Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Pred kratkim sem kupil mazdo 6 2.2 129ks, avto je dober, edino moti me menjalnik oziroma trdo menjavanje, tudi v?asih se mi zdi da kar iz druge prestave kot bi sko?ilo v tretjo na trdo, ali pa v prvo ob?asno te?je gre, ima kdo kaj izku?enj, ali predloge? tudi ko stojim in dam v prvo prestavo ob?asno se sli?i kot bi kaj "?klocnilo" ampak ne vedno, avto ma dobrih 140k prevo?enih LP

Napisano

Hvala za odgovor, ja menda ni bilo menjano, katero pa priporo?ate? Nekateri pravijo da je dobro 

Motul  Gear 300 LS 75W90 oziroma Motul  Gear 300 75W90 ? LP
Napisano

To je znana te?ava pri prvih serijah. Z menjavo olja bo? bolj malo dosegel. ?e ve?ji problem je bil pri trojkah.

 

 

Napisano

Hvala za odgovor, ja menda ni bilo menjano, katero pa priporo?ate? Nekateri pravijo da je dobro 

 

Motul  Gear 300 LS 75W90 oziroma Motul  Gear 300 75W90 ? LP

?e ma? 2.gen M6 se pravi od 2008-2012, pol je tovarni?ko predpisano olje GL4 75W80. Pomembno je da je GL4 ker GL5 ni primerno za 2gen M6 in lahko zje..sihrone.

 

Priporo?am pa Total GL4 75W80, sem ga tudi sam vlil noter, in je menjalnik tipitopi, mam pa prevozenih cez 260kkm.

P.s. Tudi original Mazdino olje za menjalnike dela Total.

Je pa Total zelo poceni in nima? kaj zgubit, ?e bo bolje super, ?e ne pa i??e? napako drugje., npr vzvodovje menjalne ro?ice, obrabljeni sinhroni...

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To je znana te?ava pri prvih serijah. Z menjavo olja bo? bolj malo dosegel. ?e ve?ji problem je bil pri trojkah.

Prva serija M3 2003-2006 nima te?av z menjalnikom, na moji M3 215kkm butersmooth menjalnik.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

III gen. je imela probleme... sem spregledal, da ni govora o njej.

 

 

Napisano

Hvala za odgovore, torej tisti dve navedeni olji nista vredu? Kolikor sm malo brskal so nekateri dajali tidve in tezav naj nebi vec blo...kaka kolicina olja pa gre 2 al 3 l? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
    • Slovenska potniška ladja, starejša od Titanika, gre na uničenje | 24ur.com WWW.24UR.COM Ko se je zdelo, da je usoda edine slovenske potniške ladje že zapečatena, je nad pomolom pri nekdanjem skladišču soli v Portorožu zasijal žarek upanja. Našel se je kupec. Toda, kakor hitro se je našel...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.