Skoči na vsebino

Mazda 6, 2.2d, pri?gejo se vse lu?ke in zavrtijo ?tevci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem,

 

po nekaj letih sem danes ponovno kupil Mazdo - tokrat 6ko, l.2011, 2,2d, 95kW.

Po nakupu se peljem iz SG proti LJ in prvo uro vse BP z nasmehom na ustih, potem pa se mi pri?gejo 3 al 4 rumene lu?ke (mislim da ABS, DSC, ostale se ne spomnim) za cca sekundo. To se zgodi 2x v 10ih minutah vendar avto pelje normalno. ?ez 10 min pa se mi pri?gejo VSE lu?ke in zavrtijo VSI ?tevci, cukne motor (brez nafte) in ugasneta prednji lu?i za cca pol sekunde  :vskalo:. Po tem se 5 min avto pelje normalno in spet FULL lightshow, cuke motor, lu?i...k sre?i sem bil blizu doma in se nekako pripeljem.

Avto ima en mesec garancijo. Kli?em v salonu in pravi mojster, da bi znal bit slab kontakt na masi, naj peljem k avtoelektri?arju in da bodo oni krili morebitne stro?ke.

Kaj bi to lahko bilo? Sem gledal po forumu podobne probleme, vendar nikjer nisem zasledil, da bi se ob lightshowu ?e vrteli ?tevci in uga?ale prednje lu?i (verjetno tudi zadnje).

 

Pred 6ko sem imel 323F BG (6-7 let) in MX-3 V6 (tud cca 6-7 let) in sem bil z obema zelo zadovoljen. Vmes sem vozil Volvo S40 1.9d, v dru?ini od novega in v 15 letih in 330.000 km niti enega problema z njim.

 

Lp Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Vidi? mojo bi mogu kupt skoraj sigurno zna bit akumulator

Hvala za hiter odgovor, druga?e avto v?ge iz prve.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Druga varianta alternator ne polni zadosti. Tretja mogo?e res slaba masa. Lahko tudi v obratnem vrstnem redu. A aku je ?e original?

Napisano

Druga varianta alternator ne polni zadosti. Tretja mogo?e res slaba masa. Lahko tudi v obratnem vrstnem redu. A aku je ?e original?

Sem prepri?an, da ni original. Kleme zgledajo res boge, kabli na priklju?kih so napol goli in brez pokrovov  <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

?ivjo,

sem bil pri avtoeletri?arju in minus klema na akumulatorju ni bila 'pri?raufana'. Zdaj je dobro zategnjeno, akumulator in alternator sta dobra, tko da upam, da ne bo ve? lightshow-ov.

 

P.S. A lahko admin spremeni v naslovu teme besedo lu?ka v lu?ke?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kul, potem. ?eprav to da ni pri?raufana klema, to bi mogu ?e na kilometer videt :)

Hm...nisem sploh pogledal...pa ?e ?tromar sem  sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

 

P.S. A lahko admin spremeni v naslovu teme besedo lu?ka v lu?ke?

 

Done ... 

Hm...nisem sploh pogledal...pa ?e ?tromar sem  sramezljiv

 

Potem velja tisto o kovacevi kobili in to...  :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sishi pa kje si ti stari...dej kako sliko mazde :)

Evo mene stari  :P  sem pozabil kako dat slike gor  :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

sishi pa kje si ti stari...dej kako sliko mazde :)

Evo ?e slike

post-245-0-71662200-1549655624_thumb.png

post-245-0-42272400-1549655632_thumb.png

post-245-0-70473800-1549655656_thumb.png

post-245-0-43101600-1549655680_thumb.png

post-245-0-84516900-1549655688_thumb.png

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ej...lepa Mazdurina..zoom

zoom. Lp

Napisano

Evo ?e slike

 

post-245-0-84516900-1549655688_thumb.png

 

 

Skoraj max. oprema je izgledala takole :) (sicer letnik 2008 pa brez stresnega okna) ... 

 

IMG_7973-20190209-112125.jpg

 

Sicer pa naj ti dobro sluzi ... pa  :zoom-zoom:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je oprema TE plus, to je bila 3. stopnja opreme, najbolj?a pa je bila GTA.

Zdaj jih bos slisal od Jesta

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne bo jih slisal... :D

 

Je pa res, da je bila najvisja oprema GT Navy (ja naoisano je bilo z Y ;)... GTA je bila malenkost cenejsa in recimo ni imela prednjih senzorjev, imela je pa bolj sportne dodatke... se mi zdi, da so bili oedali drugacni in sprednja maska...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se ne spla?a zaradi takih stvari zapenjat?. Sem pa imel v mislih samo FL verzije, ker sem v letu 2011 kupoval podobno, PFL pa nisem spremljal.

Avtorju teme pa sem zelel le povedati, katero opremo ima.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.