Skoči na vsebino

Dark hyper silver barva


Alex

Priporočeno sporočilo

Zanima me, ali je ?e kdo poizkusil s tak?no barvo, kot je v naslovu, prebarvati feltne. Namre?, rezultat je meni carski.

Kot sem razumel, so to posebne barve, spodaj osnova ?rna, nato posebna srebrna in na koncu ?e prozoren lak. To naj bi vse skupaj kemi?no reagiralo in rezultat je temno srebrni(grafitni) crom look.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel v planu dat felge v to barvo, pa sem obupal. Pri me?alcu barv so rekli da prav take barve se ne da dobit, ker se to barva prvo ?rna pol pa razred?ena metalik srebrna ?ist na tanko da je pol na pol prosojno.

Li?ar je pa rekel da lahk proba pobarvat, vendar mi ne more garantirat da bo dobr izpadlo ker je baje preve? zahtevno to enakomerno pobarvat, baje barvajo to stroji.

Sam niti nisem probal in sem vzel bmw metalik grafitno barvo in jih prebarval. Meni je lepo izpadlo srebrn avto, pa temne felge, ko je sonce se pa ?e lepo svetijo kristal?ki na felgah.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Midva s frendom sva moje biv?e od volvota feltne plastidipala v "chameleon grey" in je zelo vredu izpadlo pa za bit da tud dobi? tvojo barvo,..ko sm avto prodajal sm simpl dol povleku(perejo in vzdr?ujejo se pa kot obi?ne feltne).

 

 

A ma? kako sliko kako ta barva zgleda ?

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.