Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker se bli?a letna sezona bi moji 6 privoscil druga platisca kot za zimo.

Zanima me ?e je kdo ze montiral na to 6 ki je spodaj na sliki 19" plati??a?

Kaksen je posotopek in na kaj moram biti pazljiv ce se le za to odlocim? Kaksen ET bi bil se sprejemljiv in kaksna dimenzija gum potem pride na ta platisca?

 

na 18" zimskih platiscih imam 225/45/18 pnevmatike.

 

Malo sem gledal slike ostalih 6 in sem jih kar nekaj zasledil res pa da naceloma v tujini. spodaj ena slika kjer ima 20" platisca in seveda znizano vozilo vsec so mi njegova platisca seveda pa ne bi dal 20".

 

lp curko

0437a82d26ad1f6906701ed68da56f5d.jpga3d6a23d422675a0f66e937abd604bde.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jest osebno bi na tvojemu mestu pustil 225/45/18 z originalnimi GTA feltnami za letni komplet in bi za zimski cas kupil 17ke.

Napisano

na zalost ni sem dobil originalnih zraven zato malo iscem po internetu platisca. mogoce pa res ostanem na 18"

 

sem v fazi razmisljanja

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jst sem tudi mel idejo o 19tkah, ampak sen jo hitro opustil, razlog ze 18tkami je M6 trda + zelo omejena izbira plati??. 2gen M6 ima smotan ET (original 18tke so ET60) in ?e ne ?iri? roba blatnikov bo drsalo.

Moje mnenje, nabavi originalne M6 18tke in je to to.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sem imel 19. Prevec trda voznja. Blatnike sem mogu povaljat. Imel sem pa gor 235/35r19..pa sem jih dol dal. Drugac je pa avto zgledal bomba..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sem ravno hotel napisati, da vprasanje kako udobna bi bila voznja na 19kah. To je pa skoda, da nisi dobil original GTA platisc poleg :/

Napisano

Sem ravno hotel napisati, da vprasanje kako udobna bi bila voznja na 19kah. To je pa skoda, da nisi dobil original GTA platisc poleg :/

res je ja skoda ja

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Jst sem imel 19. Prevec trda voznja. Blatnike sem mogu povaljat. Imel sem pa gor 235/35r19..pa sem jih dol dal. Drugac je pa avto zgledal bomba..

Imas mogoce kaksno fotko kako je zglesala na 19"

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Imas mogoce kaksno fotko kako je zglesala na 19"

 

 

Pomoje je v "njegovi" temi tukaj kaksna slika na 19-kah >> http://www.mazda-si.net/topic/4042-da-se-?e-js-predstavim/?p=268153

 

post-1307-1347386450.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo se 2 sliki..

dobro zgleda sam ne bi si pa nikol mislu da si mogu blatnike povaljat

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

dobro zgleda sam ne bi si pa nikol mislu da si mogu blatnike povaljat

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Blatnike mora? valjat ker ima M6 tak ?uden ET in 99% aftermarket plati?? ima manj?i ET kar pomeni da pride plati??e bolj ven. Poleg tega je ?e zadaj cca 1cm debel rob znotraj blatnika.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Blatnike mora? valjat ker ima M6 tak ?uden ET in 99% aftermarket plati?? ima manj?i ET kar pomeni da pride plati??e bolj ven. Poleg tega je ?e zadaj cca 1cm debel rob znotraj blatnika.

ti sment mazda je pa res neki posebnega ja. vse kar gleda. je res et 40 99cdaeeb521f77e790ad46ab0a7e80dc.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

ti sment mazda je pa res neki posebnega ja. vse kar gleda. je res et 40

?e no?e? valjat in vle?t zadnjih blatnikov je minimalen ET na 2gen M6 je ET50 in plati??a ?iroka 7.5cola, z gumami 225/45/18. Pa ?e to zna biti na tesno pri polno nalo?enem ali zni?anem avtu.

 

Jst sem na svoji M6 prebarval OEM Gta plati??a v Bmw grafitno metalik barvo in dal distan?nike spredaj 5mm zadaj 7mm da pride plati??e malo bolj ven, tako pride Et na 55 spredaj in 53 zadaj. Meni zgleda ful lepo, je pa stvar okusa kak komu sede.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e no?e? valjat in vle?t zadnjih blatnikov je minimalen ET na 2gen M6 je ET50 in plati??a ?iroka 7.5cola, z gumami 225/45/18. Pa ?e to zna biti na tesno pri polno nalo?enem ali zni?anem avtu.

 

Jst sem na svoji M6 prebarval OEM Gta plati??a v Bmw grafitno metalik barvo in dal distan?nike spredaj 5mm zadaj 7mm da pride plati??e malo bolj ven, tako pride Et na 55 spredaj in 53 zadaj. Meni zgleda ful lepo, je pa stvar okusa kak komu sede.

Ales mogoce kaksna slikca. ker se mi zdi da po vseh telih komentarjih bom kar na 18 ostal ja

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Kako pa preverim ET za mojo mazdo?

Mazda 3 2007

(se opravicujem za malo noob vpra?anje)

Lahk ti jst kaj povem mam tudi M3 bk.

Original plati??a imajo ET52, drga? pa mam jst gor plati??a 7x17 ET42 z gumami 205/50/17 in ?e glih gre skoz, z ?ir?imi gumami pri tem ET-ju bi drsalo po blatniku, je pa M3 zni?an.

Ales mogoce kaksna slikca. ker se mi zdi da po vseh telih komentarjih bom kar na 18 ostal ja

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Poglej v mojo temo tam mam slike ali pa v mojo gara?o.

http://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Lahk ti jst kaj povem mam tudi M3 bk.

Original plati??a imajo ET52, drga? pa mam jst gor plati??a 7x17 ET42 z gumami 205/50/17 in ?e glih gre skoz, z ?ir?imi gumami pri tem ET-ju bi drsalo po blatniku, je pa M3 zni?an.

 

Poglej v mojo temo tam mam slike ali pa v mojo gara?o.

http://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/

Hvala za info, js sicer mam zdej gor original platisca ki sem jih dobil z avtom, dimenzije gum pa imam 205/50/17

Zdej kak ET moram gledat da ne bo nikjer drsalo po blatnikih?

Napisano

Hvala za info, js sicer mam zdej gor original platisca ki sem jih dobil z avtom, dimenzije gum pa imam 205/50/17

Zdej kak ET moram gledat da ne bo nikjer drsalo po blatnikih?

?e bo? obdr?al enako dimenzijo gum pol ET med 45-50 in 7-7.5cola ?iroka plati??a ne bo ni? drsalo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e bo? obdr?al enako dimenzijo gum pol ET med 45-50 in 7-7.5cola ?iroka plati??a ne bo ni? drsalo.

Ok hvala za info ;)

Napisano

sem se odlocil da kr 18 col kupim.

res pa da vse kar gledam je et 40 ampak ne bo tezav sem pogledal pa so tudi te ko imam zdaj za zimo z et 40 pa mi kar uredu zgleda. pa se na tehnicnem nimam tezav saj je lih na meji da ne gleda ven hehe.

 

hvala za pomoc pri odlocitvifd9a74e1301b4ce8a57a973ca233d77e.jpg06c919d5f41cd9c3344e082ee5f5c504.jpga2933018e71f6ff8df7076a81f55f363.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Kako ne gleda ven, ?e pa ?e na sliki vidim da plati??e stoji izven blatnika, daj eno ravno deskico zraven plati?? pa bo? videl da ti zihr 1cm ven ?trlijo.

Zadaj pa ?e nima? povaljanih robov blatnika ti bo ob nalo?enem avtu zihr drsa, verjetno se vozi? sam ali?

Saj na tehni?nem ponavadi ne te?ijo, bolj so policaji problemati?ni, vsaj pri nas.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.