Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ?e Brock pol tole:

attachicon.gifUntitled.jpg

 

Ja fajn se mate  na obali brez kamenja ja :P Js bi jih ?e kve?jemu hotu bolj notr skrit xD

Te mi pa res ne sedejo.Sedaj imam gor sicer 17"ampak ET 40 in so ravno prav pomaknjene na rob. Kak?no kamenje ima? v mislih? ?e misli? na soljenje cest moram povedati, da so letos tudi pri nas na obali kar solili ceste.

 

 

Napisano

Meni je ?e ta zadnji FL neposre?en sprednji del brez meglenk spodaj.S temi feltnami izgleda en mal?ek ?udno.So pa ?e veliko lep?e te na?e FL original feltne, ki so, po mojem mnenju, edine lepe in posre?ene Mazdine feltne.

 

 

Napisano

Ja hvala bogu, da mamo razli?ne okuse, drga? bi sam ?e ene felge delal. Je pa res, da se nam tut s ?asom okus spreminja, v?asih sm ful rad vidu kake odprte felge, tk da ?e bi alex spra?val pred desetimi leti, bi se vrjetno strinjal z njim :) Zadnje ?ase mi najbolj pa?e samo to kar je tovarni?ko, pa ne sam na mazdi, na ve?ini vozil.

 

Drga? pa FL versus stari FL, spet stvar okusa, men pa glih pri va?ih "tastarih" ne sedejo tiste to?kaste meglenke ... :) Tele slike iz razli?nih konfiguratorjev so pa itq fail, da o barvi ne govorimo a ne :P

Napisano

To?no tako, bolj se ne bi mogel strinjati. Men je ravno v?e? clean look, brez raznoraznih na?i?kanih meglenk, ki roko na srce dejansko sploh niso ve? "must be" zadeva na avtih, ki imajo adaptivne LED ?aromete. Pa tudi na prej?njem sem prednje meglenke uporabil mogo?e 2x letno tako, da v vseh 11 letih so gorele mogo?e 20x pa tudi takrat bi ?lo brez.

33112_1.png

Napisano

To?no tako, bolj se ne bi mogel strinjati. Men je ravno v?e? clean look, brez raznoraznih na?i?kanih meglenk, ki roko na srce dejansko sploh niso ve? "must be" zadeva na avtih, ki imajo adaptivne LED ?aromete. Pa tudi na prej?njem sem prednje meglenke uporabil mogo?e 2x letno tako, da v vseh 11 letih so gorele mogo?e 20x pa tudi takrat bi ?lo brez.

Lako re?em isto za mojo trojko, ko pri?gem meglenke je tako kot, da jih ni saj led lu?i svetijo kot, da je dan! Bi bil komot brez njih.
Napisano

Sej ni ?tos, kako svetijo meglenke. ?tos je v tem, ko ti nekaj dizajnira? upo?teva? linije in vse pritekline. V ve?ini primerov so FL avtov bolj kot ne ponesre?eni, ker spreminja? osnovo, ki je dobra v nekaj modernej?ega oz. trenutno trendovskega. Strinjam se, da je clean look lep?i, a mora bit tako tudi dizajniran in ne popravljan. To je podobno kot pri lep?em spolu. Ve?ina FL na facah ne uspe in so pozneje sme?ne.Tako je tudi pri zadnjem FL mazde 6.:)

 

 

Napisano

Seveda je stvar okusa, ampak pri Mazdi ve?ino stvari kar vredu naredijo z razliko od kakih drugih znamk.....

Napisano

Bravo! Tele pa ?e lep?e zgledajo, vrjamem da v resnici bojo ?e bolj?e! :)

EDIT: A ni blo neki govora, da bo? ?ir?e felge uzel? Tole ma ?e klr 225/45 velikost gume ne?

Napisano

Glede na 8,5col ?iroko plati??e bo komot dal 245 gume.

225gumo bi na tak ?irokem plati??u raztegnilo, drga? pa nemci in avstrijci prisegajo na stretch look.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na 8,5col ?iroko plati??e bo komot dal 245 gume.

225gumo bi na tak ?irokem plati??u raztegnilo, drga? pa nemci in avstrijci prisegajo na stretch look.

Gume bodo kar 225 in bo stretch look. Meni je to lep?e kot ravna guma z feltni.Tudi pod rob blatnika gre lep?e.

Sem dal v kalkulator in je rezultat tak:

Compared to your existing wheel,19"x 225/45 7,5" ET 45 this new wheel will have an inner rim which is 7.7mm closer to the suspension strut. The outer rim will poke out 17.7mm more than before.(17,7 mm bolj ven proti blatniku).

Bravo! Tele pa ?e lep?e zgledajo, vrjamem da v resnici bojo ?e bolj?e! :)

EDIT: A ni blo neki govora, da bo? ?ir?e felge uzel? Tole ma ?e klr 225/45 velikost gume ne?

Original so ?irine 7,5" te so 8,5",kar je ?ir?e za 25,4 mm.

 

 

Napisano

Ne, gre na vsako stran pol, nekaj proti noter malo ve? kot pol proti Blatnik. V bistvu je samo 6 mm proti blatniku od mojih obstoje?ih zimskih feltnen.

 

 

Napisano
Ne. ?e pogleda? gumo 225 na 7,5" plati??u je napihnjena navzven. Na 8" je guma poravnana z plati??em, 8,5" pa je malo ven

Prava dimenzija plati??a za gumo 225 je 8".

 

 

Napisano

Naj vas ne skrbi izgled,ko bo malo po robnikih potegnil pa ?e kje bo ravno prave dimenzije....

Napisano

Ha, po robniku sem potegnil tudi original plati??e z gumo z za??itnim robom.Za to ni nikoli preve? ne premalo feltne:)

 

 

Napisano

Alex lepe izgledajo. Sicer po mojem je ?e original 7,5 19 col feltna pre?iroka za 225, vsaj s 45 presekom. Ni ?ans da vidi? kak?no 6 3.gen, ki vsaj malo ne bi imela vsaj malo podrsanih 19 col originalnih plati??, za??itni rob skoraj ne pomaga. Izvzete so seveda tiste, ki so ?e prenove. Saj ne re?em, za kak avto, ki ni za daily vo?njo in parkiranje ob robnikih, je tudi raztegnjen look OK. Jaz sem na svojoh 19 ?elel menjati 225 za 235/45, bi bilo ravno prav, za??itni lok bi gotovo lahko opravljal svojo nalogo.

 

Spravi se tudi 245/40 gor, tudi izgleda OK.

Napisano

Alex lepe izgledajo. Sicer po mojem je ?e original 7,5 19 col feltna pre?iroka za 225, vsaj s 45 presekom. Ni ?ans da vidi? kak?no 6 3.gen, ki vsaj malo ne bi imela vsaj malo podrsanih 19 col originalnih plati??, za??itni rob skoraj ne pomaga. Izvzete so seveda tiste, ki so ?e prenove. Saj ne re?em, za kak avto, ki ni za daily vo?njo in parkiranje ob robnikih, je tudi raztegnjen look OK. Jaz sem na svojoh 19 ?elel menjati 225 za 235/45, bi bilo ravno prav, za??itni lok bi gotovo lahko opravljal svojo nalogo.

Spravi se tudi 245/40 gor, tudi izgleda OK.

Se strinjam. Bodo pa naslednje gume verjetno 235/40/19.Cenovno smo pribli?no na istem.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.