Skoči na vsebino

Motoristi vs. avtomobilisti oz. obna?anje na cesti ...


Boss

Priporočeno sporočilo

Naj kdo (Boss) rece kar hoce Italijani so svetlobna leta pred nami, kar se tice kulture in tolerance.

 

Nabija?, ker to?no ve? da ni res... vsi naokol so carji Italijani, Hr?ki in ne vem ?e kdo, le Slovenci smo gnoj, a ne? Pr 15 km na uro divje menjala smer - lol, lepa. :jupiii:

 

Tud za gne?e smo krivi doma?ini, a da pa zdele ?etrt evrope tukaj ?ez rine na dopust in da je tranzita ko fuka vsak dan pa ne vpliva na zastoje? Ne, Slovenci smo krivi tudi za to.

 

Vsi drugi so ?iv?ni, le ti si pa skuliran in si vzame? pravico se po odstavnem pasu mimo vozit... zakaj ?e, nikjer v CPP ne pi?e, da z motorjem pa to sme?, al velja za motoriste kak?en drug CPP. Pol bo pa en spregledal in zavil tja, kjer po pravilih ne sme biti nikogar pa bo spet vsega kriv en drug, samo motorist ne.

 

Jebemu kdaj bo vsak odgovarjal za svoja dejanja pa naj bo pe?ec, kolesar, motorist, voznik avta, ?ofer kamiona al pa pilot letala?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem vedel da te bom sprovociral. Zal je tako, a tezko priznati. Zate so tujci problem

 

Kje sem napisal divje spreminjala smer? Ocitno ne poznas motorizma. Jaz sem na prvem motorju brez abs izgubil prvo kolo pri 5 na uro v dezju in ga zvrnil pred semaforjem

 

Sele ko bos na motorju pri 35C na AC v zastoju bos razumel.

In ko omenjas CPP tam nekaj pise o motorjih in koloni in prehitevanju.

 

Nisi pa razumel bistva, v tujini se bi vsi v koloni na siroko umaknili in problema ni, pri nas pa kako bo prisel resilec ce motor ne more? Kako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za branje:

 

http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/motorist-v-koloni

 

In ka vceraj sem tudi 2x prejel vrata kamionarja pred seboj.

Vse kar manjka je toleranca - poglej kakoo si napisal nestrpno - a ti se pa lahko po odstavnem vozis....samo zato ker ti moras cakati. Ja tako je, motorist gre lahko mimo!

Pa se zadnja z moje strani:

Po novih pravilih se ze pri upocasnjeni voznji treba umakniti na skrajno desno na odstavni pas.

 

Nihce tega ni naredil, ce bi se ne bi bilo treba prickati....

Torej? Sem pol jaz cuden?

 

Spremembe: re?evalni pas ?e ob upo?asnjevanju prometa, ob zastoju odstavni pas naj ne bo prazen

Na zadnji seji odbora za infrastrukturo so vse vpletene strani vendarle dogovorile in ?len zapisale na novo. Ta bo za?el veljati 12 dni po objavi v uradnem listu, kar se bo po na?ih informacijah zgodilo kmalu.

Bistvo sprememb je tak?no: re?evalni pas bodo morali vozniki vzpostaviti takoj, ko se bo za?el promet upo?asnjevati, ne ?ele ob nastanku zastoja. V praksi se je dogajalo, da se predvsem tovorna vozila v ?e stoje?i koloni niso mogla pravo?asno umakniti na rob cesti??a. Ve?krat smo ?e pisali, da se v tujini (na primer v Avstriji ali Nem?iji) vozniki na skrajni rob ceste postavijo ?e ob prvih znakih morebitnega zastoja. V Slovenijo zakonski napotki take navade prina?ajo ?ele zdaj, zato tudi prenovljeno zakonsko dolo?ilo prina?a precej?nje spremembe pri vo?nji po avtocesti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje sem napisal divje spreminjala smer? Ocitno ne poznas motorizma. Jaz sem na prvem motorju brez abs izgubil prvo kolo pri 5 na uro v dezju in ga zvrnil pred semaforjem

post-10-0-04554000-1532158710_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja avta - sem mislil da se navaja na padla motorista.

 

Ja lahko divje zamenjas pas - skaces levo desno brez zmigovca, divje ni nujno da je hitrost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zal je tako, da vecina odstavni pas uporabi zato, da svojo rit hitreje premakne nekam... kot pa da bi to naredili zaradi obzirnosti do drugih...

 

 

In tukaj dam delno prav Boss-u... niso samo slovenci tisti, ki delajo stalo po cesti... Predvwem poleti je tudi veliko tujcev takih, ki jim manjka tolerance... konec koncev tudi tebi manjka tolerance do slovenskih voznikov ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa brez veze to je ze tema moto vs avto lahko prestavis. Zato pa mamo tak kot imamo. Jaz samo upam da jaz ali znanci ne bomo rabili pomoci na AC ker te resi samo helikopter (ali resevalec motorist!!!) pri tej kulturi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zal je tako, da vecina odstavni pas uporabi zato, da svojo rit hitreje premakne nekam... kot pa da bi to naredili zaradi obzirnosti do drugih...

 

 

In tukaj dam delno prav Boss-u... niso samo slovenci tisti, ki delajo stalo po cesti... Predvwem poleti je tudi veliko tujcev takih, ki jim manjka tolerance... konec koncev tudi tebi manjka tolerance do slovenskih voznikov ;)

Se popolnoma strinjam da nisem - ker je 99% agresivnih in egoisticnih voznikov s slo tablico.

 

Sem vsak petek in nedeljo na primorki.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice italijanov in njihove kulture oz. njihov nacin voznje si jo lahko vsak dan pogledate na Bledu. Ustavljanje sredi ceste, sredi kroznega krizisca, nepravilno razvrscanje v kroznem kriziscu, obracanje vozila sredi ceste. Po Bledu se cjazijo 35-40 km/h. Zadnjic se je majstr ustavil sredi odcepa za na avtocesto, ker ni vedel v katero smer naj gre (smer LJ ali Jesenice). Na Bledu je cel kup tujcev (nemci, nizozemci, belgijci, slovaki, madzari, rusi itd.) pa vsi normalno peljejo razen italijanov seveda. Parkrat sem celo videl kako se je sredi ceste ustavil, da bo slikal otok ??? Ja se strinjam tudi slovenci smo svojega denarja vredni, ampak sedaj govorim o italijanih. Da ne govorim kako me je zadnjic skori frslok k je en italijan bocno parkiral poleg mojega avta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Italijani nimajo pojma kaj delajo po SLO cestah.

Doma se verjetno znajo obnasati, ker je velika verjetnost, da jih bodo dobili in kaznovali... Se vidi ze po kamionarjih... v Italiji skoraj ne srecas kamiona na orehitevalnem pasu... cim oridejo cez SLO mejo, so ze vstric... ;) pa ni vazno, kaksne tablice imajo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se popolnoma strinjam da nisem - ker je 99% agresivnih in egoisticnih voznikov s slo tablico.

 

Sem vsak petek in nedeljo na primorki.

Pa a ti resno misli?, da samo ti uporablja? primorko in da ostali ne vidimo dogajanja na tej cesti? Jaz nikoli nisem rekel, da je 99% od bedakov tujcev in to da trdi?, da je 99% slovencev od teh bedakov je pa totalno selektivno zaznavanje. Ne vem kaj ima? proti Slovencem in kaj imajo tudi nekateri drugi proti lastnemu narodu in hvali? samo tisto kar je tuje. Jaz osebno samo ?elim dvigniti neko narodno zavest, da nismo najslab?i in da ga tudi drugi serjejo - ker smo pa? avto forum se to navadno nana?a na promet.

 

?e enkrat, nismo najslab?i in ne dovolim, da se pljuva ?ez moj narod saj to leti tudi na mene osebno, ker sem del tega. ?e bi iz Slovenije odstranili ves tranzit bi bili med top tri dr?ave po varnosti v EU v cestnem prometu in kljub temu, da se podatki prikrivajo (sploh nacionalnost povzro?iteljev hudih prometnih nesre?), vseeno po?asi le kapljajo na plano.

 

?tevilo umrlih voznikov tovornih vozil lani ostaja enako, pove?alo se je ?tevilo voznikov tovornih vozil kot povzro?iteljev prometnih nesre? za 12 % (lani 1.512, v letu 2015 pa 1.356). Med povzro?itelji prometnih nesre? voznikov tovornih vozil se je pove?al tudi dele? tujih povzro?iteljev voznikov tovornih vozil, ki je lani zna?al 39 % vseh prometnih nesre? s tovornimi vozili (587 prometnih nesre?). Letos smo zabele?ili ponovno porast ?tevila tujih povzro?iteljev kot voznikov tovornih vozil na 41 % (333 prometnih nesre? od skupno 809 prometnih nesre?).

 

Ve? na: https://www.zurnal24.si/avto/policisti-v-novo-veliko-akcijo-313312 - www.zurnal24.si

 

Pa dajmo ?e mal Italijane, ki so kao po tvoje svetlobna leta pred Slovenci - to je bilo posneto v?eraj dopoldne. Na prvi pogled mogo?e nedol?no ampak ?al se na videu ne vidi najbolje, da je model tudi obrnil glavo z resnim nemenom zaviti na svojo desno v ulico in je tudi ta manever ?e za?el. Sredi zavijanja se premisli zavije nazaj v levo in pospe?i naravnost. Kdor pozna to kri?i??e v Logatcu, ve da se je potrebno skoraj za 120 stopinj obrniti glavo in po?asi zapeljati v kri?i??e iz neprednostne. ?e bi bil sam le malce zami?ljen bi mislil, da je italijan ?e zavil v ulico in bi bila skupaj. Vsak, ki ni bedak, ?e se zmoti, nikoli ne odreagira takole saj to je recept za nesre?o. Lahko bi vsaj po?akal ali po?asi nadaljeval.

 

 

Pa ?e tedva v istem dnevu na primorki. Bolgar v mercedesu najprej kolovratil levo desno nato se mi je skoraj zapeljal v vrata, ?eprav sem bil z desnimi kolesi ?e na odstavnem pasu. ?al se ga na kameri ne vidi ve?, sli?i se samo moja pripomba. V drugem delu pa nizozemski prikoli?ar in romunski avtobusar, ki se kljub precej?nji gne?i nista spokala na skrajni desni pas. O?itno znamo tega uporabljat le slovenci pa ?e kak?en kamionar za vse ostale je pa sramotilni pas al nekaj podobnega. Ja tudi zaradi takih egoistov nastajajo gne?e in ?iv?nost.

 

 

Drugih zadev Jures ni bilo in tudi noben slovenec se ni obna?al abnormalno - ?e ne verjame? mi sporo?i, da shranim film?ke in si bo? lahko na lastne o?i prepri?al.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, samo zato ker sem Slovenec ne smem kritizirat napak slovenskega naroda. Svasta, nacionalizem in xenofobizem na visku. Nobene tolerance do tujcev

Najprej je treba pred svojimi vrati spucat

 

Jest, si se dotaknil bistva in imas prav - pri nas je kaos, ne glede na tip vozila in narodnost, torej zakaj? Isti tranzit, pa pobegne z vajeti takoj za mejo, se enkrat zakaj, oz kako.

 

Jaz pravim balkan se zacne pri nas

Pa se enkrat to je ze za drugo temo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, samo zato ker sem Slovenec ne smem kritizirat napak slovenskega naroda. Svasta, nacionalizem in xenofobizem na visku. Nobene tolerance do tujcev

Najprej je treba pred svojimi vrati spucat

A ti sploh ve? o ?em govori?? Ne da jih kretizira?, ti Slovence zani?uje? (99% pizdarij na cestah delajo Slovenci), povzdiguje? pa samo tujce pa naj bodo Hrvati al pa Italijani (svetlobna leta pred Slovenci) al pa Francozi itd. ?e ?e meni o?ita? netoleranco do tujcev ti isto?asno nima? niti najmanj?e tolerance do lastnega naroda - kaj s(m)o ti Slovenci naredili? Kako lahko tako naklada?, da samo Slovenci delajo ?talo na cestah... a za nesre?e v drugih dr?avah smo tudi vse Slovenci krivi al kaj? Pa za vse ostale prekr?ke in neumnosti na cestah po svetu tudi - youtube je poln tega.

 

?e si ?e mediji dvigujejo naklado z zani?evanjem lastnega naroda in hlap?evskim poni?evanje Slovencev, mi ni jasno kaj imate tisti, ki lastne sodr?avljane zani?ujete, od tega? Noben narod v na?i okolici se ne obna?a tako samodestruktivno in samoponi?evalno. Probi poiskat Hrvata, ki bo slabo govoril o Hrvatih.

 

Aja, pa daj preveri kaj je definicija nacionalizma - nacionalizem je prepri?anje o ve?vrednosti lastnega naroda. In ker si me ?e s tem ozna?il je bistvena razlika saj jaz zagovarjam le, da Slovenci nismo slab?i od drugih in nikjer ne trdim, da smo bolj?i. Pa? statistika je na moji strani saj dokazuje le primerljivost in nikjer inferiornost. Ksenofobija je tud sme?en naziv saj gre za strah pred tujci in res ne vem ?esa ne razume?, ko ho?em samo povedat, da Slovenci pa? nismo SLAB?I od drugih. Tako kot imamo mi napake jih imajo tudi drugi in govorit o Slovencih kot nekaj najslab?ega je pa? popolnoma neosnovano - in ?e nas nekateri posku?ate potacati, pa? smo drugi prisiljeni dokazati, da nismo slab?i, ker pa te?ko kontraargumentira? na nedokaze, pa? lahko poka?e? edino tako, da doka?e? s primeri, da ga tudi drugi serjejo in to konkretno.

 

Jaz imam rad Slovenijo in Slovence in sem ponosen da sem del tega. Ni vedno lepo in idealno (le kje pa je?) ampak biti ponosen na svoj narod je bolj zahtevno, kot pa ga zani?evati in blatit ter v vsakem uspehu iskati napake. 

 

Mi je pa jasno od kod od kod tako samodestruktivno obna?anje in za razlago zgodovinskih vzrokov bom uporabil samo citat Ivana Cankarja

 

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlap?evanje. Gospodar se menja, bi? pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, bi?a vajen in ?eljan!

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ti resno moslis da sem si to izmislil???? Da delam nacrtno ker sem proti Sloveniji?? Madona samo se Jansa manjka v tvojih odgovorih

 

Kako lahko tako naklada?, da samo Slovenci delajo ?talo na cestah

 

Ker to vidim!!!!! In nikjer nisem rekel SAMO, rekel sem da smo 5x slabsi, arogantni in agresivnejsi!

Pa pusti ze ta svoj ponos, realnost je drugacna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak sorry Jures... jaz sem tudi dobil tak obcutek iz tvojega pisanja, da vse kar je slovenskega je najslabse... Italijani in Francozi so pa "?ber" :) ... lahko si se samo nerodno izrazil ... mi je pa vseeno... saj imas pravico do svojega mnenja :) 

 

Moja opazanja so zal drugacna... da so velikokrat tudi tujci tisti, ki se debilno obnasajo na cesti... Velikokrat sem na AC iz KR proti LJ... in redno vidim recimo Avstrijce, ki "kampirajo" na prehitevalnem pasu... ceprav je vozni pas prazen... Ko se postavis za njih, da bi jih prehitel... se vcasih celo umaknejo... ampak takoj, ko sem mimo, so spet na prehitevalnem pasu ... Imam obcutek, da imajo oni drugacne zakone in je levi pas ocitno vozni pas ... desni pa za umikanje, ce bi kdo rad sel mogoce mimo :) ... In ne... ne pravim, da tam ne kampirajo tudi taki s SLO tablicami ... vendar pa nisem opazil tega, da bi bili ravno taki v vecini ... 

 

Sicer pa tudi tvoj manever, da si se vozil z motorjem po odstavnem pasu ni ravno OK... Sam recimo na to niti ne pomislim, da bi se peljal po odstavnem pasu, se najmanj takrat, ko vse stoji... je pa res, da nisem motorist :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda kampirajo na levem pasu, ce vidijo domacine da tako delajo...pol mislijo, da morajo tudi oni :)

 

sicer je promet v sloveniji velik minus, ampak je veliko ostalih plusev, da potem promet ni nek hud problem

 

v albaniji je promet se slabsi (prav vsi so debili) ampak to je le eden od 100tih minusev

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ste dobili naroben vtis se pardoniram, stojim pa za tem, da so SLO vozniki eni najslab?ih (pa ne tehni?no temve? toleranci in agresivnosti). Mogo?e temu prisostvuje situacija da pri nas ni nikakr?nega reda, infrastruktura je stalno v delu, zato so vsi tudi ?iv?ni. A tega v tujini NI.

 

Glede vo?nje po odstavnem, se zavedam kaj sem delal, le odlo?il sem se za najmanj rizi?no opcijo, ravno zaradi okoli??in, kjer so me izklju?no slo vozniki zapirali in izsiljevali - ?eprav je motorju dovoljeno da prehiteva kolono. Ampak namesto da da? pol metra, je treba agesivno zapreti vsako mo?nost da gre? naprej. V tisti situaciji bi morali vsi vozniki ?e stati na odstavnem oz po?asi premikati po odstavnem, ker niso ampak so skakali sem in tja ter se vozili tudi po sredini med pasovoma, sem izbral odstavnega.

 

Vse to je stvar tolerance med vozniki. Te pri nas ni, lahko pi?eta kar ho?eta a pri km ki jih naredim v slo, in tujini v avtu in na motorju vem o ?em govoim, in v skupini kjer smo (40) ni niti enega ki bi imel druga?no mnenje. Vsi komajda ?akamo da prepeljemo Slovenijo, da potem u?ivamo.

 

Pa? sem stopil na ?ulj, in s tem ko sem omenil Bossa se je takoj vse prevesilo v 'slovensko' za??ito....mislim Cankarja....sva?ta...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po?rl tri pakete kokic poleg te teme :D 

 

ko da ena mamca na kmetih gleda "Kmetija i??e ?efa" :)

 

res da ne veliko, sem se pa kar nekaj prevozil po Balkanu, vklju?no s Srbjo, Kosovom, Bosno in pa seveda po Hrvatiji (pa ne na morje).

 

Neke posebne razlike  glede kulture obna?anja ne vidim recimo v primerjavi s severno Nem?ijo, ali celo z vzhodnim delom Nem?ije... Ampak, jaz na promet gledam druga?e, defenzivno, preventivno... obsojam, DA, na veliko, in to kogarkoli, ki ne dela tako kot se meni zdi prav... pa vseeno, bedaki na cesti so vseh mogo?ih "tablic" in verjetno tudi narodnosti, ki ni nujno enaka tablici.

 

Turisti so krivi za zmedo na na?ih cestah, ravno toliko kot smo mi krivi za netoleranco do pove?anega prometa... Spomnimo se, da ko smo se prvi? vozili po tuji de?eli, smo ravno tako iskali smerne table in oznake, kot oni i??ejo pri nas... 

 

Te?ava nastane v dana?njem ?asu in miselnosti dana?nje dru?be, ko se vsem VEDNO mudi, pa tudi ?e gredo ljudje na dopust... Vsak ?eli vedno biti prvi, v?asih za vsako ceno... var?ujemo minute, riskiramo ?ivljenje... jaz grem na dopust, in mi je kar malo mar, ?e bom tja pri?el eno ali dve uri pozneje, samo da pridem ?iv in zdrav, pa brez ?iv?nega zloma po mo?nosti... 

 

Tudi na forumu se vidi, kako ?eli vsak po vsej sili zadr?ati svoj prav, in potem debata izgubi smisel, ker se za?ne razpredati in navezovati na ve? stvari hkrati, vse postane pome?ano, in kar naenkrat je to boj levih proti desnim :D 

 

Aja, pa pred 30 leti nismo ra?unali s tem, da bi lahko postali tranzitna dr?ava, in temu primerno nimamo infrastrukture ki bi prenesla vso to plo?evino... ja... po to?i zvoniti je prepozno, ukrepi za odpravo te anomalije pa so po?asni in dragi... in seveda na ra?un vseh nas ;)

 

Na?eloma se da v vsaki dr?avi v vsakem segmentu ?ivljenja dr?ave najti hude napake in minuse... ?e jih ?eli? najti... 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ravno v?eraj, ko smo vozili do Bologne,opazil, da se ve?inoma na?i vozijo po prehitevalnem pasu pa ?e kak romun. En celjan je po tretjem pasu vozil 125/uro in ni cedil-se ni umaknil.

Ljudje za njim so mu blendali in ga prehitevali po desni. Sramota.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrija in Nem?ija ima lepo napisano Rechtsfahrgebot, torej prepoved bluzenja in bivakiranja na tahitrem pasu. Pri nas pa kurckej in kak stric s klobukom od LJ do KP pelje po prehitevalnemu. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrija in Nem?ija ima lepo napisano Rechtsfahrgebot, torej prepoved bluzenja in bivakiranja na tahitrem pasu. Pri nas pa kurckej in kak stric s klobukom od LJ do KP pelje po prehitevalnemu. :(

Imamo mi tocno isto pravilo!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.