaviti snop levo desno se projektor ne premakne v nobeno smer. Je mogoče kdo že imel tak primer in ga je potem tudi rešil? Je mogoče napaka v kakšnem vzvodu ki premika projektor? Ker tisti kolešček se vrti normalno.

Napisano
pred 6 urami je Scr3am napisal:

Kolikor vem se samo gor in dol nastavlja. Zakaj si pa rabil to ročno nastaviti?

Avtomatsko se nastavlja  gor-dol. Levo-desno pa moraš pač nastaviti ročno. 

Na tehničnem mi pokaže,da snop na voznikovi strani sveti malenkost preveč v center (cca 10mm na šabloni) in sovoznikova preveč v desno(isto 10mm). Ni neke panike,samo smo hoteli nastaviti da bo točno kot mora biti. 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 3. 10. 2018 ob 2:34 je Scr3am napisal:

Evo kot obljubljeno sem zamenjal stangico in pase v nulo. Se celo oznake so identicne tako da sedaj avtomaticno nastavljanje spet deluje :)

 

post-7623-0-00846300-1538526703_thumb.jpg

 

post-7623-0-72989700-1538526771_thumb.jpg

 

post-7623-0-09819000-1538526827_thumb.jpg

Kje se stakne to štangico? Kateri kos subaruja je to? Ravno danes ugotovil da na novo kupljeni šestici to ne dela in je poleg štangice tudi nosilec na podvozju počen, ki bo za zamenjat. Je ta tudi od subaruja? 

Napisano

Ne. Nosilec se žal ne da naročiti ločeno. Predlagam, da ti ga nekdo zavari nazaj na roko. 

P.S tudi jaz sem opazil, da imam na zadnji osi počen nosilec. Štangica je sicer cela.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ali se da na mazdi 6, 2009 letnik, ksenon, nastaviti višino snopa? Meni nekam visoko sveti in se mi je že dostikrat zgodilo, da mi je folk blendal ,ker je mislil, da imam dolge luči 🤔

Napisano
pred 11 urami je Freak napisal:

Ali se da na mazdi 6, 2009 letnik, ksenon, nastaviti višino snopa? Meni nekam visoko sveti in se mi je že dostikrat zgodilo, da mi je folk blendal ,ker je mislil, da imam dolge luči 🤔

Seveda se da,ampak ročno. Pojdi do najbližjega tehničnega in ti bodo nastavili.

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 2008 samodejno nastavljanje žarometov
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

A je imel ze kdo problem,da ni mogel nastaviti snopa ven/noter? Na tehnicnih smo probali nastaviti snop,ker mi sveti malo prevec v center,pa se tisti vijak samo vrti snop pa stoji na istem mestu. In to na obeh luceh. Je pa M6 letnik 2008 in xenon. 

Napisano

Preko senzorja se nastavlja samo nivo... e je avto bolj ali manj obremenjen... Z vijaki se pa naceloma nastavlja osnovna visina oz. snop ... Se spomnim, da so pri moji prejsnji sestici luci svetile prenizko, pa so mi na servisu dvignili in je bilo potem OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 57 minutami je FuManchu napisal:

A se xenon luč ne nastavlja sama preko senzorja?

Samo gor in dol se samo nastavlja. Levo desno pa ne. Imas pa tudi gor,dol opcijo za rocno nastavit,kot je ze @Jest omenil. 

  • 1 leto kasneje...
Napisano
dne 3. 10. 2018 ob 2:34 je Scr3am napisal:

Evo kot obljubljeno sem zamenjal stangico in pase v nulo. Se celo oznake so identicne tako da sedaj avtomaticno nastavljanje spet deluje :)

 

post-7623-0-00846300-1538526703_thumb.jpg

 

post-7623-0-72989700-1538526771_thumb.jpg

 

post-7623-0-09819000-1538526827_thumb.jpg

Mene zanima kako se strokovno imenuje tole pačko senzorja za uravnavanje višine žarometov. Rad bi jo naročil na ebayu. Rabim jo za Mazdo 6 dizel letnik 2008. Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.