Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, avto je pri prodajalcu ze od ponedeljka, pa ocitno bo se en cas, dokler ga ne uredijo. Ravno prejle dobil klic,ter opis napake. Dejan isto kot pri tebi, pocena glava..Haarriss recejo oni temu. Nova glava je ze narocena, krije vse prodajalec, hvala bogu.

 

Koliko pa kosta recimo glava za CX7, oziroma za Mazdin 2,2l Motor.

 

Kaj vse se se zraven menja, predvidevam da olje, pa mogoce se kaksni ventili, ker so menda zelo poceni.. vsaj mislim da sem nekje to prebiral.

 

Upam da bo hitro urejeno, predvsem pa kot se spodobi, da bo vse stimalo!

Dejc, a na cilindrih, od leve proti desni vsaj prvi trije.. a se je tam nabirala voda, al kaj je to na sliki.. zgleda kot neka sluz?

Napisano

Da ni Haris mogo?e ime mehaniku, ki servisira avto? Pelko ima namre? pomo?nika s tem imenom.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No, avto je pri prodajalcu ze od ponedeljka, pa ocitno bo se en cas, dokler ga ne uredijo. Ravno prejle dobil klic,ter opis napake. Dejan isto kot pri tebi, pocena glava..Haarriss recejo oni temu. Nova glava je ze narocena, krije vse prodajalec, hvala bogu.

Koliko pa kosta recimo glava za CX7, oziroma za Mazdin 2,2l Motor.

Kaj vse se se zraven menja, predvidevam da olje, pa mogoce se kaksni ventili, ker so menda zelo poceni.. vsaj mislim da sem nekje to prebiral.

Upam da bo hitro urejeno, predvsem pa kot se spodobi, da bo vse stimalo! Dejc, a na cilindrih, od leve proti desni vsaj prvi trije.. a se je tam nabirala voda, al kaj je to na sliki.. zgleda kot neka sluz?

?isto odvisno kdo ti proda, js sm dobil glavo za 200?, ventili pa ?isto odvisno v kakem stanju so, js sm reku majstrim, da mi jih prestavijo iz moje stare glave, ker so bile konice ventilov lep?e, so mi jih pa tudi nanovo spolirali...

tisto kar pa vidi? na prvih treh cilindrov so pa saje, ker pa je neka malenkost antifriza ostala v v motorju so se pa zmocle.

je pa zdej narejenih cca. 5kkm od takrat, tak da motor dihta, na jih pa zdej 320kkm vsega skupi :)

Napisano

V glavo mi je padel a cunning plan....avto ma problem, ga prodas dilerju, kolega ga gre kupit, zgubis margino ampak pripeljes nazaj da ma avto napako...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dober plan, ampak moras kupit drug avto pri dilerju, ne sam prodat. Da pa ne govorim o cenah ki jih ponudijo za rabljene avte.

Napisano

Da ni Haris mogo?e ime mehaniku, ki servisira avto? Pelko ima namre? pomo?nika s tem imenom.  :P

Haha, sele zdaj sm si prisu gor, kar si napisal :D:D 

 

Cisto mozno ja, glede na to koliko jih je v Avstriji :D

Napisano

Koliko bo to ko?talo prodajalca?

Glavo, dajo novo ali to popravijo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem koliko stane glava, zato sem tudi spraseval ce kdo ve pa. 

Sem spraseval hendlerja ce bojo popravljali, je reku da ne, da so narocili novo glavo ter dele ter da bojo uredili. 

 

Upam da bo urejeno kot se spodobi in da bo potlej mirno. Zanima me kaj vse bojo se zraven menjevali, predvidevam da olje tudi, dihtunge itd. 

 

Nekdo pravi da bi morali celo ketno menjat ter napenjalce al karkoli ze zraven pride, ampak dvomim da bojo to vse delali. 

 

Ali se na CX7 tudi da preverit koilko je veriga raztegnjena z Forscanom ali pa Torque aplikacijo? 

Napisano

Ne vem koliko stane glava, zato sem tudi spraseval ce kdo ve pa. 

Sem spraseval hendlerja ce bojo popravljali, je reku da ne, da so narocili novo glavo ter dele ter da bojo uredili. 

 

Upam da bo urejeno kot se spodobi in da bo potlej mirno. Zanima me kaj vse bojo se zraven menjevali, predvidevam da olje tudi, dihtunge itd. 

 

Nekdo pravi da bi morali celo ketno menjat ter napenjalce al karkoli ze zraven pride, ampak dvomim da bojo to vse delali. 

 

Ali se na CX7 tudi da preverit koilko je veriga raztegnjena z Forscanom ali pa Torque aplikacijo?

 

Nebi blo slabo verige zamenjat, ce je ze ravno vse razdrto, tut sam sem uzput se glavni servis naredu :)

Glede eaztegovanja pa mislim, da da mazda opozorilo, ko senzor odmicne in glavne gredi nista vec sinhronizirana med sabo kot bi mogla bit :)

Napisano

Ce bom verigo menjeval v lastnem strosku jo bom sigurno pri pelkotu, ne pri jodlarjih! Mislim pa da prodajalec ne bo menjeval verike, sem skoraj da preprican.

 

Sicer pa ima avto 130 kkm, tako da mislim da bi morala se nekaj casa drzat. 

 

Dejc, ce sem te prav razumel, pomeni ko se bo veriga raztegnila in ne bo vec sinhronizirna z senzorjem, se bo prizgala lucka za dignnostiko motorja. Potem pa preko testeraj ugotovis katera napaka, ozirama raztez verige. 

Napisano

Ce bom verigo menjeval v lastnem strosku jo bom sigurno pri pelkotu, ne pri jodlarjih! Mislim pa da prodajalec ne bo menjeval verike, sem skoraj da preprican.

 

Sicer pa ima avto 130 kkm, tako da mislim da bi morala se nekaj casa drzat. 

 

Dejc, ce sem te prav razumel, pomeni ko se bo veriga raztegnila in ne bo vec sinhronizirna z senzorjem, se bo prizgala lucka za dignnostiko motorja. Potem pa preko testeraj ugotovis katera napaka, ozirama raztez verige.

 

Uf, mislim da mad vdaj do 200kkm mir

Jp, je tako :) pa ponavadi jo tut slisi, ko mal bolj glasna rata :)

Napisano

Jeb..a cesta s ej, sanjal da sem sel po avto. Ko sm prisu gor da ga prevzamem, mi rece serviser da ne gre..da so zamenjali glavo, ampak da ne gre, da naj si nekaj drugega zberem..pfff, zagledam Lexusa, potem se pa zbudim sred noci:D:D

 

Drgac nic novegha, se vedno cakam na avto :(

 

Se zdej okol prevazam z Mazdo 2, 2005 Letnik, se pred FL verzijo. Mestni filcer, ki me tud zgleda naj prca...cuka rahlo, kot bi ble smeti v Bencinskem filtru, al nekaj podobnega. Moram precekirat, sam da tavelkega nazaj dobim. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ekola, sedmica je nazaj, vcerj zvecer pripeljal domu, hvala bogu. 

 

Vse porihtano tako kot mora bit, menjali so pa vse kar spada zraven..glavo motorja, verigo, spanerje, pac te stvari ki se menjajo ter seveda tudi olje. 

 

Sem si prisparal par sto eurov za Navigacijo, ker mi ni treba olja menjevat :D 

 

Prvi vtisi se mi zdi da avto lepse laufa...prej sem imel obcutek kot bi se ventili nekje slisali, je rahlo pokalo pri rahlem pospesevanju -startu pa tudi v standgasu, zdej pa se to ne slisi vec.

 

A je mozno da je blo zarad glave? 

 

Je pa reku serviser da moral avto bitii zelo dobro ogret da je spuscal hladilno. Ko se je ohladil ni spuscal, tak da tudi niso takoj opazili kje tici napaka. 

 

Hvala bogu, vse urejeno, ta vikend se se zapeljem da nardim ene 500-600 km ter preverim stanje tekocine, upam da z nasmeskom.

Napisano

Ne, avto je bil kupljen pri pooblascenem prodajalcu v Steyr-Zgornja Avstrija. Je slo vse prek kulance/garancije, vsaj tako pise na racunu.

Napisano

Ja res super, nisem pricakoval taksnega odziva z strani podjetja/mazde, moram priznat.  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.