Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1.6 bencin. Pri hitrosti 130+ za?ne avto cukati, navadno ko malce spustim gas. Pri?ge se engine lu?ka. Zaznana napaka je P0340. Pri vo?nji do 120 lahko pospe?ujem kolikor ho?em, in se avto obna?a normalno.

 

I??em dobrega mazda serviserja / neuradni servis v okolici Ljubljane ali relacija lj Koper, ki bi mi znal popraviti zadevo oz. svetovati kaj narediti.a084f9b938ca7e791100f023a638376c.jpg

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Napisano

Avto Pelko d.o.o., Senica nad Medvodami.

 

Simon Pelko, mojster za Mazde; 041667335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo imas dva senzorja odmicne gredi, tako da vprasanje, kateri je hin ce sploh je kateri. Lahko je kriva tudi kaksna elektricna napeljava do senzorja itd. Skratka, kot je zmaj rekel in ga pelji k mehaniki naj ga lepo pregleda in ti pove kateri senzor je tocno za zamenjat. Cena novega (ne original) je pa od 40-50e tako da tudi ce sta sla oba k vragu je to strosek 100e. Zamenja se ga pa en, dva, tri :)

 

post-7623-0-84663400-1548583367_thumb.jpg

Napisano

Avto Pelko d.o.o., Senica nad Medvodami.

 

Simon Pelko, mojster za Mazde; 041667335

Evo, mi je zamenjal sve?ke, ki so bile zani? in zaenkrat sem stestiral avtocesto pa izgleda, da je te?ava re?ena. Senzorjev nismo menjali.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Napisano

Samo imas dva senzorja odmicne gredi, tako da vprasanje, kateri je hin ce sploh je kateri. Lahko je kriva tudi kaksna elektricna napeljava do senzorja itd. Skratka, kot je zmaj rekel in ga pelji k mehaniki naj ga lepo pregleda in ti pove kateri senzor je tocno za zamenjat. Cena novega (ne original) je pa od 40-50e tako da tudi ce sta sla oba k vragu je to strosek 100e. Zamenja se ga pa en, dva, tri :)

attachicon.gifIMG_20190127_110215.jpg

Eno je senzor odmicne gredi, drugo je pa senzor glavne gredi :)

 

Je pa za senzor odmicne treba kr dosti stvari narazen vzet, da prides do njega. Sem ga menjaval kaki 2 leti nazaj "Pob-u" na forumu

Napisano

Eno je senzor odmicne gredi, drugo je pa senzor glavne gredi :)

 

Je pa za senzor odmicne treba kr dosti stvari narazen vzet, da prides do njega. Sem ga menjaval kaki 2 leti nazaj "Pob-u" na forumu

Senzor odmi?ne je zgoraj in je dosegljiv direktno, mogo?e misli? senzor gredi, da je te?ko dosegljiv?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Napisano

Senzor odmi?ne je zgoraj in je dosegljiv direktno, mogo?e misli? senzor gredi, da je te?ko dosegljiv?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Uf pardon, tam sem menju knock sensor (senzor klenkanja), tisti je malo tezjw dostopen :)
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

[sOLVED] re?itev je bila v dodatni izolaciji kablov okoli motorja /ra?unalnika / camshaft senzorja. So bili predrgnjeni. Upam, da komu pomaga.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.