Skoči na vsebino

Mazda 6 2008 samodejno nastavljanje žarometov


Priporočeno sporočilo

Pri ocetovi mazdi 6 sem opazil, da se zarometi automaticno ne nastavijo in zaradi tega ves cas svetijo prevec v "tla". Vem, da se zaromete, da tudi fizicno nastaviti (jih imam namen), vendar me kljub temu zanima vase mnenje. Je mozno da sta sla oba nivelacijska motorcka za nastavitev zarometov po gobe ali je mozno, da je crknil samo kaksen rele ali varovalka? Opcija je tudi da ga senzor na rokah ali pa modul serje, vendar bi se v tem primeru opozorilna lucka prizgala.Zadeva je skrajno moteca, saj je potrebno ves cas vklapljati dolge luci, ker v nasprotnem primeru je vidljivost 5-6 m.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ti crkne senzor potem ti zacne utripat afs lucka. Meni je crknala na zadnji premi cena novega senzorja je 440e. Js sem resu tako da sem sam nastavu luci in potem sem pokril afs lucko z vato..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Polomljena palcka ki gre ponavadi iz roke na sasijo/most od avta. Jaz imam tudi polomljeno pa je samo fixerana z vezico da drzi enak nivo. Sem enkat neki premiku pa mi je svetl nekam na nebo potem. Pol smo pa nastelal prblizn tako da je bilo vredu pa ponovno fixeral z vezico ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede nato da sem menjaval bremze, sem na mojem pregledal to palcko z motorckom in pri meni deluje nastavitev visine.

Me pa zanima ali ima Mazda da si zapomni zadnjo pozicijo vi?ine lu?i ali se pri kontaktu ponovno znivelira gor-dol in pol v sredino??

Pri Audiju je to niveliranje ful opazno, pri moji Mazdi pa ne opazim tega?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede nato da sem menjaval bremze, sem na mojem pregledal to palcko z motorckom in pri meni deluje nastavitev visine.

Me pa zanima ali ima Mazda da si zapomni zadnjo pozicijo vi?ine lu?i ali se pri kontaktu ponovno znivelira gor-dol in pol v sredino??

Pri Audiju je to niveliranje ful opazno, pri moji Mazdi pa ne opazim tega?

Pri meni M6 1. gen.  se tudi lepo opazi kako gre najprej snop v tla in potem nazaj na pravo vi?ino. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni recimo to normalno deluje in se snop zniza oz. zvisa samo takrat kadar recimo avto visi oz. ni naravnost. Ko dam kontakt in ce je avto parkiran na ravnem se luci nic ne nastavljajo dol in pa potem spet gor, kot to recimo dela bmw pa nima veze v kaksni poziciji je avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Sicer malo pozen update, ampak vseeno mogoce komu pride prav. Torej kot ze povedano pri ocetovi sestki ne deluje avtomatsko nastavljanje zarometov. Glede na to da ne gori AFS opozorilna lucka mi je bilo takoj jasno, da ni napaka v senzorju, modulu ali sami elektroniki nasplosno, ampak da je problem mehanskega izvora. Po hitrem pregledu sem ugotovil, da je stabilizator stangica, katera dviga in spusca xenon pocena in ker na uradnemu servisu lahko kupis samo komplet senzor s stabilizator stangico in nosilci - 500? to ni prislo v postev. Na ebayu in ostalih straneh nisem nikjer nasel samo stangico za mazdo 6 mk2. Po nekaj dnevnem surfanju sem ugotovil, da stabilizator stangica od subaruja pase oz. je dobesedno ista, kot mazdina. Se oznake so iste se mi zdi. Torej ce bo kdo kdaj potreboval I know a guy :). Glede na to da se je fotr potem kasneje zaletel ,sedaj cakam se da mi DSC enoto skalibrirajo na uradnemu servisu in potem zamenjam to palcko in sporocim :)

 

Dolzina je pa 82,5 mm

 

post-7623-0-50543900-1537372868.jpg

 

post-7623-0-17618500-1537372922_thumb.jpg

 

post-7623-0-23543000-1537372995_thumb.jpg

 

post-7623-0-17925600-1537373121_thumb.jpg

 

post-7623-0-03069900-1537373188_thumb.jpg

 

P.S. Stabilizator sem primerjal na svoji sestki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobro je vedeeti ja. Z malo  prakse pa bi to ?tangico lahko celo  nadomestil s diy izvedbo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predno kupuje? snami ob priliki senzor dol pa ga spucaj. Meni je nagajal pri mazdi 3 je po letih ta potenciometer zarustal in ko sem ga na roke prestavljal da so se lu?i dvignile je ?lo na trdo. Po ?i??enju umazanije in podmazitvi premi?nih delov je zadeva delala normalno.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 leta kasneje...

Si bom sposodil temo...

Pri zagonu motorja, oziroma pri kontaktu...kako se regulirajo luči pri mazdi6 letnik 13, ki ima aktivne xenon žaromete. Meni grejo luči narazen in skupaj. Je to normalno, ali morajo tudi gor in dol...?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 12. 2021 ob 20:35 je jonathan2 napisal:

Hvala za tele slike. No meni luči svetijo čudno visoko, nobena lučka ne sveti. Preverim ali je problem v štangici.

V spominu imam da so se ob vžigu naštelale (gor,dol) zdaj pa nič...

Ne nastavijo se pri vsakem vžigu. Nastavijo se samo takrat k zaznajo, da so previsoko/prenizko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Shrek napisal:

No...nima nihče šestice z aktivnimi xenon lučmi? 

Gredo samo narazen in skupaj, ali tudi gor in dol? 

Potrpežljivost je božja mast....😁

Eni še spijo.....😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Da si malo sposodim temo da ne odpiram teme.

Pri mazdi 6 2gen letnik 2008 me zanima ali je že kdo izklapljal pranje žarometov? Se to da s kakim testerjem izklopiti ali je mehansko in se ta zadeva ne da izklopiti. Vsak odgovor dobrodošel

 

Lp Curko

 

Vsem vesele božično novoletne praznike zoom zoom

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje najbol simpl je da varovalko ven vzames
 
Sam sem se cudil zakaj ne delajo in sem ugotovil, da je varovalka skurjena. Ob menjavi so zopet zaceli delat. Tako da ce je cilj samo to .... vzemi varovalko ven
Ej suprca na kraj pameti mi ni padla ideja z varovalko. Hvala

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

Tako je varovalko vzemi ven in nebojo delali. Lahko tudi izklopis motorcek za pranje zarometov, ampak to imas veliko vec dela, kot pa da varovalko ven potegnes
Suprca ja tale z varovalko bo definitivno lazja resitev. Hvala

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.