Skoči na vsebino

Mazda 3 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Novo sem vzel, ganz novo :D Ok, potem pa bom kr nabavil tole kartico, 500 ? Zagotovo ne mislim pla?evati... Objavim slike avta in prve vtise takoj, ko ga prevzamem! 

Avto je ro?ni menjalnik, trojke G165 ni mogo?e dobiti z avtomatikom ..... 

Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Poglavitno vprasanje je a je tvoja avtomatik? Verjetno je zaradi teh bonbonov.

Imas adaptive led? To je drugo kot samo snop lu?i on off - pri meni s xenonkam je enako je celoten snop v?asih premo?en in prepozno ugasne, ?e posebej ?e je un nasproti s slabimi lu?mi

Nevem ?e prav razumem,.. da adaptivne so, se same pozicionirajo in osvetlujejo (AFS sistem ?e se ne motim),.. a ni govora o avtomatskem na?inu preklaplanja, ko ima? stikalno ro?ico na AUTO in pri?gane dolge lu?i? Takrat se na armaturni pri?ge lu?ka za avtomatski na?in preklapljana. Mogo?e se razlikuje kaj v novej?ih letnikih.

 

Moj je pa avtomatik.

 


image.jpeg

 

Napisano

Nevem ?e prav razumem,.. da adaptivne so, se same pozicionirajo in osvetlujejo (AFS sistem ?e se ne motim),.. a ni govora o avtomatskem na?inu preklaplanja, ko ima? stikalno ro?ico na AUTO in pri?gane dolge lu?i? Takrat se na armaturni pri?ge lu?ka za avtomatski na?in preklapljana. Mogo?e se razlikuje kaj v novej?ih letnikih.

 

Moj je pa avtomatik.

nekaj je AFS ki ti obra?a celotno lu? levo desno, nima veze z dolgimi, adaptive led ti pa pri?gr - osvetli zgolj del LED lu?i ki ne bo motil nasprote voze?ih. Kot kockice v lu?eh, ki se lahko selektivno pri?igajo, ne cela lu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekaj je AFS ki ti obra?a celotno lu? levo desno, nima veze z dolgimi, adaptive led ti pa pri?gr - osvetli zgolj del LED lu?i ki ne bo motil nasprote voze?ih. Kot kockice v lu?eh, ki se lahko selektivno pri?igajo, ne cela lu?

jst mam xenon,..sej nevem ?e je 2014 sploh imela led,.. sam on ni spra?eval o adaptive led ampak preklopu dolge/kratke,.. pa sm 100% da bol? sistem deluje sedaj kot 4leta nazaj :D

 


image.jpeg

 

Napisano

afs

 

adaptive


jst mam xenon,..sej nevem ?e je 2014 sploh imela led,.. sam on ni spra?eval o adaptive led ampak preklopu dolge/kratke,.. pa sm 100% da bol? sistem deluje sedaj kot 4leta nazaj :D

Ja sem te razumel, ampak ti mene ne:

 

?e ima? preklop dolge kratke s xenonkam je snop dolgih vedno poln na ful - cela lu?, adaptive pa pri?ge le del lu?i kjer ni avtomobila nasproti. Torej dolga sveti lahko stalno ko un mimo pelje, le da zatemni del levega pasu, se naprej pa lahko sveti del dolge luci ki tvoj del osvetljuje. Zato je bolje, pri meni je isto kot pri tebi, lahko slepi ce dolge buta na polno tudi ce je 500m (tovornjakarji predvsem).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

---------------------------------------------

Popravljeno od fico182
Napisano

V bistvu bo najbolje, da zadevo sam preizkusim (ali od nekoga, ki ima mazdo z aktivnim tempomatom, ro?ni menjalnik), kot da poslu?am ?pekulacije nekoga, ki vozi citroena....

Ja se ti opravicujem, ker imam citroena. To jenres pomembno.

Mehanike ne mores zaobiti ne glede na znamko. Aktivni tempomat ima smisel zgolj in samo z avtomatikom.

Izvoli ti strokovnjak to pove pri eni minuti:

 

https://youtu.be/gGjq4dURlXg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.

Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc :). Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.

 

To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.

 

Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.

 

Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.

Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avtor teme... Malo si za?el z off-topici. Pa toliko si alergi?en na to...

 

Saj ve?;naslov tvoje lastne teme je precej natan?no usmerjen...

 

Sem se probal zadr?ati pa ni ?lo...

 

Zdaj pa kokice v roke :)

Napisano

Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.

Ce imas radarski tempomat imas hkrati tudi klasicni tempomat... samo ob vklopu oz. oktiviranju tempomata tipko drzis dlje casa in se vklopi ?navaden? tempomat... brez uravnavanja hitrosti s pomocjo radarja..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.

Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc :). Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.

To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.

Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.

Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.

Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.

Ce je rocni menjalnik, na zaslonu dobis opozorilo, da moras prestavit v visjo ali nizjo prestavo... takrat ko prestavljas, se tempomat ne deaktivira... razen ce predolgo drzis pedal sklopke...

 

post-10-0-09588400-1534955598_thumb.jpeg

 

Se vedno je radarski tempomat bolj uporaben kot navaden... tudi ce je rocni menjalnik... na AC, kjer se ga najpogosteje uporablja, imas itak ponavadi stalno v sesti prestavi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja je logicno. No to nisem vedel kako je ko prestavljas. Sam mora pa biti malo cudno ko saltas bres gasa.

 

Jaz drugace radarskega veliko uporabljam izven ac.

 

Bottom line pa je radarski tempomat narejen za idealen svet. Kjer se vsi drzijo varnostnih razdalj, vsi vozijo po omejitvah.....itd.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

--------------------------------------

Popravljeno od fico182
Napisano

Bo? si moral najti bolj?o zabavo kot to, saj pa si iz metropole... Aja v fuzbalu smo vas razbili, pa je tuga, verjamem ja :D Jaz sem svoje informacije dobil, sedaj pa jih dobivam ?e ?edalje ve?, in to je tudi to, kar mi je va?no. Je pa res, da na tem forumu niso (nismo) tako striktni glede off topicov, tako da kaj naj re?em, ?e sam sem se navadil na to :D

Pa Citroena vozi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bo? si moral najti bolj?o zabavo kot to, saj pa si iz metropole... Aja v fuzbalu smo vas razbili, pa je tuga, verjamem ja :D  Jaz sem svoje informacije dobil, sedaj pa jih dobivam ?e ?edalje ve?, in to je tudi to, kar mi je va?no. Je pa res, da na tem forumu niso (nismo) tako striktni glede off topicov, tako da kaj naj re?em, ?e sam sem se navadil na to :D

Da ne bo tebe kdo razbil

Napisano

To pa res ne, niti v sanjah ..... :) Avto dilerja, da menja? citroena za mazdo .... :)

 

Nekateri si ne rabimo daljsati moskosti na tak nacin.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.