Skoči na vsebino

Mazda 6 2008 samodejno nastavljanje žarometov


Priporočeno sporočilo

Zakak pa nočeš imeti pranje žarometov?
Ker zdajle pozimi porabim vsak tedn posodo tekocine saj avtomatsko ko splahnem sipe umije ze zaromete. In nalivam to tekocino ko zmesan se pozna 150km dnevno prevozenih. Vsakih par km bi lahko cistil sipe zaradi te umazanine v zimskem casu in bom cez zimo zadevo izklopil + pojavlja se mi pozimi da se mi soba ne zapelje vedno nazaj v odbijac in me skrbi da bi na AC odlomilo vse skupaj.



Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

Špara na tekočini......
Res je malo smesno se slisi sam mam rad ciste sipe zdajle v tem slabwm vremenu pa nalivam tekocino vsake 7 dni hehe

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zveži si stikalo v kabino, da lahko vklapljaš ali izklapljaš špricanje luči....
Sem razmisljal tudi v tej smeri samo se bom tega raje lotil poleti ob lepem vremenu. Letos sem bil prepozen z to idejo hehe

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A žaromete opere tudi če imaš luči ugasnjene ali pa imaš prižgane zgolj pozicije?
To pa ne vem ce jih opere ce imam ugasnjene. od kar sem avto nabavil imam na auto zaromete tako da na to vprasanje pa ne poznam odgovora

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je curko napisal:

To pa ne vem ce jih opere ce imam ugasnjene. od kar sem avto nabavil imam na auto zaromete tako da na to vprasanje pa ne poznam odgovora

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

Probaj  dati na pozicijske luči in probaj. Na Mercedesu je tako,da luči pere samo ko ksenon gori :). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj  dati na pozicijske luči in probaj. Na Mercedesu je tako,da luči pere samo ko ksenon gori :)
Zadeva uredu preden speljes. Ampak med voznjo pa je zadeva bolj rizicna

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je curko napisal:

Zadeva uredu preden speljes. Ampak med voznjo pa je zadeva bolj rizicna emoji3.png

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

No,ja.... Pri dnevni svetlobi se mi ne zdi zelo rizično za 15sekund ugasniti zasenčene luči . Je pa res v napsortju z zakonom. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Ok.da mal zbudim temo iz spanca :D 
Šel sem na tehnični,kjer sva s kolegom hotela nastaviti snop luči. Gor,dol vse lepo in prav,ko pa sva hotela nastaviti snop levo desno se projektor ne premakne v nobeno smer. Je mogoče kdo že imel tak primer in ga je potem tudi rešil? Je mogoče napaka v kakšnem vzvodu ki premika projektor? Ker tisti kolešček se vrti normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Scr3am napisal:

Kolikor vem se samo gor in dol nastavlja. Zakaj si pa rabil to ročno nastaviti?

Avtomatsko se nastavlja  gor-dol. Levo-desno pa moraš pač nastaviti ročno. 

Na tehničnem mi pokaže,da snop na voznikovi strani sveti malenkost preveč v center (cca 10mm na šabloni) in sovoznikova preveč v desno(isto 10mm). Ni neke panike,samo smo hoteli nastaviti da bo točno kot mora biti. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
dne 3. 10. 2018 ob 2:34 je Scr3am napisal:

Evo kot obljubljeno sem zamenjal stangico in pase v nulo. Se celo oznake so identicne tako da sedaj avtomaticno nastavljanje spet deluje :)

 

post-7623-0-00846300-1538526703_thumb.jpg

 

post-7623-0-72989700-1538526771_thumb.jpg

 

post-7623-0-09819000-1538526827_thumb.jpg

Kje se stakne to štangico? Kateri kos subaruja je to? Ravno danes ugotovil da na novo kupljeni šestici to ne dela in je poleg štangice tudi nosilec na podvozju počen, ki bo za zamenjat. Je ta tudi od subaruja? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
pred 11 urami je Freak napisal:

Ali se da na mazdi 6, 2009 letnik, ksenon, nastaviti višino snopa? Meni nekam visoko sveti in se mi je že dostikrat zgodilo, da mi je folk blendal ,ker je mislil, da imam dolge luči 🤔

Seveda se da,ampak ročno. Pojdi do najbližjega tehničnega in ti bodo nastavili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 2008 samodejno nastavljanje žarometov
  • 1 mesec kasneje...

A je imel ze kdo problem,da ni mogel nastaviti snopa ven/noter? Na tehnicnih smo probali nastaviti snop,ker mi sveti malo prevec v center,pa se tisti vijak samo vrti snop pa stoji na istem mestu. In to na obeh luceh. Je pa M6 letnik 2008 in xenon. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preko senzorja se nastavlja samo nivo... e je avto bolj ali manj obremenjen... Z vijaki se pa naceloma nastavlja osnovna visina oz. snop ... Se spomnim, da so pri moji prejsnji sestici luci svetile prenizko, pa so mi na servisu dvignili in je bilo potem OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.