Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prvo...cedilo olja..kaj kje in kako to preveriti, glede tega,da se regeneracija prekine(ugasnem motor) sem danes na servisu izvedel,da se ob ponovnem zagonu,dovolj visoki temperaturi motorja in obratih nadaljuje...

 

Lp jani

Karter dol in spucati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e ?e debatiramo..ve kdo kako je z diesel motorji BMW, Audi, mercedes...?e ga ugasnes nevede med regeneracijo?ker do sedaj nisem s to regeneracijo in DPF filtrom nisem imel te?av..pa sem pred Mazdo 6 vozil dve laguni diesel,pa 320d BMW,in nazadnje audi a4 TDI (kupil sem ga z 100k prevo?enimi in prodal z 190...?

Lp jani

Si pa? imel sre?o prej. Sodelavec se prav te dni ukvarja z DPF filtrom na Bmw 318-zadnja generacija.Tako,da izgleda, da imajo tudi druge znamke podobne te?ave.

Naj pa bi pri face-liftani 6-ki te te?ave odpravili oz. vsaj omilili.

 

 

Napisano

Danes so na Mazdi na poobla??enem servisu zamenjali olje in filter, resetiran napako...pa gremo naprej. Zadnji servis je bil na istem servisu narejen januarja letos pri 64k, sedaj jih je 76k, januarja zopet servis in pregled ter menjava ostalega potrebnega.Spet smo tam debatirali okoli te nesre?ne regeneracije in posledic ko stvar ni izpeljana.vsak dan delam 50 km, vo?nja pol naselje pol izven,4km mestna vo?nja.o tej regeneraciji,DPF in odmi?ni gredi sem prebral marsikaj...pa se vedno ne vem kdaj to?no se dela regeneracija,... glasnej?i motor(torej radio na off), pove?ana trenutna poraba... ka?e trenutno porabo z zamikom...da ni mogel pameten Japonec dat noter ene lu?ke ki bi svetila ob tem sra.. in se potem ugasnila...jao..

 

Lp jani

Najla?je predvsem pa najceneje je spremljati regeneracijo preko ELM327 bluetooth vmesnika (npr. Vgate icar2) in Forscan aplikacije na mobilnem telefonu. Poleg tega lahko spremllja? tudi pritisk olja, napetosti,.... preko namizne aplikacije lahko izvede? kalibracijo injektorjev, izklopi? istop, vklopi? kak?no dodatno funkcijo (find my car,...). Vse to je testirano ma Mazdi CX5, diesel, l. 2014. Verjetno pa deluje tudi na Mazdi 6.

 

Obstaja tudi namenski modul https://2can.etrich.de/, ki prikazuje vse to na svojem lcd-ju.

 

Kljub rednim regeneracijam je potrebno spremljati nivo olja, saj se ta vseeno nekoliko pove?uje.

 

Pri letnikih pod 2014 je znana te?ava s slabo kvaliteto odmi?nih gredi. Na servisu sem imel priliko videti kako je na Mazdi CX5 s prevo?enimi cca. 89kkm fino postru?ilo gred. Posledica je menjava gredi, turbine oz dveh, verige,.... stro?ek cca 5-6k.

 

lp, Samo

Napisano

Jst pri moji 2gen 6tke spremljam regeneracijo prek obdja na radiju, imam nastavljeno da se vklopi lucka ON in stevec za napolnjenost dpf filtra, tak ze prej vidim kdaj priblizno bo.

Se pa regeneracija nadaljuje ce jo prekines, naslednji dan ko se motor ogreje nad 50stopinj, se nadaljuje regeneracija.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

No sobota,dan za ?i??enje Mazde...in seveda kontrola vsega kar lahko sam preverim,in glej ga zlomka nivo olja je spet narasel na nivo zgornje luknjice na indikatorju;torej spet problem regeneracije,nafta v karter in posledi?no dvig nivoja...za pop..

Napisano

No sobota,dan za ?i??enje Mazde...in seveda kontrola vsega kar lahko sam preverim,in glej ga zlomka nivo olja je spet narasel na nivo zgornje luknjice na indikatorju;torej spet problem regeneracije,nafta v karter in posledi?no dvig nivoja...za pop..

Spro?i sam ro?no regeneracijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ro?no regeneracijo...kako?

 

Lp jani

Samo googlaj mazda 6 tips and tricks. Deluje sem ze sam naredil.

Eto

 

http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA%20M-MDS_bestanden/Tips%20and%20Tricks%20for%20MAZDA%206.htm

 

Obvezno dovolj nafte in ogret motor

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo z ro?no regeneracijo ne re?i? tega da ima? povi?an nivo olja.

Z rocno regeneracijo lahko odpravis samo ce je dpf prevec zabasan in se avtomatske regeneracije ne morejo vec izvesti.

 

Ce nivo olja se ni prisel blizu X oznake se ni panike.

Pri meni ponavadi med servisi pride do polovice med max in X. Je pa meni ze to mal motece, najraje bi videl da ostane na max.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Samo z ro?no regeneracijo ne re?i? tega da ima? povi?an nivo olja.

Z rocno regeneracijo lahko odpravis samo ce je dpf prevec zabasan in se avtomatske regeneracije ne morejo vec izvesti.

 

V enem stavku si povedal nasprotje :)

 

Rocna generacija bo pokazala to, da ce ne bo bolje je adijo dpf filter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pol po tvoje z rocno regeneracijo se nivo olja ne bo vec dvigal?

Rocna generacija naredi regeneracijo v celoti do konca. Nikoli ne ves ce se prej ni regeneracija ustavljalantudi zaradi ugasanja motorja..

In ce se bo takoj spet zacelo po tem dvigovanje olja je treba dpf ali ven ali novega.

 

Koliko km na dan delas?

Pa katero olje je notri?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa pred rocno regen bi jaz menjal olje (motul ali dexelia)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko je te?ava ?e kje drugje, kot pa v DPF filtru, lahko je termostat, lahko je EGR, lahko senzorji po?iljajo napa?ne podatke in posledi?no trpi DPF. Doti?ni avto ima malo kilometrov, zato bi ga jaz peljal k nekomu, ki bi se poglobil v te?avo. ?e informacija, kako pogosto se dela regeneracija, bi veliko povedala.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, si kdo pri nas lasti mazdo 1500/1800 luce ?Letnik 1968. Kot kaže gre za zelo redek avto, tudi v mobile.de in ebay ni nobene na prodaj. Eno sem pravkar nabavil, pa bi bilo fajn da se povežem še s kakim lastnikom da malo delimo iskušnje. 
    • Sedita Janez in Milan za sankam in se pogovarjata: - "Janez, ti lahko nekaj priznam... Ti si prijatelj... Ti me boš razumel." - "Paa, ja, reci." - "Janez, jaz sem gej." - "Ti - gej?" - "Ja, jaz sem gej." - "A imaš ti kakšne obleke od Dolce & Gabbana ali pa od Morro Sartoriale?" - "Ne, nimam." - "Nimaš. Povej mi, ali hodiš na dopust na Havaje?" - "Ne." - "Ne. Povej mi, ali igraš golf?" - "Ne." - "Voziš mogoče Ferrarija po Monte Carlu?" - "Ne. Zakaj pa vse to sprašuješ?" - "Eee, dragi moj Milan, ti nisi noben gej, ti si navaden peder..."
    • Zeleno zavajanje: podjetja sadijo drevesa, da lahko nemoteno onesnažujejo okolje WWW.RTVSLO.SI Bio, naravno, iz recikliranega materiala, prijazno do okolja, brez plinov, sadimo drevesa … Je potrošnik z izbiranjem tako označenih izdelkov del rešitve za ohranjanje okolja ali le žrtev zelenega zavajanja?  
    • Bil na Makita servisu...vzel ležaje in ščetke za restavracijo fleksarice...25€...ajd🙄...so pa zelo kvalitetni ležaji😲...samo vrhunski japonski...Koyo (JTEKT),NSK in NTN🧐 Ščetke ne rabim nujno,k so "stare" kot nove...a za 1,95€ z ddv vred sem vzel še ene za rezervo. Mast pa ne bom dal originalno,ampak malce boljšo,k imam doma lih Liqui Moly LM47 +MoS2 (z molibden-disulfidom). Je boljše za hladno orodje...se  ne rabi zagreti in tako porazdeliti utekocinjeno mast po menjalniku...ima vsebnost molibdendisulfida,kateri maže tudi "na suho",ker se praktično "zapeče" v površino zobnikov...samo je treba ob vgradnji zobnike lepo namazatii (copič,zobna ščetka ipd.) in dodati še kak pljunek-dva za rezervo. LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie & Wissenschaft AMZN.EU LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie &...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.