Jump to content

Mazda 6 2008 samodejno nastavljanje žarometov


Recommended Posts

Pri ocetovi mazdi 6 sem opazil, da se zarometi automaticno ne nastavijo in zaradi tega ves cas svetijo prevec v "tla". Vem, da se zaromete, da tudi fizicno nastaviti (jih imam namen), vendar me kljub temu zanima vase mnenje. Je mozno da sta sla oba nivelacijska motorcka za nastavitev zarometov po gobe ali je mozno, da je crknil samo kaksen rele ali varovalka? Opcija je tudi da ga senzor na rokah ali pa modul serje, vendar bi se v tem primeru opozorilna lucka prizgala.Zadeva je skrajno moteca, saj je potrebno ves cas vklapljati dolge luci, ker v nasprotnem primeru je vidljivost 5-6 m.

Link to comment
Share on other sites

Ce ti crkne senzor potem ti zacne utripat afs lucka. Meni je crknala na zadnji premi cena novega senzorja je 440e. Js sem resu tako da sem sam nastavu luci in potem sem pokril afs lucko z vato..

www.trziskisladoled.si

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Polomljena palcka ki gre ponavadi iz roke na sasijo/most od avta. Jaz imam tudi polomljeno pa je samo fixerana z vezico da drzi enak nivo. Sem enkat neki premiku pa mi je svetl nekam na nebo potem. Pol smo pa nastelal prblizn tako da je bilo vredu pa ponovno fixeral z vezico ;)

panoramska.jpg
Link to comment
Share on other sites

Glede nato da sem menjaval bremze, sem na mojem pregledal to palcko z motorckom in pri meni deluje nastavitev visine.

Me pa zanima ali ima Mazda da si zapomni zadnjo pozicijo vi?ine lu?i ali se pri kontaktu ponovno znivelira gor-dol in pol v sredino??

Pri Audiju je to niveliranje ful opazno, pri moji Mazdi pa ne opazim tega?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

Glede nato da sem menjaval bremze, sem na mojem pregledal to palcko z motorckom in pri meni deluje nastavitev visine.

Me pa zanima ali ima Mazda da si zapomni zadnjo pozicijo vi?ine lu?i ali se pri kontaktu ponovno znivelira gor-dol in pol v sredino??

Pri Audiju je to niveliranje ful opazno, pri moji Mazdi pa ne opazim tega?

Pri meni M6 1. gen.  se tudi lepo opazi kako gre najprej snop v tla in potem nazaj na pravo vi?ino. 

Link to comment
Share on other sites

Meni recimo to normalno deluje in se snop zniza oz. zvisa samo takrat kadar recimo avto visi oz. ni naravnost. Ko dam kontakt in ce je avto parkiran na ravnem se luci nic ne nastavljajo dol in pa potem spet gor, kot to recimo dela bmw pa nima veze v kaksni poziciji je avto.

Link to comment
Share on other sites

Aha, sem ?e mislil da mam kaj pokvarjeno, ker pr Audiju vem da gre vedno dol-gor pa pol v sredino, zgleda da bmw tud.

M6 pa je itak v gara?i ki bi naj bila kolikortoliko ravna.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sicer malo pozen update, ampak vseeno mogoce komu pride prav. Torej kot ze povedano pri ocetovi sestki ne deluje avtomatsko nastavljanje zarometov. Glede na to da ne gori AFS opozorilna lucka mi je bilo takoj jasno, da ni napaka v senzorju, modulu ali sami elektroniki nasplosno, ampak da je problem mehanskega izvora. Po hitrem pregledu sem ugotovil, da je stabilizator stangica, katera dviga in spusca xenon pocena in ker na uradnemu servisu lahko kupis samo komplet senzor s stabilizator stangico in nosilci - 500? to ni prislo v postev. Na ebayu in ostalih straneh nisem nikjer nasel samo stangico za mazdo 6 mk2. Po nekaj dnevnem surfanju sem ugotovil, da stabilizator stangica od subaruja pase oz. je dobesedno ista, kot mazdina. Se oznake so iste se mi zdi. Torej ce bo kdo kdaj potreboval I know a guy :). Glede na to da se je fotr potem kasneje zaletel ,sedaj cakam se da mi DSC enoto skalibrirajo na uradnemu servisu in potem zamenjam to palcko in sporocim :)

 

Dolzina je pa 82,5 mm

 

post-7623-0-50543900-1537372868.jpg

 

post-7623-0-17618500-1537372922_thumb.jpg

 

post-7623-0-23543000-1537372995_thumb.jpg

 

post-7623-0-17925600-1537373121_thumb.jpg

 

post-7623-0-03069900-1537373188_thumb.jpg

 

P.S. Stabilizator sem primerjal na svoji sestki.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

dobro je vedeeti ja. Z malo  prakse pa bi to ?tangico lahko celo  nadomestil s diy izvedbo.

  • Like 1

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Link to comment
Share on other sites

Predno kupuje? snami ob priliki senzor dol pa ga spucaj. Meni je nagajal pri mazdi 3 je po letih ta potenciometer zarustal in ko sem ga na roke prestavljal da so se lu?i dvignile je ?lo na trdo. Po ?i??enju umazanije in podmazitvi premi?nih delov je zadeva delala normalno.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Si bom sposodil temo...

Pri zagonu motorja, oziroma pri kontaktu...kako se regulirajo luči pri mazdi6 letnik 13, ki ima aktivne xenon žaromete. Meni grejo luči narazen in skupaj. Je to normalno, ali morajo tudi gor in dol...?

Link to comment
Share on other sites

dne 5. 12. 2021 ob 20:35 je jonathan2 napisal:

Hvala za tele slike. No meni luči svetijo čudno visoko, nobena lučka ne sveti. Preverim ali je problem v štangici.

V spominu imam da so se ob vžigu naštelale (gor,dol) zdaj pa nič...

Ne nastavijo se pri vsakem vžigu. Nastavijo se samo takrat k zaznajo, da so previsoko/prenizko.

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami je Shrek napisal:

No...nima nihče šestice z aktivnimi xenon lučmi? 

Gredo samo narazen in skupaj, ali tudi gor in dol? 

Potrpežljivost je božja mast....😁

Eni še spijo.....😂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da si malo sposodim temo da ne odpiram teme.

Pri mazdi 6 2gen letnik 2008 me zanima ali je že kdo izklapljal pranje žarometov? Se to da s kakim testerjem izklopiti ali je mehansko in se ta zadeva ne da izklopiti. Vsak odgovor dobrodošel

 

Lp Curko

 

Vsem vesele božično novoletne praznike zoom zoom

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Link to comment
Share on other sites

Pomoje najbol simpl je da varovalko ven vzames :D

 

Sam sem se cudil zakaj ne delajo in sem ugotovil, da je varovalka skurjena. Ob menjavi so zopet zaceli delat. Tako da ce je cilj samo to .... vzemi varovalko ven

Link to comment
Share on other sites

Tako je varovalko vzemi ven in nebojo delali. Lahko tudi izklopis motorcek za pranje zarometov, ampak to imas veliko vec dela, kot pa da varovalko ven potegnes :)

Edited by Scr3am
Link to comment
Share on other sites

Pomoje najbol simpl je da varovalko ven vzames
 
Sam sem se cudil zakaj ne delajo in sem ugotovil, da je varovalka skurjena. Ob menjavi so zopet zaceli delat. Tako da ce je cilj samo to .... vzemi varovalko ven
Ej suprca na kraj pameti mi ni padla ideja z varovalko. Hvala

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

Tako je varovalko vzemi ven in nebojo delali. Lahko tudi izklopis motorcek za pranje zarometov, ampak to imas veliko vec dela, kot pa da varovalko ven potegnes
Suprca ja tale z varovalko bo definitivno lazja resitev. Hvala

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Link to comment
Share on other sites

  • Jest changed the title to Mazda 6 2008 samodejno nastavljanje žarometov

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.   Pravilno gre tako gledano s strani pešca.   1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo. 2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto. 3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem. 4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.   2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako. 3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem. 4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.   To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.   Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.    
    • Zakaj je na vseh WC-jih javne uprave troslojni papir? Ker rabijo za vsak drek najmanj tri kopije!
    • Nova služba, nov računalnik, nov program,... In sem imel težave s svojim računalnikom, zato sem poklical v informacijski center računalničarko, katere pisarna je še najbolj podobna raketnemu kontrolnemu centru, in jo prosil, da pride pomagat. Ženska je pritisnila na par gumbov in takoj rešila problem. Ko je že odhajala, sem zaklical za njo: - "Kaj pa je bilo narobe?" - "Napaka ID deset T." Nisem hotel, da me ima za trapastega, ampak sem vseeno vprašal: - "ID deset T? Kaj pa je to? Če bi slučajno moral to še kdaj popravljati, seveda.." - "Kaj še nikdar niste slišali za ID deset T napako?" - "Ne." Ženska se vrne in na list papirja na veliko napiše:           I D 1 0 T Od začetka mi je bila ta zagamana ženščura še simpatična...
    • Tako kot si boste naredili, tako bo. Če bo pa še vreme sodelovalo pa sploh ok.
    • Hja... pohlep je bil vedno kratkega daha.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.