Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Enako :)

 

Samo da nimam opozorila ampak se vidi na SS, ki se ne aktivira.

Tudi na Alhambri ga je blontreba menjat in sluzbeni skodi....vsi Agm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je slab accu. Meni je pravtako javljal to napako, potem pa je bilo recimo ?ez 2-3 dni spet za ene 3 dni vse v redu (brez napake). Takole periodi?no mi je javljalo okoli 2 meseca, dokler nisem zamenjal accu. Mi je pa ?e avgusta pri pregledu avta na poobla??enem servisu mehanik rekel, da imam slab accu in naj ga pred zimo zamenjam.

Napisano

Hm, mislim, da mora biti poseben accu zaradi e-loop in pa AGM zarad i-stop. Jaz sem ga kupil na poobla??enem servisu. Vgrajujejo pa Exide AGM accu z Mazdinim znakom. Je pa okoli 240?.

Napisano

i-loopa nimam, i-stop sicer ja, a ga ne uporabljam. Bom raje naro?il AGM, bosch stane 120 EUR.

 

Za dizla je aku ve?ji, uradni servis pa ima pa tudi svojo ceno, od tu razlika. Tebi so verjetno vgradili tole: https://www.auto-doc.at/exide/7616745

A misli?, da je to isti?... in napol cenej?i? Ja pa koliko vzamejo za delo za vgradnjo na uradnem servisu? A tega ne zna natrdit kak popoldanc?

 

 

Napisano

A misli?, da je to isti?... in napol cenej?i? Ja pa koliko vzamejo za delo za vgradnjo na uradnem servisu? A tega ne zna natrdit kak popoldanc?

 

Verjetno je isto sranje, samo tist ima Mazdo nalepko gor.  :zvizga:  Edino ?e te z nalepko naredijo bolj kvalitetne, kar pa dvomim. Za vgradnjo vem, da Mo?nik vzame okoli 20?, seveda, ?e ga kupi? pri njemu. Druga?e pa lahko zamenja? tudi sam, so tukaj nekje na forumu navodila. Jaz sem ga menjal pri rednem servisu in mi po moje sploh ni ra?unal vgradnje, ampak nisem bil pri Mo?niku.  :mi pijemoo:

Napisano

Bi rekel, da je enak, brez Mazda nalepke pa? :) Nekdo (AmpeR?) je vgrajeval AGM v CX-5, pa pravi da je OK. Ne vem sicer, ali ima on i-eloop.

 

BIni: moj avto je star 5,5 let, a je v prvih 4,8 letih naredil le 18k km, zato je sedaj verjetno akumulator na koncu. Veliko kratkih vo?enj in v?igov.

Napisano

Bi rekel, da je enak, brez Mazda nalepke pa? :) Nekdo (AmpeR?) je vgrajeval AGM v CX-5, pa pravi da je OK. Ne vem sicer, ali ima on i-eloop.

 

BIni: moj avto je star 5,5 let, a je v prvih 4,8 letih naredil le 18k km, zato je sedaj verjetno akumulator na koncu. Veliko kratkih vo?enj in v?igov.

Hvala,toliko da vem koliko ?asa naj bi bil. Tudi jaz delam malo kilometrov. Koliko ima pa garancije? Toliko kot avto 5let ali je potro?ni material kot marsikaj na avtu!
Napisano

Akumulatorji naj bi bili za i-eloop druga?ni, ampak ni nujno, da dr?i. Morda gre le za upselling strategijo mazde. :)

 

Meni je danes avto spet normalno v?gal, opazil pa sem, da je range ?ez no? ?ude?no narasel na 800 km, ?e v?eraj zve?er zve?er je kazal 760 km. Tankal sem nekaj dni nazaj, pri polnem tanku je kazal 810 km, tako nekako kot ponavadi. Dnevni kilometri se recimo niso nikjer izgubili, prav tako povpre?na poraba ne. Nekaj o?itno se dogaja, upam da menjava akumulatorja re?i zadevo.

Napisano

Akumulator prispel. Sem v dvomih ali naj ga menjam ali ne, saj ?e teden dni ni ve? "battery management system inspection..." obvestila, ravno zdaj, ko je postalo mraz.

 

Ali je razen pomika stekel ?e kak?na stvar, ki se jo mora avto z novim aku nau?iti? Kode radio verjetno nima?

post-5919-0-80441000-1544955681_thumb.jpg

Napisano

Jest je dal tu navidila za menjavo akuja v mazdi z start stop sistemom. Ce sledis bi moralo biti vse ok.

 

Pa si dal stestirati aku, ce so rekli da ga je treba samo napolniti ali je sel rakom zvizgat? Meni so ga na servisu, amzs ga clanom zastonj itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala, bom poiskal.

 

Ne nisem ?e imel ?asa testirati, zgolj slab ob?utek zaradi obvestila, ki se je pojavljalo. Avto star 5 let, skoraj ni? vo?en s strani prej?njega lastnika pa?... bom naslednji teden na na?em "AMZS" dal preverit.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.

 

Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.

 

Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.

Napisano

Ma to kar zamenjaj ce si kupil novega. ?koda da te pusti kje. Meni je zdrzal aku 8 let in cca 200kkm. Crknil naslednji dan pi prodaji novemu lastniku. Prejsnji dan pa avto normalno v?gal pri - 12 ko je stal dober teden.

Napisano

Fantje, vse kar je ve? kot 5 let je ?enkano.Ko prvi? malo zaka?lja ni tukaj kaj modrovat-v trgovino ali na servis in nov akomulator v avto. To je pa? potro?ni matrijal.

Ali je bolj?e, da gre? na pot in se domov pripelje? kot sovoznik v kamionetu vle?ne slu?be?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem danes sel nazaj na servis, aku je ocitno bogi. Se enkrat testirali in potrdili. Narocili novega. Glede na to da mislim webasto dati notri je to sedaj treba narediti.

Noben problem ni bil tudi ker imam samo racun od servisa na 30.000 iz Francije (ni zabelezeno v sistemu).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa moral avto zve?er pripeljat, da so aku izmerili, ?ez no? polnili z njihovim polnilcem, in zjutraj spet testirali. Tako zahteva postopek, kot tudi imajo dokaz da je res aku, ker je tudi jutranji test pokazal da je ?voh, oziroma dokaz da ni alternator ali kak porabnik ?ez no?, saj so ga odklopili od avta in dali filat. Isti patak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Meni je avto normalno v?gal s starim akumulatorjem po tednu dni stanja na ne pretiranem mrazu. Pred tem dolga vo?nja 300 km.

 

Ker je bilo ohi?je novega akumulatorja malenkost po?eno (na sre?o tam, kjer je stena oja?ana), akumulator pa sicer izgleda OK, sem se uspel dogovoriti za konkreten popust, tako da me je akumulator na koncu pri?el 70 EUR. ?e vedno torej ?aka na vgradnjo, ob?asno bo priklopljen na 0,3 A polnilec, tako da mu ne bo hudega.

 

Pri v?igu je pred to dolgo vo?njo napetost sicer padla pod normalno mejo, a je mojster menil, da ga bo polnjenje oz. dolga vo?nja morda ?e re?ila. 6 let in 30k km ima za seboj.

 

Disclaimer: ker sem prodal avto, je ?el tudi akumulator nazaj na amazon. Napaka "energy management inspection system required" se celo zimo potem ni ve? pojavila, zato se bile o?itno res kratke vo?nje razlog, da je bil akumulator premalo napolnjen. Nekaj dalj?ih vo?enj je zado??alo, da se je napolnil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.