Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne more menjalnik kar sam iz D v P...ta del je ?e vedno 'fizi?en' :)

Probaj na kaksnem novej?em Mercedesu odpreti vrata pri 5kmh....

Napisano

Probaj na kaksnem novej?em Mercedesu odpreti vrata pri 5kmh....

 

Pri Mazdi je to mozno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tisto je najbr? druga?en menjalnik ,kjer ni ve? mehanske ro?ice??

Ro?ica je na desni strani volana, tako kot recimo pri ve?ini za brisalce....

 

E razred , mislimda letnik 17 ali pa 16, skratka FL prej?nji model.

Napisano

Pr meni ni?.

Vzamem besedo nazaj.

 

Pri cca. 30km/h mi za cca. 1 sec rahlo zabremza in potem spusti. Pa piska in ka?e opozorilo... Lahko poskusim ?e pri vi?ji hitrosti.... apla tudi ne... Za zimske radosti zna to delovati, bo?!

No to je pri moji ?alambri.

Napisano

Hja, tako je, js se tut privajam na elektri?no :D Sm pa dobil napotek, da ?e na ravnem prkira?, sploh ni treba zategvat ro?ne, je P baje dovolj. ?e pa se pogovarjamo o ro?nem pa tak al tak. Jst doskrat nisn zategval, je pa res, da za samo napeljavo ro?ne ni dobro, da jo ni? ne zateguje? ... mah kdo bi vedu :P

 

Ja to stvar sem pa enkrat ?e bral na tujem forumu. Eni pravijo prvo zategne? ro?no, nato da? v P; drugi da dr?i? pedalo na bremzi, nato da? v P in nato zategne? ro?noD tretji pravijo ro?ne ni potrebno zategovati ?e nisi na klancu.

 

Pojma nimam kaj je prov ampak jaz uporabljam drugo varianto, avto ustavim, dr?im bremzo, dam v P, zategnem ro?no, spustim.

 

Kaj pa vi?

Napisano

Ja to stvar sem pa enkrat ?e bral na tujem forumu. Eni pravijo prvo zategne? ro?no, nato da? v P; drugi da dr?i? pedalo na bremzi, nato da? v P in nato zategne? ro?noD tretji pravijo ro?ne ni potrebno zategovati ?e nisi na klancu.

 

Pojma nimam kaj je prov ampak jaz uporabljam drugo varianto, avto ustavim, dr?im bremzo, dam v P, zategnem ro?no, spustim.

 

Kaj pa vi?

Fajn je tako: dr?i? bremzo , da? v P, zategnes ro?no in spusti? nozno bremzo. Tako avto ne sloni na menjalniku..

Napisano

Jaz rocne skoraj nikoli ne zategujem... samo dam v "P" in ugasnem ... edino ce ga pustim na kaksni strmini ... Enako sem pocel tudi ze prej z navadno rocno in recimo rocnim menjalnikom ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je ta ro?na zakon. Vedno jo ?e podzavestno zategujem.Ne bi se vrnil na klasi?no, ker je ne potrebujem.

 

 

Napisano

Jaz rocne skoraj nikoli ne zategujem... samo dam v "P" in ugasnem ... edino ce ga pustim na kaksni strmini ... Enako sem pocel tudi ze prej z navadno rocno in recimo rocnim menjalnikom ...

Jaz tudi tako delam. Mi pa je 1x zmrznila ro?na na Lancii.

Napisano

Fajn je tako: dr?i? bremzo , da? v P, zategnes ro?no in spusti? nozno bremzo. Tako avto ne sloni na menjalniku..

 

Tako je edino pravilno. ?e posebej pomembno ?e je avto avtomatik in parkira? na klancu, da ne sloni avto na menjalniku oz. motorju, saj se bojda tisti precej skromno dimenzioniran "?tift" pozicije P lahko tudi odlomi.

Napisano

Tako je edino pravilno. ?e posebej pomembno ?e je avto avtomatik in parkira? na klancu, da ne sloni avto na menjalniku oz. motorju, saj se bojda tisti precej skromno dimenzioniran "?tift" pozicije P lahko tudi odlomi.

Jp,saj konec koncev je pri ro?nem menjalniku isto, najbr? tudi ni fajn da avto sloni na menjalniku

  • Jest je spremenil naslov v elektronska ročna

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.